Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 14:09

Ah super fijn voor je resistance, gefeliciteerd!

Ik ga morgen weer op date. Ben heel benieuwd! :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:26

Ik begin echt m'n twijfels te krijgen.. (of het is puur uit angst dat ik zo overdenk). Hebben zaterdag pas 2e date (film en uiteten) maar hij stuurt nu al af en toe hartjes en appte net dat ie me miste. maar, dan denk ik: je kent me nog niet eens echt.. Ik ben bang dat hij een beetje te hard van stapel loopt.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:29

Hmm, lastig.. Inderdaad wel erg snel om nu al zulke dingen te sturen, althans, dat vind ik. Misschien kun je
dat ook gewoon tegen hem zeggen? Heb je wel zin in de tweede date? :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:29

mirthheee schreef:
Ik begin echt m'n twijfels te krijgen.. (of het is puur uit angst dat ik zo overdenk). Hebben zaterdag pas 2e date (film en uiteten) maar hij stuurt nu al af en toe hartjes en appte net dat ie me miste. maar, dan denk ik: je kent me nog niet eens echt.. Ik ben bang dat hij een beetje te hard van stapel loopt.

Oef daar zou ik ook moeite mee hebben -O- maar wie weet denk jij ook zo na zaterdag :P

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:30

Mirthe; wij vrouwen vinden als een man een keer hard van stapel loopt het eng. Terwijl als we het zelf doen of man doet juist niets dan vinden we het ook stom.

Geef het een kans. En anders kun je ook zeggen van ik bedoel het niet gemeen maar vind dat je best hard van stapel loopt. Wil je graag beter leren kennen maar dit schrikt me een beetje af. Breng het niet te bot. Doe er een lieve smiley achter en hij is ook tevreden. Mannen denken vaak dat ze op die manier vrouwen kunnen veroveren namelijk ;). Mijn huidige vriend heb ik het ook zo bij aangepakt. Die was namelijk ook zo overdreven(kots) en dat was toen ook over en ging toen gewoon makkelijk en vanzelf verder zonder gedoe.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:36

suikermeisje schreef:
Mirthe; wij vrouwen vinden als een man een keer hard van stapel loopt het eng. Terwijl als we het zelf doen of man doet juist niets dan vinden we het ook stom.

Geef het een kans. En anders kun je ook zeggen van ik bedoel het niet gemeen maar vind dat je best hard van stapel loopt. Wil je graag beter leren kennen maar dit schrikt me een beetje af. Breng het niet te bot. Doe er een lieve smiley achter en hij is ook tevreden. Mannen denken vaak dat ze op die manier vrouwen kunnen veroveren namelijk ;). Mijn huidige vriend heb ik het ook zo bij aangepakt. Die was namelijk ook zo overdreven(kots) en dat was toen ook over en ging toen gewoon makkelijk en vanzelf verder zonder gedoe.

Daar heb je gelijk in. Ik geef het sowieso een kans, heb ook erg zin in zaterdag @Sem_ ! Ik kijk zaterdag ook even aan, anders denk ik dat ik dat idd probeer te vertellen, dat ik vind dat hij te hard van stapel loopt.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 21:39

Ik zou er niet teveel over in zitten en gewoon lekker op date gaan en dan daarna verder kijken! :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 22:50

Ik zou eerst je date afwachten en nu nog geen conclusies trekken via de app. Via de app doen de meesten stoerder dan dat ze in werkelijkheid zijn 8-)

En als je het echt vervelend vindt, kan je toch gewoon eerlijk zeggen dat zijn gedrag jou wat benauwd?

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:12

Ik hou wel van dat schatje en hartje gedoe hoor, maar wel alleen bij iemand die ik echt leuk vind en een klik mee heb

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 01:07

Ik zou het gewoon aankijken en als je er echt last van hebt, het zeggen tegen hem.

Ik vind het hartjes gedoe ook wel leuk, maar alleen als het ook echt gemeend is. Hier alleen nog maar geappt maar ook soms wel lieve dingen hoor :P heerlijm

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 01:31

pfff ik vind dat hartje en schatje gedoe echt helemaal niks, ja als ik er al maanden een relatie mee heb omdat ik er dan vanuit ga dat het hem echt om mij gaat..
iemand die dat na 1 date al doet zal dat ook wel bij anderen doen en ik hecht daar helemaal geen waarde aan en vind het zelfs een afknapper :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 01:40

Het is de tweede date, kijk het even aan! :) Daarvoor ben je aan het daten, om te kijken of het wat is. En als dat het enige nadeel is... het zou zonde zijn om daar iets potentieels heel leuks voor weg te gooien. :j

