Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-17 14:18

Afbeelding
Afbeelding
Zoektocht kan worden gestaakt. Ik heb de leren hoge laarzen met blokhak. Ze waren 160 maar mocht ze voor 130 meenemen. Pijn in mijn hart maar zo blij mee.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 14:28

oh my lord <3 waar heb je die gevonden?!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-17 14:34

Sasha!

Niet de meest flateuse foto. Maar ze zijn echt prachtig :+:

Had eerste 42 aan en twijfelde. Toen naar de andere Sasha gelopen en daar hadden ze ze wel in 41. Echt een half uur gepast, gelopen, gezeten, gedacht, gevloekt. En toen zij een winkelverkoopster wat wil je er voor betalen dan. Ik zo; max 130. Oké, neem maar mee.

Faaack :')

Maar als ik ze morgen gekleed aan heb, maak ik even een goede foto.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 14:37

Wauw wat een mazzel zeg :oo ik vind ze echt rete gaaf <3 Ben benieuwd naar hoe je ze morgen draagt.

Nu wil ik ze ook. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 15:54

Die zijn echt waauuwwwww die wil ik ook!! Jezus haha

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 16:29

YellowLeaf schreef:
Ik kom hier binnen vallen in de hoop dat het mag! Wie helpt mij? Ik ben hopeloos gevallen voor de onderstaande schoenen van het Italiaanse merk Manas. Zoek ze in het blauw of rood, maar kan ze nergens meer vinden in maat 40 of 41.

[ [url=m/XG2xKy.jpg]Afbeelding[/url] ]
De andere zijde is precies hetzelfde, zit geen rits in.

geen idee waar je ze kan krijgen. als je bij zalando selecteert waar je naar op zoek bent krijg je denk ik wel soort gelijke laarsjes...

edit: even voor je geselecteerd
https://www.zalando.nl/damesschoenen-en ... 5-tot-8-cm

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:20

Hebben jullie een idee? Ik heb zaterdag een begrafenis en zou normaal gesproken op hakken gaan met een nette jurk. Probleem is dat ik dusdanig last van m'n doorgezakte voeten heb dat ik het niet zo zie zitten om op hakken te gaan (het wordt een lange dag met veel staan en lopen). Ik heb eigenlijk nu alleen zwarte sneakers waar mijn inlegzolen inkunnen. Even snel schoenen kopen is geen optie omdat die bijna niet zijn te vinden zoals ik ze nu moet vinden.

Hoe maak ik een nette outfit met deze zwarte sneakers? Of andere ideeën/opties?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 08:24

Sourire schreef:
Hebben jullie een idee? Ik heb zaterdag een begrafenis en zou normaal gesproken op hakken gaan met een nette jurk. Probleem is dat ik dusdanig last van m'n doorgezakte voeten heb dat ik het niet zo zie zitten om op hakken te gaan (het wordt een lange dag met veel staan en lopen). Ik heb eigenlijk nu alleen zwarte sneakers waar mijn inlegzolen inkunnen. Even snel schoenen kopen is geen optie omdat die bijna niet zijn te vinden zoals ik ze nu moet vinden.

Gecondoleerd. In mijn mening maakt een pantalon vaak wel een nette indruk, combineerd met een blousje erop. Maar heb je evt ook geen laarzen die onder een jurk kunnen en waar je inlegzolen in kunnen? :)

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:25

Dankjewel. Nee helaas niet. Ik heb ze nog niet zolang dus het afgelopen seizoen alleen op sneakers gelopem en nu wel enkellaarsen in bestelling, maar die komen pas half oktober.

Ik ga straks kijken of ik van die gelzolen kan vinden voor voorin in de schoen. Hopelijk vangt dat de pijn wat op. En dan doe ik wel mn sneakers aan op de minder "openbare" momenten. Hele kast al overhoop gehad maar vind die sneakers echt afbreuk doen aan alles war net ks.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:28

Misschien een baggere tip maar Gabor en medicus (van haren, lederen schoenen) hebben erg veel modellen waar je de zoo uit kan halen en het inlegzooltje erin.
Is dat misschien een optie?

