Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 15:49

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 16:07

Rien10, nee, er zijn volgens mij geen andere vestigingen dan die van van Rijs. Maar daar zie ik nu juist die teugel niet op de website staan, of ik moet verkeerd gekeken hebben.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 16:23

rien10 schreef:
https://www.qhp.nl/paard/hoofdstellen-t ... and-teugel

Ik ben op zoek naar een winkel (fysiek of online) die deze teugel verkoopt. Ik snap dat ik kan invullen wie de dichtstbijzijnde dealer is, maar ik vraag me af of die dit artikel ook echt op voorraad heeft. Ik kan natuurlijk een rondje bellen, of even langs van Rijs rijden, (dat is altijd leuk en zeer slecht voor je portemonnee) maar ik zit nu achter mijn PC en dacht, ik zal het eens hier vragen.

als je 2232 QHP in typt op Google komen er een paar uit die hem op voorraad hebben

hypostore heeft full beschikbaar
ros ruitersport heeft full en pony

ect...

rien10

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 22:55

Dank voor de tips allemaal.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 23:19

Echt nog nooit zo n teugel gezien
Ga je daarmee buiten rijden?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 23:42

Alja schreef:
Echt nog nooit zo n teugel gezien
Ga je daarmee buiten rijden?

Ik zoek m niet voor mijzelf.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-25 23:59

Wij hadden dit soort teugels voor ruiters met beperking die maar één hand konden gebruiken, die werden speciaal gemaakt omdat het destijds nog geen algemeen gebruik teugel was. Ik kan me voorstellen dat je dit wil gebruiken als je om wat voor reden dan ook met één hand rijdt, hoewel ikzelf het handiger vind om een gewone teugel te gebruiken met één hand als je wel beide handen kan gebruiken. Het nadeel van zo'n teugel als deze is dat je bijvoorbeeld bij een lange teugel of bij halsstrekken niet voldoende ruimte kan geven. Je zet ze op een bepaalde gemiddelde rijmaat, maar even korter nemen of even langer laten kan maar beperkt.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 21:49

TurdusMerula schreef:
Oh dit is Echt een goed topic voor mijn vraag… Waar vind ik Marvis kaneel tandpasta - liefst in een fysieke winkel… iemand enig idee?

Ik kom even binnenvallen, want ik ben niet veel in dit topic maar kan wat advies gebruiken.

Ik zoek Marvis kaneel tandpasta, liefst in een fysieke winkel.
Hier hintte eerder iemand Douglas, maar die hebben het nog niet, het is een vooraankondiging die al een hele poos duurt. Op Bol kost ie een vermogen, ik hoop het ergens anders nog te vinden...

Iemand een idee?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 21:52

Toch per ongeluk een reactie, haha, wat betreft de eenhandsteugel zou je eens kunnen vragen bij de fpg (federatie paardrijden gehandicapten) waar zij die vandaan hebben. :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-25 22:51

TurdusMerula schreef:
TurdusMerula schreef:
Oh dit is Echt een goed topic voor mijn vraag… Waar vind ik Marvis kaneel tandpasta - liefst in een fysieke winkel… iemand enig idee?

Ik kom even binnenvallen, want ik ben niet veel in dit topic maar kan wat advies gebruiken.

Hier hintte eerder iemand Douglas, maar die hebben het nog niet, het is een vooraankondiging die al een hele poos duurt. Op Bol kost ie een vermogen, ik hoop het ergens anders nog te vinden...

Iemand een idee?

Bedoel je deze: https://www.douglas.nl/nl/p/3000071347 ? Je kan als je even naar beneden gaat kijken of jouw favoriete winkel hem op voorraad heeft. Er staat bij dat deze online op voorraad is... Dit is 25 ml., de grotere is dus niet op voorraad.

Deze zit in Joure: https://beautyfashionshop.nl/marvis-tan ... 7fxQh4Tlln .

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:16

Ik zoek een fijne Pasjeshouder. :j
Ik heb er 1, een soort boekje met plastic insteekhoesjes. Alleen die zijn door langdurig intensief en lomp gebruik echt gaan scheuren. Dus nu opzoek naar een nieuwe, zie een hoop via Google voorbij komen inclusief meest uiteenlopende prijzen. Bij voorkeur dus geen fragiele plastic insteekhoesjes meer.
Toch wel heel benieuwd of er 1 of meerdere zijn die bokkers aanraden en waar dit dan te koop/te bestellen is. :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:21

Hoeveel pasjes moeten er in kunnen?

