Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 14:37

Hij is zekerweten vrijgezel haha, al 5 jaar. Heb nu voorgesteld om een café buiten het centrum te doen. Zou hij nog laten weten.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:19

Lijkt me een goed voorstel toch... als ie dat ook niet wil vind ik het echt wel een vreemd verhaal worden.. :=

Mijn date vroeg of ik morgen mee wil naar Thunderdome, hij gaat met 2 vrienden en ze hadden 1 kaart over. Ik was een beetje verbaasd haha... we hebben pas 3 dates gehad.. maar ook wel goed teken dat ie me mee heeft gevraagd :o ik heb overigens afgeslagen, ze gaan met de trein en komen dan pas zondag ochtend om 10 uur thuis aan. Nu kan ik aardig doorhalen en stappen tot in de ochtend maar tot 7 uur smorgens doorgaan en dan nog zo'n stuk moeten reizen voel ik niet zoveel meer voor :+ wel jammer, had denk ik heel gezellig geweest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:45

Vet Anne, kan ik niet in jouw plaats gaan, puur voor het feestje overigens :')

Hier ook ein-de-lijk date 3 gehad met meneer, goed gesprek gehad over waarom het zo is gelopen en hoe we daar beide onze eigen rol in hebben. Heeft me mooi motivatie gegeven om weer wat meer initiatief op te pakken ook, al vind ik dat wel eng, iets met open stellen enzo. Heb nu als plan om zondag voor te stellen dat ik maandag na mijn werk naar hem toe ga :)

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:24

Anne, wel een goed teken lijkt me dat hij je meteen meevraagd met zijn vrienden!

Ik heb een date gepland met een van mijn matches, de iets stillere. Gaan volgende week gewoon casual ergens iets drinken.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:26

de jongen met wie ik zou daten zat ook steeds van: na de date kunnen we naar mijn huis gaan film kijken. Ook na een aantal keer aangeven dat ik dat niet doe. Meneer bleef maar af en toe met dat soort reacties gooien, dus voor mij hoeft het nou niet meer. :+

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:27

Ah nee, als ze zo beginnen is voor mij ook de lol eraf. Als een jongen met het eerste date-idee ''netflixen bij mij thuis'' komt ben ik er meteen klaar mee. :wave:

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:21

mirthheee schreef:
de jongen met wie ik zou daten zat ook steeds van: na de date kunnen we naar mijn huis gaan film kijken. Ook na een aantal keer aangeven dat ik dat niet doe. Meneer bleef maar af en toe met dat soort reacties gooien, dus voor mij hoeft het nou niet meer. :+

het zit jou ook niet echt mee hé :(:)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:55

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:

Niet zo heel erg, maar ach... ik ben niet actief op zoek ofzo, dus het maakt me ook niet zo uit :+ :+ Enig nadeel is dat mijn telefoon geen tinder meer aan kan oid, dus ik zit voorlopig zonder :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:57

mirthheee schreef:
Flessuh schreef:

Niet zo heel erg, maar ach... ik ben niet actief op zoek ofzo, dus het maakt me ook niet zo uit :+ :+ Enig nadeel is dat mijn telefoon geen tinder meer aan kan oid, dus ik zit voorlopig zonder :+

Mijn collega's zijn er nu achter dat ik vrijgezel ben (vervelend, 2 collega's die je kennen en zich niet stil houden) :+
Dus ik denk dat ik echt maar weer wat actief moet tinderen en hopelijk meer dan een match per maand kan vinden. Heb ik toch iets om ze stil mee te krijgen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:59

Wat maakt het uit dat ze dat weten? Mannelijke of vrouwelijke collega's?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 21:01

Relaxed schreef:
Wat maakt het uit dat ze dat weten? Mannelijke of vrouwelijke collega's?

Mannelijke :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 21:03

Geen probleem toch? de secretaresse en ik zijn de enigste 2 vrijgezellen bij mij op het werk

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 22:41

Vind je het zelf zo'n groot issue dat je vrijgezel bent en weinig matches hebt Flessuh? Want hoe belangrijk is het nou dat je collega's weten dat je vrijgezel bent en waarom zou je ze stil moeten krijgen door te kunnen zeggen dat je matches hebt?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 00:17

Jibbel schreef:
Vind je het zelf zo'n groot issue dat je vrijgezel bent en weinig matches hebt Flessuh? Want hoe belangrijk is het nou dat je collega's weten dat je vrijgezel bent en waarom zou je ze stil moeten krijgen door te kunnen zeggen dat je matches hebt?

