Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 00:03

Whale schreef:
casperzazoe schreef:
Dat m'n vakantieplannen met een vriendin toch niet doorgaan.. :( en ik nu erg twijfel of ik zelf ergens naar toe ga ofniet. Stedentripje is niks, groepsreizen zijn te duur voor nu en in je uppie kom je ook niet ver als je natuur wilt zien. Geld wat ik opzij had gezet mag ik van mezelf dan wel deels uitgeven aan luxe dingen :)) maar op vakantie en een ander land zien is ook zo leuk..

Hoezo niet? Zat mensen die het doen.

Klopt, zelf genoeg ervaring mee. Alleen zou ik nu graag willen hiken ergens hoog in de bergen en dat ga ik echt niet alleen doen. Of op de hoop van zegen dat er leuke mensen in het hostel zitten die mee willen.
Maar heb nu bedacht wat voor nuttige en leuke dingen die ik kan doen met de helft van m'n vakantiegeld dussss ik ben weer blij :))

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 01:23

Mijn eigen nukken , mijzelf en gewoon chagy en liggen malen en niet kunnen slapen daardoor _-:(

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 06:02

Keelpijn en een bijna dichte neus, volgens mij ga ik verkouden worden...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:20

Dat ik me k*t voel... en schuldig. Er wordt continu voor m'n ma 'stress/veel zorgen' aangehaald als mogelijke oorzaak. En die stress en veel zorgen komen door mij... |o

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 09:27

Fireheart schreef:
WEERWOLVEN VAN WAKKERDAM

En dat mijn wekker over 6 uur gaat maar ik niet kan slapen

:(:)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:33

Dat ik maar beetje geld mee had genomen naar supermarkt. Moest niet zoveel. Maar bleek me verrekend bij kassa en moest de snoepjes wegleggen. Al die mensen kijken, heb genoeg geld hoor had het alleen niet mee.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:44

Huisgenoot die vanochtend met veel lawaai zowat d'r nek breekt omdat a) het licht in de gang kapot is en b) andere huisgenoot z'n fiets pal voor de trap geparkeerd heeft |o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 10:47

Dat de MDL arts en huisarts beide iets anders zeggen over de gezondheid van een familielid. Leuk die onzekerheid.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:04

Aan bepaalde mensen die van gestoorde betweter in eens weer veranderen in poeslieve posters.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:06

Bedrijfsarts die maar twee dagen tijd voor me heeft. 1, 5u na m’n laatste toets, ben je thuis mag je meteen weer terug én de rust is eigenlijk heel belangrijk voor me die dag voor de laatste toets de dag erna, of over een maand pas weer.. toevallig op m’n enige vrije dag ook, die ik ook echt nodig heb om m’n week door te komen. Tja :/ het is eigenlijk ook net weer te belangrijk om een maand te laten zitten... ik snap dat ze het druk heeft hoor maar vervelend is het wel :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:47

Even een ergernisje over een vriendin. Ze is op hele korte termijn jarig en ik heb al een aantal keer gevraagd naar haar wensen/wat ze graag hebben wil. Iedere keer krijg ik dan een vaag antwoord. En nu ineens ziet ze iets in een winkel en stuurt er een foto van door dat ze dat wel hebben wil.
Hardstikke leuk, maar ook echt serieus veel geld. Nu is ze me heel veel waard, maar het is echt een heel flink bedrag én ze weer dan al wat het gekost heeft.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:58

Myfairytale schreef:
Even een ergernisje over een vriendin. Ze is op hele korte termijn jarig en ik heb al een aantal keer gevraagd naar haar wensen/wat ze graag hebben wil. Iedere keer krijg ik dan een vaag antwoord. En nu ineens ziet ze iets in een winkel en stuurt er een foto van door dat ze dat wel hebben wil.
Hardstikke leuk, maar ook echt serieus veel geld. Nu is ze me heel veel waard, maar het is echt een heel flink bedrag én ze weer dan al wat het gekost heeft.

Zou gewoon eerljjk zeggen dat dat item boven je budget is, en vragen of ze niet nog andere ideetjes heeft.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:12

Nou inderdaad, eens met Sanne. Vind dat echt bijzonder dat mensen een duur cadeau durven te vragen, voel me altijd enorm opgelaten. :') Durf alleen wat duurs aan mijn ouders te vragen voor mijn verjaardag maar dat valt dan ook altijd nog wel mee. Gewoon eerlijk over communiceren hoor!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:15

Misschien kan je haar geld geven om te sparen voor dat item. Eventueel nog een goedkoper item erbij als je niet met alleen geld wilt afkomen. Maar ik zou niet meer aan haar vragen wat ze zou willen, ze is je vriendin, dan kan je toch ongeveer wel inschatten waar ze blij van wordt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 12:23

Myfairytale schreef:

Of je geeft een cadeaubon of geld in een envelopje (op een leuke manier opgemaakt ofzo) als opstapje naar dat product. Met een leuk tekstje er bij ofzo.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-19 13:17

Zo tentamen Bedrijfseconomie en totaal geen vertrouwen in -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 14:22

Dat de pup diarree heeft gekregen en ik gaan werken was. Uiteraard heeft die er heerlijk doorgerold en hangt hij vol. Viel er bijna bij neer toen ik de keuken binnen ging en de stank mij tegemoet kwam.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 14:26

Besloten dat ik nieuw mentuig ga kopen. Maar God, welke maat? Wat is goed? Leer of biothane? Duurder 2e hands tuig of prima nieuw tuig? Echt :x winkels zitten ook niet echt in de buurt dat je voor de leuk ff gaat kijken..

cursebreakerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 14:29

DeMolenhoek schreef:
Dat de pup diarree heeft gekregen en ik gaan werken was. Uiteraard heeft die er heerlijk doorgerold en hangt hij vol. Viel er bijna bij neer toen ik de keuken binnen ging en de stank mij tegemoet kwam.

Omg neeeeee ;(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 15:57

Mijn eigen bodylotion-plakkerige lichaam. Mijn labpartner die even vergeten was dat ik deze middag ook nog een experiment kwam doen en geen cellen voor me over heeft gelaten waardoor ik dus voor niks naar school ben geweest. Mijn huisgenoten die hun eigen paasei niet opruimen. Geen wasmachine hebben in dit studentenhuis. Geen reactie krijgen op sollicitaties. Mijn trillende ooglid (gelukkig een stuk minder). Ik wil een dutje doen maar ook mijn kamer luchten en stofzuigen... |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 16:17

Trillend ooglid kan een uiting van stress zijn.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 16:28

Dat DHL mijn pakketje heeft bezorgd, bij mijn adres waar niemand thuis is, iemand heeft ervoor getekend en bij naam ontvanger staat "Clodia" (ik heet Claudia).
Ik ben aan het werk, dus heb niks aangenomen. Ben benieuwd of het bij de buren ligt, maar vind het een beetje vreemd want de vorige keer stond dat er dan bij.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 16:31

Lease paard ingeslapen. |(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 16:39

Escamilla schreef:
Lease paard ingeslapen. |(

Sterkte!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 17:58

wemkelover schreef:
Dat ik maar beetje geld mee had genomen naar supermarkt. Moest niet zoveel. Maar bleek me verrekend bij kassa en moest de snoepjes wegleggen. Al die mensen kijken, heb genoeg geld hoor had het alleen niet mee.

Whahaha zo herkenbaar. Dan voel je je echt zo iemand die letterlijk elke cent bij elkaar moet rapen :')

Ik had gisteren mijn boodschappen (€6,60) in muntjes van 5 cent betaald, vond die kassiere niet zo grappig :=