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:25

Secrid? Zelf geen ervaring mee, maar ik vind het wel een interessante voor als mijn pasjeshouder het begeeft.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:28

Die wou ik idd ook zeggen, als het niet om al te veel pasjes gaat.
Ik denk dat je in een enkele 6 pasjes kwijt kan en in een dubbele 12.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:38

Foaly schreef:
Secrid? Zelf geen ervaring mee, maar ik vind het wel een interessante voor als mijn pasjeshouder het begeeft.

Heb ik al jaren. Handig in het gebruik, klein en doet het nog steeds prima.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:43

Mijn man en ik hebben beiden ook al jaren een Secrid. Ideaal vinden we. :j

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 18:48

TurdusMerula schreef:

Iemand een idee?[/quote]

Bedoel je deze: https://www.douglas.nl/nl/p/3000071347 ? Je kan als je even naar beneden gaat kijken of jouw favoriete winkel hem op voorraad heeft. Er staat bij dat deze online op voorraad is... Dit is 25 ml., de grotere is dus niet op voorraad.

Deze zit in Joure: https://beautyfashionshop.nl/marvis-tan ... 7fxQh4Tlln .[/quote]

Ja, ik bedoel die, maar een grote :j

Maar bedankt :)

Ik denk dat ik toch maar via Bol bestel...

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:01

MizzMontana schreef:
Die wou ik idd ook zeggen, als het niet om al te veel pasjes gaat.
Ik denk dat je in een enkele 6 pasjes kwijt kan en in een dubbele 12.

6 is helaas echt te weinig. Ik denk dat ik er nu al zo'n 20 in heb zitten die ik (met regelmaat) gebruik. :o

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:01

Myfairytale schreef:

Ah top, ziet er wel mooi uit maar ik vind ze eigenlijk alleen voor enkele pasjes? Of ligt dit aan mij? :o :P

O edit: Zie al grotere voorbij komen. Eens goed naar kijken! :Y)
Laatst bijgewerkt door Gowlan op 30-01-25 23:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:02

TurdusMerula schreef:
TurdusMerula schreef:

Iemand een idee?

Deze zit in Joure: https://beautyfashionshop.nl/marvis-tan ... 7fxQh4Tlln .[/quote]

Ja, ik bedoel die, maar een grote :j

Maar bedankt :)

Ik denk dat ik toch maar via Bol bestel...[/quote]

Die in Joure heeft de grote, geen idee of dat duurder uitpakt dan bij Bol.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:05

Gowlan schreef:
Myfairytale schreef:

Ah top, ziet er wel mooi uit maar ik vind ze eigenlijk alleen voor enkele pasjes? Of ligt dit aan mij? :o :P

20 wordt wel lastig met een secrid denk ik.
Hier zeggen ze er zelf iets over:

https://secrid.com/nl-nl/wallets/pasjes ... 15-pasjes/

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:09

MizzMontana schreef:
Gowlan schreef:

20 wordt wel lastig met een secrid denk ik.
Hier zeggen ze er zelf iets over:

https://secrid.com/nl-nl/wallets/pasjes ... 15-pasjes/

Ik denk dat ik gewoon wat kaarten moet elimineren haha, heb in principe ook wel een hoop in mijn google wallet staan. Misschien moet ik een simpele wallet hebben voor de fysieke kaarten die ik zelden gebruik/in mijn wallet kan plaatsen en dat ik dat bij elkaar thuis kan bewaren en zo'n secrid voor wat ik dan werkelijk op zak (en uit noodzaak) meeneem. :)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:19

Stocard app is heel handig voor digitale kaarten, daarmee kun je de streepjescode scannen van je passen en dan bij afrekenen je digitale pas laten zien.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:20

Ik heb de overige cards allemaal in 1 app op de telefoon staan.
De belangrijkste pasjes dus in de Secrid. Vind het ideaal, wil niet anders meer. :)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-25 23:20

Prairy schreef:
Stocard app is heel handig voor digitale kaarten, daarmee kun je de streepjescode scannen van je passen en dan bij afrekenen je digitale pas laten zien.

Stocard is overgenomen door Klarna, heb het er daarom afgegooid. Nu een andere app, ik meen supercards.