Ik ga morgen weer op date. Ben heel benieuwd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirthheee schreef:Ik begin echt m'n twijfels te krijgen.. (of het is puur uit angst dat ik zo overdenk). Hebben zaterdag pas 2e date (film en uiteten) maar hij stuurt nu al af en toe hartjes en appte net dat ie me miste. maar, dan denk ik: je kent me nog niet eens echt.. Ik ben bang dat hij een beetje te hard van stapel loopt.
suikermeisje schreef:Mirthe; wij vrouwen vinden als een man een keer hard van stapel loopt het eng. Terwijl als we het zelf doen of man doet juist niets dan vinden we het ook stom.
Geef het een kans. En anders kun je ook zeggen van ik bedoel het niet gemeen maar vind dat je best hard van stapel loopt. Wil je graag beter leren kennen maar dit schrikt me een beetje af. Breng het niet te bot. Doe er een lieve smiley achter en hij is ook tevreden. Mannen denken vaak dat ze op die manier vrouwen kunnen veroveren namelijk. Mijn huidige vriend heb ik het ook zo bij aangepakt. Die was namelijk ook zo overdreven(kots) en dat was toen ook over en ging toen gewoon makkelijk en vanzelf verder zonder gedoe.
Yvankaxx schreef:Nou, volgens mij gaat mijn date niet door vanavondHij zei vandeweek dat ie rond 4 of rond 6 in Leeuwarden zou zijn. Toen appte hij dat hij een gesprek met zijn decaan had en zou hij rond half 8 in harlingen zijn. Ik zei vanochtend, wat gaan we nou doen dan? Appt hij net dat zijn toetsrooster veranderd is en dat zijn tentamen nu eind van de middag is. Met andere woorden, hij komt niet meer van t eiland af vandaag.
Belsje schreef:Als jullie toch dateadvies aan het geven zijn ...
Hoe vraag je na date 2 of er nog een date 3 komt?![]()
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken eh