Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Op de gesloten afdeling waar ik wel eens op bezoek ging lagen ook gewoon scharen die je kon pakken om te knutselen enzo. Het lijkt me sowieso lastig om alles helemaal "veilig" te maken tenzij je iemand in een separeer stopt.
MarlindeRooz schreef:Op de gesloten afdeling waar ik wel eens op bezoek ging lagen ook gewoon scharen die je kon pakken om te knutselen enzo. Het lijkt me sowieso lastig om alles helemaal "veilig" te maken tenzij je iemand in een separeer stopt.
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Op de gesloten afdeling waar ik wel eens op bezoek ging lagen ook gewoon scharen die je kon pakken om te knutselen enzo. Het lijkt me sowieso lastig om alles helemaal "veilig" te maken tenzij je iemand in een separeer stopt.
Natuurlijk! Maar dat ze haar een mes geven als ze er om vraagt, zo simpel.. Nee dat geloof ik niet.
Marcella schreef:En toch vraag ik mij af waarom messen. Als ik kijk na hoe het in de gevangenis ga (politiebureau). Niemand krijg een mes en het enige wat je krijg is een plastic lepel die na de maaltijd ingeleverd moeten worden. Uurtje na het eten word afval opgehaald en dan gelijk controleren of ook de plastic lepel ingeleverd word. Brood smeren krijg je ook plastic lepel voor en word uurtje na uitdelen weer opgehaald met afval (trouwens alleen bij de mensen die ook boter hebben een lepel).
Geen messen, pennen of scharen in openbare ruimtes waar ook arrestanten komen.
MarlindeRooz schreef:Hoe bedoel je gespoilerd? ik lees geen hele schokkende zaken toch? Of misschien ben ik door de loop van de jaren wat verhard op dit gebied?
MarlindeRooz schreef:Hoe bedoel je gespoilerd? ik lees geen hele schokkende zaken toch? Of misschien ben ik door de loop van de jaren wat verhard op dit gebied?
Lestrange01 schreef:Dit is wel echt een rare opmerking, hoorden jullie dit zelf of via je zusje? Bizar als het echt gezegd is... Hoe dan ook, sterkte. Wat een rotsituatie.Ze zeiden tegen haar: "het maakt me niet uit als je je hele lichaam kapot snijd, maar niet in je gezicht want dan hebben anderen er last van"
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Op de gesloten afdeling waar ik wel eens op bezoek ging lagen ook gewoon scharen die je kon pakken om te knutselen enzo. Het lijkt me sowieso lastig om alles helemaal "veilig" te maken tenzij je iemand in een separeer stopt.
Natuurlijk! Maar dat ze haar een mes geven als ze er om vraagt, zo simpel.. Nee dat geloof ik niet.
Nayomie schreef:In dusverre over automutilatie praten dat het meer naar detail geschreven wordt, vind ik wel wat verder gaan dan alleen vertellen dat het flink mis is gegaan. Maar misschien ben ik wat beschermend in dat opzicht.