Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

beert

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:25

Het Nederlands is zo slecht dat ik het niet zou geloven. Bovendien hebben ze je mailadres via Vinted. Ik ga ook voor spam.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 16:52

Het was een afbeelding in de Vinted chat, ik heb verder ook nog geen bericht gehad dat het is verzonden oid. Daarom vond ik het ook zo raar.

Maar goed, als het spam is ga ik het negeren en de verkoper vragen of ze al weet wanneer ze het kan versturen. En dan maar hopen dat ze daar wel op reageert :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 17:05

Pfff elke keer weer dat mensen het niet versturen. Afgelopen maand gewoon 4 x gebeurd en nu heeft de verkoper op de laatste dag dat verzenden mogelijk was het geannuleerd met als reden dat ík de verkeerde had besteld zonder enige vorm van communicatie, ik wil het artikel nog steeds maar dan kan je gewoon zeggen dat het niet lukt om op tijd te verzenden, niet op deze manier…

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 19:38

Hier ook zo iemand, die kon niet versturen ivm kapot apparaat bij het afgiftepunt. Ze heeft de verkoop geannuleerd omdat ze naar een ander punt moest, maar wilde wel dezelfde verzendservice. :+

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 19:47

Foaly schreef:
Het was een afbeelding in de Vinted chat, ik heb verder ook nog geen bericht gehad dat het is verzonden oid. Daarom vond ik het ook zo raar.

Maar goed, als het spam is ga ik het negeren en de verkoper vragen of ze al weet wanneer ze het kan versturen. En dan maar hopen dat ze daar wel op reageert :=

Volgens mij heeft ze een printscreen gestuurd van de mail die ze zelf kreeg van be post. Ik vind dat ook onzin van be post, want alles loopt via vinted om en aan die mail kan jij niet zien dat het over jouw specifieke pakket gaat . Vraag haar kopie van het verzendlabel, dan kan jij zelf met de track en tracé inloggen op de be post website.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 20:09

Maar be post klopt sowieso niet, want het moet verstuurd worden met DHL :=

Ik ben bang dat ik die trui niet ga zien. Gelukkig was het een 'oh die is wel leuk' en niet een 'oh die heb ik NU nodig' :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 12:39

Als het de grens over moet klopt dat wel. Dan draagt be post het aan de grens over aan dhl nl.

Is echt achterlijk geregeld want t&t geldt alleen voor stuk bij be post. Zo is een pakje van mij kwijt geraakt bij overdracht. Koper in nl ook helemaal leip omdat vinted alleen status dhl weer gaf, die aangaven nog geen pakje ontvangen te hebben, terwijl ik het wel degelijk ingeleverd had.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:26

BigOne schreef:
Volgens mij loopt er weer wat vast op vinted , notificaties gaan niet weg wanneer je ze bekeken hebt , blijven al melding in app staan.

Hier is dit nog steeds.
Weet iemand hoe je dit oplost?

Vind het heeeeel vervelend :=

En weet iemand of de pakketjes direct terug gestuurd worden na zoveel dagen?
Ik kreeg een melding dat ik nog maar 2 dagen heb om het op te halen (sorry vintie). Maar ik kom er eigenlijk woensdag pas langs.
Maar dat zal te laat zijn gok ik.
Laatst bijgewerkt door Saul op 24-06-24 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:28

Ik heb weer feest met verzendopties. Gisterenavond wil iemand wat kopen, alleen homerr mogelijk. Vandaag opeens alleen be post mogelijk voor een kleine zending (cd), gaat dat opeens 6 euro kosten binnen België...

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:34

Saul schreef:
BigOne schreef:
Volgens mij loopt er weer wat vast op vinted , notificaties gaan niet weg wanneer je ze bekeken hebt , blijven al melding in app staan.

Hier is dit nog steeds.

Ik kreeg een melding dat ik nog maar 2 dagen heb om het op te halen (sorry vintie). Maar ik kom er eigenlijk woensdag pas langs.

Misschien bellen naar het pakketpunt? Laten weten dat je woensdag komt en of ze hem niet retour willen doen. Anders zou ik het er niet op gokken.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 14:50

Saul schreef:
BigOne schreef:

Hier is dit nog steeds.

