Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:15

Ze zijn wel heel fijn te combineren trouwens. :D

Maar ik vind het zonde om er 70 euro voor te betalen. Houd het nu gewoon bij zwarte all stars, die zijn onverwoestbaar. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:11

Jullie zijn een marteling voor een shop-stop :+

Roos, van die 3 foto's vind ik de 1e erg leuk en de laatste, nou ik ben overtuigd nu om zo'n paar te halen :P

@Mexx_lady: zou het een man opvallen als ik plots maandverband ga halen terwijl ik normaal tampons gebruik voor zo'n bon van zalando :))

@Donja: het jurkje kan, maar dan met legging of stevige panty er onder. En niet aantrekken bij winderig weer, maar verder vind ik het nog net kunnen. Vind dit nog beter dan een loeistrak jurkje op dezelfde lengte. Of er een iets langer vest overheen doen? Die oversized modellen zijn nu toch hip.

Ik had 1 jurkje van mijn shopstrooptocht dinsdag in de was gegooid , zodat ik het morgen aan kon. Heeft vriend het gevonden. Gisteren heb ik een zak kleding van mijn moeder gehad, die zou ze weggooien dus mocht nog even neuzen. Hij dacht dat het uit die voorraad kwam, en vond het prachtig :))

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 20:37

Haha varekaj.. Gered door de moeder dan! Maar echt al had ie het gevonden big deal een brouw is en blijft een vrouw! En nee hoor maandverband + tampon = dubbele bescherming want je wil een panty aan :D

Jasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:03

xSwanHeart schreef:
Jasmine_ schreef:
Heb op 1 januari een tas besteld bij zalando lounge, ik heb maandag een mail gekregen dat ze verzonden is maar nog steeds geen tas aangekregen, ongeduldigggg -O-

Uit welke campagne? O:) Bij sommige campagnes (die niet van tevoren zijn ingekocht) krijg je al een verzendbevestiging als het vanaf de leverancier op weg is en dan kan het wat langer duren ;)

Orio! Pakketje is ondertussen aangekomen maar er was niemand thuis, balen, want nu kan ik het pas maandag afhalen op het postkantoor :(:)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:02

Believe schreef:
xRoosss schreef:
Oja, wat betreft de Roshe runs. Een vriend van mij heeft ze ook en zijn tenen staan wat scheef en bij hem valt het idd op. Bij mijzelf dan weer niet. Heb geen kromme tenen hehe :')

Mijn collectie inmiddels: :D

[ [url=m/KJKrLm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn echt heeeel leuk zeg!
Mag ik vragen waar je het eerste paar en het derde paar hebt gekocht?

Ik heb me ooit al eens gemeld hier, maar ik zal proberen wat actiever te praten hier. :')
Mijn naam is Nikki trouwens. :j

Kennen jullie LA SISTERS ook? Hele leuke kleding.
http://lasisters.com/

Eerste paar was limited edition samenwerking met Liberty London. Na een uur al wereldwijd uitverkocht. Had alleen zoveel geluk, een meisje had twee paar uit Amerika besteld. En verkocht het minder goed zittende paar, dus heb die van haar overgenomen. Derde paar is de Blue Sky uitvoering ook limited maar was niet bijzonder snel uitverkocht, die heb ik gewoon van Nike.nl :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:41

Mijn vriendje wil me morgen trakteren in de Primark.

Ik ga hem trouwen. Echt waar.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:31

lieveli schreef:

Jaloers!
Ik hou van de mijne, maar ik zou willen dat ik er ook zo eentje had. :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 07:56

Lous schreef:
lieveli schreef:

Jaloers!
Ik hou van de mijne, maar ik zou willen dat ik er ook zo eentje had. :D

Kan ik hem even een dagje lenen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 08:20

Mijn all stars komen vandaag! Aangezien het uit Frankrijk komt, vind ik dat nog best snel! :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:36

Mijn pakketje van de mango outlet is gisteren binnen gekomen. Fijne stofjes! En de pasvorm is ook perfect. Heel blij mee dus, zat ook super netjes verpakt.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:37

Ymor schreef:
Mijn pakketje van de mango outlet is gisteren binnen gekomen. Fijne stofjes! En de pasvorm is ook perfect. Heel blij mee dus, zat ook super netjes verpakt.

Foto O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 09:44

Mijn tas is intussen ook aangekomen Ymor, ook heel blij mee! Tas is wel relatief groot maar goed, dan kan mijn spul voor school en stage er zonder problemen in.

Mijn vriend blijft uit mijn kledingkast sinds hij 1x heeft beslist om de strijk op zijn plek te leggen := Hoewel ik algemeen genomen een aardig chaotisch persoon ben en "orde" ergens ver achterin mijn woordenboek staat, is mijn kast toch echt volgens een bepaalde methode opgemaakt:bovenste plank heeft 4 stapeltjes: 2 stapeltjes mouwloze tops/shirts en 2 stapels met korte mouwtjes. Elk stapeltje gaat van wit naar donkerrood en van donkerrood naar zwart, per kleurschakering (yep, pastelgeel licht bovenop felgeel en bovenop mosterdgeel...)
De plank daaronder is een stapel shirts met lange mouw, ook op kleur, dan een stapel coltruitjes (uiteraard op kleur) en dan gewone dunne truitjes. De onderste plank is een mixje van broeken, shorts en dikke wintertruien.
Mijn jurkjes hangen omhoog op een rek: van mouwloos naar lange mouwen, van kort naar lang en alles op kleur :P Hemden en broeken hangen ook omhoog, zelfde idee...

Vriend had het idee om mijn gestreken kleding gewoon in de kast te pleuren, een shirt is een shirt en een trui een trui. kwam even niet goed :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:44

Wooowwwww zoveel moeite om lles terug te hangen!
En dan zeg jij dat orde ver achteraan staat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 12:50

De rest van het huis ziet eruit alsof er een atoombom is ontploft :') Toch als het van mij afhangt :))
Maar mijn kledingrek? Nee, dat moet netjes.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:00

Ik heb hetzelfde hoor Varekaj, bij mij hangt het ook op kleur en word er heel onrustig van als er iets zwarts tussen het grijze hangt. Verder interesseert rommel me totaal niet.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:07

Afbeelding

*\%/*

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:09

Ze zijn nu nog mooi wit, je wilt niet weten hoe de mijne eruit zien _O-

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:21

Hahaha ik heb ze inderdaad zo uit de doos! Ik twijfel of ik de zwarte ook bestel, voor 41 euro..

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:25

Ik krijg als het goed is vandaag mijn zwarte binnen. :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:28

Macyy schreef:
Hahaha ik heb ze inderdaad zo uit de doos! Ik twijfel of ik de zwarte ook bestel, voor 41 euro..

Oh vet mooi <3

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:39

Macyy schreef:

Oh my, waar?! _/-\o_

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:43

Spartoo.nl ! Ze zijn 51 euro daar, maar met een vragenlijst invullen krijg je 10 euro korting, geen geld hihi.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:09

Nou wat mij nu overkomt ..... Krijg ik mn allstars binnen. Zitten er pantoffels in....

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:11

Xivura schreef:
Nou wat mij nu overkomt ..... Krijg ik mn allstars binnen. Zitten er pantoffels in....

Zalando?

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 14:13

Lous schreef:
Xivura schreef:

Zalando?

Nee, Spartoo. Waar meer mensen hier hun All stars met korting hebben gekocht.