Maar ik vind het zonde om er 70 euro voor te betalen. Houd het nu gewoon bij zwarte all stars, die zijn onverwoestbaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSwanHeart schreef:Jasmine_ schreef:Heb op 1 januari een tas besteld bij zalando lounge, ik heb maandag een mail gekregen dat ze verzonden is maar nog steeds geen tas aangekregen, ongeduldigggg
Uit welke campagne?Bij sommige campagnes (die niet van tevoren zijn ingekocht) krijg je al een verzendbevestiging als het vanaf de leverancier op weg is en dan kan het wat langer duren
Believe schreef:xRoosss schreef:Oja, wat betreft de Roshe runs. Een vriend van mij heeft ze ook en zijn tenen staan wat scheef en bij hem valt het idd op. Bij mijzelf dan weer niet. Heb geen kromme tenen hehe
Mijn collectie inmiddels:
[ [url=m/KJKrLm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die zijn echt heeeel leuk zeg!
Mag ik vragen waar je het eerste paar en het derde paar hebt gekocht?
Ik heb me ooit al eens gemeld hier, maar ik zal proberen wat actiever te praten hier.
Mijn naam is Nikki trouwens.
Kennen jullie LA SISTERS ook? Hele leuke kleding.
http://lasisters.com/
Hoewel ik algemeen genomen een aardig chaotisch persoon ben en "orde" ergens ver achterin mijn woordenboek staat, is mijn kast toch echt volgens een bepaalde methode opgemaakt:bovenste plank heeft 4 stapeltjes: 2 stapeltjes mouwloze tops/shirts en 2 stapels met korte mouwtjes. Elk stapeltje gaat van wit naar donkerrood en van donkerrood naar zwart, per kleurschakering (yep, pastelgeel licht bovenop felgeel en bovenop mosterdgeel...)
Hemden en broeken hangen ook omhoog, zelfde idee...