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:49

Van de week een blauwe trui/jurk besteld en een nieuwe top op Zalando. Gister zijn ze binnen gekomen. Ik ben er heel blij mee. Alleen zoek ik nog een leuke rok voor onder de top. Dacht zelf aan iets van een leder rok in donker blauw, bordeaux rood of leger groen. Ben er nog niet helemaal over uit.
Afbeelding
Afbeelding

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:56

Sourire schreef:

Misschien is mijn vorige post iets voor je, die trui/jurk heb je ook in het zwart en zie je tegenwoordig heel veel. Daar kunnen best sneakers onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 15:58

Hele leuke top Sauffi! Heb je daar misschien een link van? :-)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 21:26

Gave top! Ik zou hem zelf combineren met een stoer jasje en een bordeaux rode plisse rok! Maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 21:54

Mooi die top sauffi <3

Dit is mijn nieuwe baby :+: roestbruin & een beetje pofmouwen:

Afbeelding
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 13:12

Mooie trui!!

Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes en kan echt niks vinden wat ik mooi vind. Het moeten platte zijn of heel klein hakje, zwart dus en liefste met van die gespen eroverheen. Ik heb nu geen waterdichte schoenen meer dus dat is drama met al die regen :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 14:09

Davinia_ schreef:
Mooie trui!!

Ik ben op zoek naar zwarte enkellaarsjes en kan echt niks vinden wat ik mooi vind. Het moeten platte zijn of heel klein hakje, zwart dus en liefste met van die gespen eroverheen. Ik heb nu geen waterdichte schoenen meer dus dat is drama met al die regen :')

Op de site van Nelson gekeken?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:45

Jildau schreef:
Davinia_ schreef:
Mooie trui!!

Op de site van Nelson gekeken?

In hun winkel wel en kon daar niet echt iets vinden. Het zijn dan allemaal van die biķerboots en daar hou ik niet zo van.
Ik vind deze bijvoorbeeld echt heel leuk, die dit model aan heeft, maar ze zijn niet van Only.

https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode ... mBlueDenim

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 21:58

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 07:18

Dewirox, ja maar ik vind ze juist allemaal te stoer en te veel biker. Ik zoek ze juist wat meer eleganter, maar misschien lijkt dat alleen maar zo online en moet ik ze eens in het echt zien en aantrekken.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 09:08

Ik zou gewoon eens wat schoenenwinkels afgaan, ik snap wel wat je bedoeld want die van de Sacha vind ik ook wat stoerder. Maar dit soort laarzen zie je wel heel veel in winkels staan nu. :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 15:15

Weet iemand waar ik een teddy jas kan vinden in een donkere kleur (donkergrijs, donkerblauw, donkergroen, zwart)? Graag die teddy stof ook in de binnenkant. <3 Weet niet zo goed waar ik zoeken moet.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 11:28

Jildau schreef:
Weet iemand waar ik een teddy jas kan vinden in een donkere kleur (donkergrijs, donkerblauw, donkergroen, zwart)? Graag die teddy stof ook in de binnenkant. <3 Weet niet zo goed waar ik zoeken moet.

Ik weet niet zeker of het is wat je zoekt, maar bij Guts & Gusto hebben ze een donkergrijze en een zwarte.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 19:15

Tot twee keer toe bij Monki deze jas besteld en net voor de tweede keer een Order Cancellation mail gehad -O-
Weet iemand waar ik een zelfde jas kan krijgen? Kan het echt nergens vinden, alleen van die goedkoop-uitziende versies

Afbeelding
Afbeelding

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-17 19:25

Ik woon in Kopenhagen en hier barst het van de Monkistores. Kan wel voor je kijken. Ben alleen pas begin november weer in NL. Weet ook niet hoe duur verzenden naar NL vanuit hier is.