Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke2 schreef:Citaat:Maar er zal niemand gepakt worden om dat diegene 30 rijdt waar 50 is toegestaan. En die eigenlijk gevaarlijk rijgedrag uitdaagt. Zeker in deze tijd waarin iedereen werkt én iedereen haast heeft.
....weet jij wat het woord 'verkeer' betekent?
'Verkeer' betekent 'met elkaar omgaan'.
Spaar mij de smoesjes.
Als je niet op het circuit van Zandvoort rijdt: de openbare weg is openbaar.
"Waar je 50 mag" - het zou wel eens kunnen zijn dat er kleine kinderen in de buurt zijn, of dat er een oud omaatje de straat oversteekt.
De idiote gedachte dat wie sociaal rijgedrag zou kunnen vertonen door minder dan de maximum snelheid te rijden
"gevaarlijk rijgedrag uitdaagt"
![]()
Gewoon dat rijbewijs inleveren!
gohya schreef:Kan het grondwater op raken op een weiland door droogte? bij ons zit het grondwater al op 1 meter diepte.Je hoefde geen water in de pomp te gieten om water te kunnen pompen,maar nu moet er wel eerst water van bovenaf in gegoten worden.
Dat de stand zakt begrijp ik wel,maar het het op raken, of dat je niet meer kan pompen?
Trui schreef:Edit: sorry voor dubbelpost. Was eigenlijk geen dubbel post maar bericht boven mij is verwijderd?
Van Google word ik in eerste instantie niks wijzer, klachten lijken niet genoeg op mijn klachten.
Ik heb wel eens dat ik heel diep wil inademen en dan ineens als ik heel ‘diep’ ben komt er een stekende pijn in de linkerkant van mijn borst. Dit houd aan. Dus nu kan ik Nogsteeds niet mijn longen ‘vol’ ademen, maar moet ik heel kort ademen om geen pijn te krijgen. Ik voel me dus erg kort ademig en moet ik dus erg snel ademen achter elkaar om toch lucht binnen te krijgen als je me snapt, omdat ik niet diep in kan ademen.
Dit is meestal na een half uurtje weer opgelost, maar als ik te vroeg het ‘risico’ neem om te gaan proberen weer diep in te ademen dan krijg ik weer die steek en ben ik weer bij terug bij af.
Hebben meer mensen hier wel eens last van?
Als ik hier geen last van heb kan ik gewoon diep ademen dus heb niet continu last.
Maar het komt ook ineens. Dus als ik dan adem diep dan komt het ineens. Ik voel het niet aankomen.
Nu ook druk op midden van borst.
Oke ik hoop dat je me snapt
gohya schreef:Trui schreef:Als in, er doorheen ademen ? Nee dat doet inmens veel pijn
Dit klinkt ook als Angina Pectoris.