Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Het was een afbeelding in de Vinted chat, ik heb verder ook nog geen bericht gehad dat het is verzonden oid. Daarom vond ik het ook zo raar.
Maar goed, als het spam is ga ik het negeren en de verkoper vragen of ze al weet wanneer ze het kan versturen. En dan maar hopen dat ze daar wel op reageert
BigOne schreef:Volgens mij loopt er weer wat vast op vinted , notificaties gaan niet weg wanneer je ze bekeken hebt , blijven al melding in app staan.
Saul schreef:BigOne schreef:Volgens mij loopt er weer wat vast op vinted , notificaties gaan niet weg wanneer je ze bekeken hebt , blijven al melding in app staan.
Hier is dit nog steeds.
Weet iemand hoe je dit oplost?
Vind het heeeeel vervelend
En weet iemand of de pakketjes direct terug gestuurd worden na zoveel dagen?
Ik kreeg een melding dat ik nog maar 2 dagen heb om het op te halen (sorry vintie). Maar ik kom er eigenlijk woensdag pas langs.
Maar dat zal te laat zijn gok ik.
Saul schreef:BigOne schreef:Volgens mij loopt er weer wat vast op vinted , notificaties gaan niet weg wanneer je ze bekeken hebt , blijven al melding in app staan.
Hier is dit nog steeds.
Weet iemand hoe je dit oplost?
Vind het heeeeel vervelend
En weet iemand of de pakketjes direct terug gestuurd worden na zoveel dagen?
Ik kreeg een melding dat ik nog maar 2 dagen heb om het op te halen (sorry vintie). Maar ik kom er eigenlijk woensdag pas langs.
Maar dat zal te laat zijn gok ik.
Foaly schreef:Maar be post klopt sowieso niet, want het moet verstuurd worden met DHL![]()
Ik ben bang dat ik die trui niet ga zien. Gelukkig was het een 'oh die is wel leuk' en niet een 'oh die heb ik NU nodig'
BloemBloem schreef:Wat ik vandaag toch weer had tijdens het openmaken van een nieuwe aankoop..... Confetti wtf! Serieus m'n halve hut hier onder de confetti![]()
En bij mijn andere bestelling zat een lolly![]()
Hou op met me hoor! Iemand dit ook wel eens gehad
C_arola schreef:Kunnen jullie ook alleen Homer nu kiezen als verzendoptie? Ik heb andere opties ook aanstaan maar kopers kunnen alleen Homer zien en ik zie ook alleen Homer wanneer ik het probeer bij een ander. Ik verzend er niet mee dus dit is best vervelend.