Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Sokje_6 schreef:Walnoot houdt dazen weg, maar ik weet niet of paarden er tegen kunnen.
Oh dat zou een prettige bijkomstigheid zijn! Hoe kom ik daar nu eens achter of paarden er tegen kunnen?
Vlierstruik geeft zo'n rotzooi en wilg is misschien idd iets té lekker
Esmee_98 schreef:Na een tijdje krijgen die doorzichtige telefoonhoesjes altijd zo'n vieze geelbruinige waas. Is er een manier om ze weer mooi transparant te krijgen?
Tivoli schreef:germie schreef:Hoe komt het dat bij sommige mensen horloges niet goed lopen als ze hem om de pols dragen, maar wel als ze het horloge gewoon op het nachtkastje leggen?
Ik lees mee!
Ik heb ergens vaag het woord hartslag liggen, maar hoe het zit weet ik niet.
Citaat:Mechanisch kan omdat de spiraal dan plakt en electronisch/analoog omdat er misschien een vuiltje los in zit of dat er een as aan één kant iets klemt door droogte bijvoorbeeld
Emmaa_ schreef:Esmee_98 schreef:Na een tijdje krijgen die doorzichtige telefoonhoesjes altijd zo'n vieze geelbruinige waas. Is er een manier om ze weer mooi transparant te krijgen?
Nee. Is ook niet alleen kleur, maar vaak (vooral bij goedkope hoesjes) een heel scala aan beschadigingen en kleine krasjes waardoor ze dof worden.