Zoektocht kan worden gestaakt. Ik heb de leren hoge laarzen met blokhak. Ze waren 160 maar mocht ze voor 130 meenemen. Pijn in mijn hart maar zo blij mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YellowLeaf schreef:Ik kom hier binnen vallen in de hoop dat het mag! Wie helpt mij? Ik ben hopeloos gevallen voor de onderstaande schoenen van het Italiaanse merk Manas. Zoek ze in het blauw of rood, maar kan ze nergens meer vinden in maat 40 of 41.
[ [url=m/XG2xKy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere zijde is precies hetzelfde, zit geen rits in.
Sourire schreef:Hebben jullie een idee? Ik heb zaterdag een begrafenis en zou normaal gesproken op hakken gaan met een nette jurk. Probleem is dat ik dusdanig last van m'n doorgezakte voeten heb dat ik het niet zo zie zitten om op hakken te gaan (het wordt een lange dag met veel staan en lopen). Ik heb eigenlijk nu alleen zwarte sneakers waar mijn inlegzolen inkunnen. Even snel schoenen kopen is geen optie omdat die bijna niet zijn te vinden zoals ik ze nu moet vinden.
Hoe maak ik een nette outfit met deze zwarte sneakers? Of andere ideeën/opties?
Sourire schreef:Hebben jullie een idee? Ik heb zaterdag een begrafenis en zou normaal gesproken op hakken gaan met een nette jurk. Probleem is dat ik dusdanig last van m'n doorgezakte voeten heb dat ik het niet zo zie zitten om op hakken te gaan (het wordt een lange dag met veel staan en lopen). Ik heb eigenlijk nu alleen zwarte sneakers waar mijn inlegzolen inkunnen. Even snel schoenen kopen is geen optie omdat die bijna niet zijn te vinden zoals ik ze nu moet vinden.
Hoe maak ik een nette outfit met deze zwarte sneakers? Of andere ideeën/opties?
Davinia_ schreef:Mooie trui!!
Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes en kan echt niks vinden wat ik mooi vind. Het moeten platte zijn of heel klein hakje, zwart dus en liefste met van die gespen eroverheen. Ik heb nu geen waterdichte schoenen meer dus dat is drama met al die regen
Jildau schreef:Davinia_ schreef:Mooie trui!!
Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes en kan echt niks vinden wat ik mooi vind. Het moeten platte zijn of heel klein hakje, zwart dus en liefste met van die gespen eroverheen. Ik heb nu geen waterdichte schoenen meer dus dat is drama met al die regen
Op de site van Nelson gekeken?
Jildau schreef:Weet iemand waar ik een teddy jas kan vinden in een donkere kleur (donkergrijs, donkerblauw, donkergroen, zwart)? Graag die teddy stof ook in de binnenkant.Weet niet zo goed waar ik zoeken moet.