Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Ik wil gewoon zo graag weer naar Zuid Afrika.Ik mis de hele vibe gewoon. Sundowners met een Savannah, aapjes en lizards in de bomen, luisteren naar de vogels en soms een brul van een leeuw.. (af en toe even opspringen omdat je een vieze spin ziet of wat groots hoort ristelen in de bosjes..
)
poes schreef:casperzazoe schreef:Ik wil gewoon zo graag weer naar Zuid Afrika.Ik mis de hele vibe gewoon. Sundowners met een Savannah, aapjes en lizards in de bomen, luisteren naar de vogels en soms een brul van een leeuw.. (af en toe even opspringen omdat je een vieze spin ziet of wat groots hoort ristelen in de bosjes..
)
Idem
Vealosz schreef:Boterbloem90 schreef:Vealosz, is dat een muggenbult?
Ik denk een daas of horzel.
Is ondertussen al 2x zo groot.
Mkango schreef:casperzazoe schreef:Met een Apple cider naar de Beekse bergen?
I'm in!
AnnexUdith schreef:Vealosz schreef:Ik denk een daas of horzel.
Is ondertussen al 2x zo groot.
En dan vind ik mijn muggenbult al dik zit haast gewooon een ei op en het voelt ook heel hard aan. Jeukt gelukkig nog niet zo en dan was het maar een klein mugje. Maar die van jou ziet er wel stukje erger uit
Telpeva schreef:Buurman heeft sinds een week een hond, ding is nu steeds aan het blaffen en de buurman doet pogingen om dat op te lossen door tegen de hond te schreeuwen. Gast, het is half 11 geweest, ik wil slapen