Inderdaad even bellen en verkoper op hoogte stellen. Hier is dat altijd goed gekomen.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 16:02

Ik heb ook al weken problemen met de notificaties welke maar niet weggaan. En soms is het dan wel ineens weg. Om gek van te worden :=

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 16:07

Foaly schreef:
Maar be post klopt sowieso niet, want het moet verstuurd worden met DHL :=

Ik ben bang dat ik die trui niet ga zien. Gelukkig was het een 'oh die is wel leuk' en niet een 'oh die heb ik NU nodig' :')

De status van dhl wordt pas bijgewerkt als ze het pakket van bp post hebben gekregen.
Dus nog even geduld hebben.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 16:10

Nou dan gaan we het zien. Gelukkig had ik gekozen voor thuisbezorging, dus dan zie ik hem vanzelf wel verschijnen. Of niet :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 17:24

Wat ik vandaag toch weer had tijdens het openmaken van een nieuwe aankoop..... Confetti wtf! Serieus m'n halve hut hier onder de confetti :+

En bij mijn andere bestelling zat een lolly :roll: :D

Hou op met me hoor! Iemand dit ook wel eens gehad :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 17:52

Haha ik bestel echt maar Heel zelden iets via Vinted, dus heb dit nog niet echt gehad als koper zijnde. Als verkoper doe ik dan zelf wel af en toe eens een mini marsje erbij of een boekenlegger wanneer ik boeken verkoop, dat word dan wel altijd gewaardeerd eigenlijk. Maar ik doe voor de rest niet gek qua inpakken en opvulling enz. Ik gebruik bubbel wrap vanwege de functionaliteit/het doel ervan en that’s it.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 17:58

Confetti, hou op zeg _O-

Hier een andere verkoper die vroeg of ze het langs mocht brengen ipv op te sturen, want haar vriend werkt vlakbij. Nou, graag zelfs :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 18:10

Ik werd echt niet goed, kon gelijk de stofzuiger tevoorschijn halen :D :D :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 18:25

BloemBloem schreef:
Wat ik vandaag toch weer had tijdens het openmaken van een nieuwe aankoop..... Confetti wtf! Serieus m'n halve hut hier onder de confetti :+

En bij mijn andere bestelling zat een lolly :roll: :D

Hou op met me hoor! Iemand dit ook wel eens gehad :=

Ik heb allemaal extra kleding erbij gekregen als gift. Allemaal oude modellen of dingen die hier niet gedragen worden of passen.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-24 21:31

Omg confetti! Daar zou ik echt niet blij mee zijn.
Ik vind die kadootjes sowieso heel erg irritant, laatst stickers en iets van een speldje en heb ook wel eens foeilelijke oorringen ed erbij gehad.. van mij hoeft dat echt niet

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 07:19

Ik vind het gebaar wel lief. Maar op 1 of andere manier is wat je er bij krijgt 9 van de 10 keer spul waarvan je denkt.... ik heb al zooi genoeg.....

Ik kreeg pas een pakje met daarin 2 heel erg mini TicTac verpakkinkjes! Waar echt maar 6 TicTacjes in passen ofzo. Daar was ik wel echt super blij mee, wist niet dat dat bestond maar ideaal voor in een tas die niet te zwaar mag worden +:)+

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 12:55

Ik koop bij een webshop die met confetti verstuurt en ik hergebruik die dozen, dus ik geef de confetti door. :+ Vind altijd overal hartjes terug in huis, haha.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 15:48

Kunnen jullie ook alleen Homer nu kiezen als verzendoptie? Ik heb andere opties ook aanstaan maar kopers kunnen alleen Homer zien en ik zie ook alleen Homer wanneer ik het probeer bij een ander. Ik verzend er niet mee dus dit is best vervelend.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 16:20

C_arola schreef:
Kunnen jullie ook alleen Homer nu kiezen als verzendoptie? Ik heb andere opties ook aanstaan maar kopers kunnen alleen Homer zien en ik zie ook alleen Homer wanneer ik het probeer bij een ander. Ik verzend er niet mee dus dit is best vervelend.

Ja op bepaalde momenten wel, vooral middag/avond helaas, volgende ochtend als ik dan weer probeer dan kan ik wel uit andere opties kiezen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 16:38

Dit is de eerste keer dat het overdag is voor mij, ‘s avonds inderdaad dat het uit staat maar overdag bij mij niet.