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:34

Nou, volgens mij gaat mijn date niet door vanavond :roll: Hij zei vandeweek dat ie rond 4 of rond 6 in Leeuwarden zou zijn. Toen appte hij dat hij een gesprek met zijn decaan had en zou hij rond half 8 in harlingen zijn. Ik zei vanochtend, wat gaan we nou doen dan? Appt hij net dat zijn toetsrooster veranderd is en dat zijn tentamen nu eind van de middag is. Met andere woorden, hij komt niet meer van t eiland af vandaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:38

Yvankaxx schreef:
Nou, volgens mij gaat mijn date niet door vanavond :roll: Hij zei vandeweek dat ie rond 4 of rond 6 in Leeuwarden zou zijn. Toen appte hij dat hij een gesprek met zijn decaan had en zou hij rond half 8 in harlingen zijn. Ik zei vanochtend, wat gaan we nou doen dan? Appt hij net dat zijn toetsrooster veranderd is en dat zijn tentamen nu eind van de middag is. Met andere woorden, hij komt niet meer van t eiland af vandaag.

Snap wel dat het frustrerend is maar aan de andere kant begrijp ik het wel als je op een eiland woont... Het is dan best wel ff een onderneming.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:39

Jammer yvanka! Lekker onduidelijk ook allemaal. Ook lastig op een eiland denk..

Brrr nee ik hoef ook geen hartjes en schatjes gedoe na een date of 2. Je kent elkaar nog helemaal niet. Prima dat iemand je leuk lijkt, maar overdrijven is ook een vak :+

Hebben jullie ook dat het met een date plots belachelijk laat is? Toppunt was hier afgelopen week dat we opeens besefte dat alle barkrukken al bovenop de bar stonden en de muziek uit was :') Het idee was na de film gewoon nog even iets te drinken.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:44

Tuurlijk kan dat gebeuren, maar de manier hoe hij het verteld en gewoon niet communiceerd en geen duidelijkheid geeft. Ik moet echt vragen wat de bedoeling is en hij blijft heel vaag. Daar kan ik niet tegen, ik vind daten eng genoeg en wil gewoon duidelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:49

Kan ik helemaal begrijpen! Dit zou de eerste date zijn toch?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:50

Maar misschien is het voor hem zelf ook onduidelijk? Heb ik ook wel eens dat ik overzicht verlies van afspraken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:54

Als je je er nu al niet fijn bij voelt zou ik het misschien niet doorzetten als ik jou was. Dat soort gevoelens zijn belangrijk om naar te luisteren. Ik had nog nooit echt gedate voor de gozer waar ik nu mee bezig ben en vond het ook heel eng, maar op de een of andere manier deed ik het gewoon.

Ik denk dat je goed naar je gevoel moet luisteren. :j

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 13:58

Ik zou het gewoon duidelijk vragen, wil je nog afspreken en wanneer en dan weet je genoeg.

idinn goed teken joh!!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:07

Zou de eerste date zijn, en we pratem 3.5 week ofzo. Ik weet niet zo goed wat mijn gevoel zegt.. Laatste week praatten we niet zo heel veel, en ik wijdde het wat aan gebrek aan energie. Maar anderzijds, appen kost geen energie.

Heb hem gevraagd wat nu de bedoeling is, of het lukt of niet. Hij appte terug dat het hem inderdaad niet wordt.

Klinkt goed Idinn!

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:36

Als jullie toch dateadvies aan het geven zijn ...

Hoe vraag je na date 2 of er nog een date 3 komt? :D

Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken eh :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:37

Belsje schreef:
Als jullie toch dateadvies aan het geven zijn ...

Hoe vraag je na date 2 of er nog een date 3 komt? :D

Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken eh :+

'Je weet wat ze zeggen over date 3 he, moet ik m'n benen binnenkort scheren of laten we het hierbij?'.

Nee grapje natuurlijk. Ik zou gewoon iets zeggen van joh wanneer zie ik je weer? Niet al te moeilijk over doen in ieder geval.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:41

Probleem is dat we alletwee een belachelijke drukke agenda hebben, daardoor werd date 1 samen naar een netwerkevent en date 2 sinterklaascadeautjes kopen voor zijn petekindjes en nieuwe inrichting kiezen voor zijn zaak :+. Gelukkig daarna wel eens sushi gaan eten zoals normale mensen doen.

Op die manier wordt date 3 zoiets als nieuwe vloeren kiezen, want ja daar is ook al over gesproken ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 14:43

Dan zou ik gewoon zeggen joh misschien kunnen we deze of volgende week eens een avondje inplannen om gewoon iets leuks te doen als een hapje eten en daarna naar de film zonder dat er iets praktisch aan vast zit. Als dat is wat je wilt tenminste.

Ik heb best vaak gehad dat dates bestonden uit afspreken in een koffiezaakje en allebei de hele dag keihard werken (of in de bieb) maar als je dat niet wilt zeg je het gewoon. Deed ik ook. Joh, prima om in de bieb af te spreken maar alleen als je daarna zelf voor me kookt.