Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MaritB schreef:Whahaha.. hier niet door tot een meisje hoor. Hopen op nog een kindje en daarna is t goed(zeg ik nu)
B vandaag in simpel Hema broekje, een blauw shirt van just small en vest is van Lidlo ja sokken van zeeman maar die zie je niet.. lol.. schoentjes van het merk jochies
[ [url=m/Rt7KvR.jpg]Afbeelding[/url] ]
lieveli schreef:Wat heb jij een klein chihuahuaatje! En leuke outfit!
Liezel1 schreef:Ik had de beide meisjes vorige week een donkerblauwe legging aan gedaan met een donkerblauw/wit gestreept shirt met lange mouw.
Zegt er zo'n muts in de AH: och, wat een leuke kereltjes!!!![]()
Dus ik zeg: t zijn meisjes hoor....
Reactie: tja, dan moet je ze maar roze aandoen hoor!
Dus.......
Liezel1 schreef:Ik had de beide meisjes vorige week een donkerblauwe legging aan gedaan met een donkerblauw/wit gestreept shirt met lange mouw.
Zegt er zo'n muts in de AH: och, wat een leuke kereltjes!!!![]()
Dus ik zeg: t zijn meisjes hoor....
Reactie: tja, dan moet je ze maar roze aandoen hoor!
Dus.......
Pinda_Dipje schreef:Mijn middelste zoon (5) ging onlangs even mee naar de huisarts. Hele stoere bink met een hele eigen identiteit. Zodoende kwam hij zelf in juli op het idee om knopjes te laten schieten "Want mam dan kan ik zwarte oorbellen in met een middelvinger"![]()
![]()
Papa en mama vonden het prima en sindsdien loopt hij dus trots rond met oorbellen. Misschien niet heel gebruikelijk voor een 5 jarige jongen, zeker niet in onze regio![]()
De vrouwelijke huisarts: "Ach wat leuk je hebt je dochter ook meegenomen, welkom"
Mijn zoon hardop tegen mij: "Nou mam, die MAN begrijpt er niets van"
De huisarts: "Ik ben een vrouw hoor"
Mijn zoon: "Yep, en ik ben haar zoon".
Huisarts: "Oh sorry, ik dacht vanwege de oorbellen dat....uhhh...."
Bij de andere twee kids is over het algemeen in één oogopslag het geslacht duidelijk. Wij kunnen er vaak wel om lachen