Ik vind het niet zo'n heel groot issue nee. Zou ik het anders willen zien? Tuurlijk.

Maar wat geplaag van m'n collega's, wat er dus direct al achter vandaan kwam wordt wel snel saai :P

En tja, weinig matches... Zelfvertrouwen op dat gebied heb ik toch al niet meer dus veel "schade" doet het niet

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:15

Nou
Eindelijk eens iemand gematchd die echt interessant overkomt
Alleen erg druk is
Maar is wel prima
Ben ik ook

In elk geval weet ie hoe 't leven van een paarden groom eruit ziet
Is al een plus punt, haakt iig niet gelijk af bij 't zien van alle paarden op mijn FB pagina
Tja de paarden zijn nu eenmaal een passie
Take it or leave it

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:52

Flessuh, ik zou me niets aantrekken van die collega's en gewoon doen wat goed voelt voor jezelf.

Ik had weer een beetje zelfdestructieve gedachten gister. Had een 'argument' met mijn buitenlandse date via app, en dacht toen gelijk laat ook allemaal maar. Ik voelde me alleen zo rot erover dat ik hem savonds toch gebeld heb en toen was alles weer goed :') Ik hoop hem volgend weekend eindelijk weer eens in het echt te zien. De laatste berichten gaan dat hij maandag of dinsdag naar NL komt maar is allemaal nog niet zeker hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:32

Gewoon erin wrijven bij je collega's hoe ideaal het is om vrijgezel te zijn. Geen zeurende vriendin dat je geen tijd voor d'r hebt... geen chago vriendin tijdens d'r maandelijkse feestje. En het bespaart je handen vol geld (als ik m'n vriend mag geloven) :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:53

Heb je al eens andere datingsites geprobeerd Fles? Bevalt je nieuwe werk?

Ik ben onderweg naar jawel; Harlingen :+ Ik zei tegen hem jij weet ook niet wat je wilt _O- Ben wel benieuwd, en zenuwachtig haha. Bang dat hij tegenvalt in het echt ofzo

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:39

Yvankaxx schreef:
Heb je al eens andere datingsites geprobeerd Fles? Bevalt je nieuwe werk?

Ik ben onderweg naar jawel; Harlingen :+ Ik zei tegen hem jij weet ook niet wat je wilt _O- Ben wel benieuwd, en zenuwachtig haha. Bang dat hij tegenvalt in het echt ofzo

Veel plezier!! Hopelijk valt hij niet tegen :D

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 16:58

Het voelde best wel apart om opeens naast elkaar te lopen haha. Maar opzich waren er geen stiltes en we hadden wel genoeg om over te praten. Ben benieuwd wat hij ervan vond, maar ik ben iig wel geïnteresseerd. Hebben elkaar nu natuurlijk maar anderhalf uur gezien.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 17:11

en heb je gewandeld in dat natuurgebied wat hij wou?

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 17:28

Alja schreef:

Nee, we hebben in Harlingen langs zee over de pier gelopen! Waren alsnog vrij weinig mensen, maar dat maakte voor mij niet zoveel uit omdat er wel mensen in t zicht waren.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 18:21

Yvankaxx schreef:
Het voelde best wel apart om opeens naast elkaar te lopen haha. Maar opzich waren er geen stiltes en we hadden wel genoeg om over te praten. Ben benieuwd wat hij ervan vond, maar ik ben iig wel geïnteresseerd. Hebben elkaar nu natuurlijk maar anderhalf uur gezien.

Fijn dat het gezellig was!! :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 22:19

Yvankaxx schreef:
Alja schreef:

Nee, we hebben in Harlingen langs zee over de pier gelopen! Waren alsnog vrij weinig mensen, maar dat maakte voor mij niet zoveel uit omdat er wel mensen in t zicht waren.

Dat is wel leuk ja, lekker uitwaaien met dit weer :P

Ja, wel andere dating sites geprobeerd. En m'n nieuwe werk bevalt prima. Vandaag naar Thialf geweest bij het NK afstanden kijken met m'n collega's en er na nog uit eten met een aantal. Erg gezellig :)

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:11

Yvankaxx schreef:

Fijn dat het goed bevallen is! Al plannen voor een tweede afspraakje?