Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mirthheee schreef:de jongen met wie ik zou daten zat ook steeds van: na de date kunnen we naar mijn huis gaan film kijken. Ook na een aantal keer aangeven dat ik dat niet doe. Meneer bleef maar af en toe met dat soort reacties gooien, dus voor mij hoeft het nou niet meer.
Flessuh schreef:mirthheee schreef:de jongen met wie ik zou daten zat ook steeds van: na de date kunnen we naar mijn huis gaan film kijken. Ook na een aantal keer aangeven dat ik dat niet doe. Meneer bleef maar af en toe met dat soort reacties gooien, dus voor mij hoeft het nou niet meer.
het zit jou ook niet echt mee hé
mirthheee schreef:Flessuh schreef:
het zit jou ook niet echt mee hé
Niet zo heel erg, maar ach... ik ben niet actief op zoek ofzo, dus het maakt me ook niet zo uit![]()
Enig nadeel is dat mijn telefoon geen tinder meer aan kan oid, dus ik zit voorlopig zonder
Jibbel schreef:Vind je het zelf zo'n groot issue dat je vrijgezel bent en weinig matches hebt Flessuh? Want hoe belangrijk is het nou dat je collega's weten dat je vrijgezel bent en waarom zou je ze stil moeten krijgen door te kunnen zeggen dat je matches hebt?
Yvankaxx schreef:Het voelde best wel apart om opeens naast elkaar te lopen haha. Maar opzich waren er geen stiltes en we hadden wel genoeg om over te praten. Ben benieuwd wat hij ervan vond, maar ik ben iig wel geïnteresseerd. Hebben elkaar nu natuurlijk maar anderhalf uur gezien.
Yvankaxx schreef:Alja schreef:en heb je gewandeld in dat natuurgebied wat hij wou?
Nee, we hebben in Harlingen langs zee over de pier gelopen! Waren alsnog vrij weinig mensen, maar dat maakte voor mij niet zoveel uit omdat er wel mensen in t zicht waren.
Yvankaxx schreef:Het voelde best wel apart om opeens naast elkaar te lopen haha. Maar opzich waren er geen stiltes en we hadden wel genoeg om over te praten. Ben benieuwd wat hij ervan vond, maar ik ben iig wel geïnteresseerd. Hebben elkaar nu natuurlijk maar anderhalf uur gezien.