Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:karuna schreef:We hadden het hier over de sauna die weer open mag. Hebben best wat entree bewijzen nog en er weer zin in. Maar toch we kijken het eerst even een tijdje aan hoe dat gaat lopen kwa besmettingen. Ik hief nog niet zo snel. Pretpark zou ik wel aandurven met mondkapje
Dat mondkapje beschermt jou niet he....
Dat Griekenland niet doorgaat vind ik ruk... maar het Hemelvaart zou ik naar mn beste vriendin in Hongarije. Die heb ik sinds oktober inmiddels niet meer gezien.
En we bellen wel, en ook beeld bellen, maar dat is toch anders.
Ik hoop in september te kunnen gaan, eerst zien hoe alles zich ontwikkeld.
Voordeel is dat we daar compleet zelfvoorzienend kunnen leven (ok, muv supermarkt). Zitten daar samen in een huisje en eten vaak bij hun.
Nadeel wel vliegen.
Kan ook met de auto, maar dan is het 14 uur... (vs 8 uur)
MarlindeRooz schreef:Vind mensen met een zwakke gezondheid sowieso erg achterlijk wanneer de drukte opzoeken. Serieus Karuna naar een pretpark??? Kan je straks weer een plek op de IC innemen.
Blijf gewoon in je eigen omgeving en vermijd drukte tot de Corona helemaal over is. Zodat de jongere generaties gewoon door kunnen gaan met studie / werk / geld uitgeven zodat de economie blijft draaien. Zodat wij de enorme staatsschuld die nu opgebouwd wordt door alle zorgkosten, uitkeringen etc terug betaald kan worden.
Het is de jongere generatie (met enorme studieschuld en al geen kans op hypotheek) die dit allemaal nog jarenlang gaat merken.
LadyMadonna schreef:karuna schreef:We hadden het hier over de sauna die weer open mag. Hebben best wat entree bewijzen nog en er weer zin in. Maar toch we kijken het eerst even een tijdje aan hoe dat gaat lopen kwa besmettingen. Ik hief nog niet zo snel. Pretpark zou ik wel aandurven met mondkapje
Dat mondkapje beschermt jou niet he....
Dat Griekenland niet doorgaat vind ik ruk... maar het Hemelvaart zou ik naar mn beste vriendin in Hongarije. Die heb ik sinds oktober inmiddels niet meer gezien.
En we bellen wel, en ook beeld bellen, maar dat is toch anders.
Ik hoop in september te kunnen gaan, eerst zien hoe alles zich ontwikkeld.
Voordeel is dat we daar compleet zelfvoorzienend kunnen leven (ok, muv supermarkt). Zitten daar samen in een huisje en eten vaak bij hun.
Nadeel wel vliegen.
Kan ook met de auto, maar dan is het 14 uur... (vs 8 uur)
lenaa_tje schreef:Waarom hebben jongeren meer recht ... dat vind ik een hele egoïstische beredenering.
Natuurlijk moet je, je aanpassen maar om iemand nou dingen ‘af te pakken’ vind ik vreemd. Dan is het wat mij betreft niet veilig en kan de boel niet open.
MarlindeRooz schreef:lenaa_tje schreef:Waarom hebben jongeren meer recht ... dat vind ik een hele egoïstische beredenering.
Natuurlijk moet je, je aanpassen maar om iemand nou dingen ‘af te pakken’ vind ik vreemd. Dan is het wat mij betreft niet veilig en kan de boel niet open.
Jongen hebben niet meer recht, ze hebben alleen minder risico om er aan dood te gaan. En zo de zorg te overbelasten.
CharleyT schreef:Pandora2 schreef:Dit ja.
We hebben zoveel gevallen omdat we veel testen. Grapjas
Op zich niet eens zo'n gekke opmerking. Sinds er hier meer getest wordt gaan de cijfers ook omhoog!
Ze waren er wel maar we wisten niet, want weinig getest.
_Cathalijne schreef:pfoe ik hoop toch dat het artikel van de live blog dan ook niet waar is. 1000 Nl feestgangers naar dancefestival in servië.... Of althans dat mensen dan toch de verantwoordelijkheid zelf nemen en preventief 2 weken daarna in quarantaine gaan....
https://nos.nl/liveblog/2338570-nog-39- ... oxtel.html
Sorry bigone, zag dat jij het ook al gepost had
MarlindeRooz schreef:Blijf gewoon in je eigen omgeving en vermijd drukte tot de Corona helemaal over is. Zodat de jongere generaties gewoon door kunnen gaan met studie / werk / geld uitgeven zodat de economie blijft draaien. Zodat wij de enorme staatsschuld die nu opgebouwd wordt door alle zorgkosten, uitkeringen etc terug betaald kan worden.
Het is de jongere generatie (met enorme studieschuld en al geen kans op hypotheek) die dit allemaal nog jarenlang gaat merken.