Ik stond op stal lekker te kletsen, onderwijl de wolkjes links van me in de gaten aan het houden. Ineens die ik rechtsachter me een monster van een zwarte lucht.
Ben op fiets gesprongen en samen met een stalgenoot die ook wit zag van schrik richting onze huizen gevlogen. Halverwege begon ded wind steeds meer aan te zwellen. Lekker tegen.
Net op tijd thuis. En er komt me een partij onweer aan....
Door het maaaaaaken dat ik thuiskwam, geen foto gemaakt van de lucht. Helaas
Wij zaten al te grappen hier. Niks vannacht naar bed als doorgaat met onweren. De 2 grote stoelen voor de schuifpui, voetenbank uit, rugleuning achterover en genieten van het uitzicht Jep mijn geniet hier net zo hard van
APCIII
Geplaatst: 24-08-18 21:56
kiki1976 schreef:
Dat is de eerste die wij net vlak voor half 9 gehad hebben, die had mooie flitsen, en was degene van de eerste foto's
Ja, daar zaten mooie flitsen in. Helaas had ik net m'n camera verkeerd vast toen de mooiste flits van de avond langs kwam... ca. 20.30uur, Wieringermeer.
En dit was de volgende bui in aantocht, bij die bui werd 't voor de tweede keer nacht ca. 21.05, Wieringermeer.
Ja jullie kant op was het zwarter dan hier Vond het een aparte lucht, zwart met daarboven weer lichtere wolken
Pluizebolpum
Geplaatst: 24-08-18 22:07
Oh wauwie wat een machtige platen komen er weer langs
Hier in Lellestad net effe een lekker onweersbuitje. Geprobeerd iets van te brouwen, maar kwam me te dichtbij en dan ben ik liever binnen. Zo jammer dat die huizen zo in de weg staan... Lijkt net een slurfje, in het midden, maar zal toch wel niet?!?
Ja, zie 't, APCIII . Zullen wel uitstulpingen zijn, net als bij mij. Beter dan zo'n slurf over je huis. Beetje flitskrakboem redden we wel hier, maar swaffelaars hoef ik niet op m'n dak.