Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

desi92

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:03

Idd niet langer. Ik was gister ook zo gek om 45 min te wachten. 10/15 min kan ik nog inkomen met verkeer ed. Maar langer echt niet

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:12

Net op mijn weg naar boven ging de bel. Na wat afbieden hebben ze de zadel toch voor 425 meegenomen

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:31

Zelfs nog afbieden? Pff je komt toch bij iemand aan de deur nadat je akkoord gaat met een bod

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:31

Nja dat dacht ik ook. Maar ik had het geld nodig en ik dacht voor die 25 euro dan...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:35

En daar krijgen we dus rare mensen op marktplaats van. ;)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 21:37

Geloof me voor die 25 euro meer hadden ze echt niet weggegaan. Anders zou je er niet voor rijden. Maar hoe minder hoe beter he

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:29

Hier kwam laatst iemand om een tv rond zeven uur halen. Hij was er om half acht. :=

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 22:45

Ik heb laatst een bed afgehaald bij iemand in Brabant, duidelijk de afspraak gemaakt dat we een half uur te vroeg kunnen zijn maar ook een half uur te laat, dus een beetje speling, omdat we toch een eind moesten rijden. We waren er uiteindelijk 20 minuten te vroeg, prima. Bleek de beste man het bed al weken op marktplaats te hebben staan. Er was al het dubbele geboden voor het bed, en uiteraard het welbekende, te laag bieden, mensen die niet op kwamen dagen en kennelijk was ik de enige waar hij normaal contact mee kon onderhouden. Dus ondanks de hogere biedingen van anderen, kreeg ik het bed voor de vraagprijs.
Dat was natuurlijk een gelukje van mij, maar sjongejonge, wat kunnen mensen moeilijk doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 08:04

Ik heb ook weer wat hoor, een tijdje geleden stond er op Mp een dekje dat ik echt heel graag wil hebben, mail gestuurd met een paar vragen erin, kreeg ik na een week een mail terug (nadat ik nog een keer gemaild had) met norse halve antwoorden waar ik niks aan had.
Nogmaals mail gestuurd dat ik het dekje wel wou overnemen, nooit wat terug gehad.
Dit was 2 maanden geleden en dekje bleef maar op Mp staan.
Zie ik warempel vd week weer dezelfde advertentie van dezelfde verkoper met het dekje, weer 2x gemaild, maar krijg gewoon niks terug, heb er echt de balen in want wil hem heel graag en is de enige die dat dekje te koop heeft staan, grrr.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:11

Romy1234 schreef:
Ik heb ook weer wat hoor, een tijdje geleden stond er op Mp een dekje dat ik echt heel graag wil hebben, mail gestuurd met een paar vragen erin, kreeg ik na een week een mail terug (nadat ik nog een keer gemaild had) met norse halve antwoorden waar ik niks aan had.
Nogmaals mail gestuurd dat ik het dekje wel wou overnemen, nooit wat terug gehad.
Zie ik warempel vd week weer dezelfde advertentie van dezelfde verkoper met het dekje, weer 2x gemaild, maar krijg gewoon niks terug, heb er echt de balen in want wil hem heel graag en is de enige die dat dekje te koop heeft staan, grrr.

Stuur me eens een pb met de link naar de advertentie, dan zal ik eens kijken of ik kontakt krijg? Misschien komt gewoon je mail niet aan.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:36

Romy1234 schreef:

Staat er geen telefoonnummer bij? Dan kan je even bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 10:40

Ik heb dat ook wel eens, dat ik gewoon geen reactie krijg, zelfs niet als ik meerdere keren een mailtje stuur. Blijkbaar willen die mensen niks verkopen.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:06

Net een leuke marktplaats ervaring. Voor onze kat waren we opzoek naar een vriendje. Hadden al richting het asiel en opvang gekeken maar niet echt iets kunnen vinden, een hoop lieve katten maar net niet dat klikje. Vorige week waren we op mp aan het kijken en zagen daar een leuke kat die zowel mijn vriend als mij aansprak. Hij is ongeveer twee maanden ouder dan onze kat. Gemailt, en hadden meteen leuk contact. Vandaag de kat gaan ophalen. Was een leuke en aardige vrouw, hebben samen kunnen lachen over ervaringen die we hadden met de kat. Kat zelf is ook een leuk beestje en ging al lekker in het vervoerskooitje liggen. Kreeg er een heleboel spulletjes bij waaronder een mooie krabton en een gloednieuwe kattenbak. Nu ligt de kat hier onder de bank ..... Toch spannend zo'n nieuwe omgeving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:44

Het geld staat er nog niet op.. What to do?

Ik wacht tegenwoordig ook indd niet meer op mensen die om 8 uur zouden komen en er om half 9 nog niet zijn. Als ik thuis ben, ben ik thuis, maar dingen afzeggen doe ik niet (meer).

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 11:55

Vragen of ze een schermprintje stuurt van de transactie?

Bij twijfel niks doen, iig niet versturen.. ;)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:42

Wachten tot het er echt op staat! (zo'n printje zegt helaas niets, makkelijk aan te passen :P )

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:37

Woei, pakketje is binnen. Proteineshakes.. Zes zakken kosten normaal ca. 187 euro. Ik heb er 4 voor 30 euro incl. verzenden :oo En de houdbaarheidsdatum is ook nog gewoon ruim voldoende.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:41

Dat is bijna te mooi om waar te zijn.... :D

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:45

Nou dat dacht ik ook, maar ik had uit de e-mailconversatie echt het idee dat die persoon ‘nieuw’ in het handelen was. Ook nog maar net op MP. Ik had nog alle gegevens gegoogled, gekeken wat die persoon nog meer aanbood (echt vanalles wat!). Eerst had ik het adres gekregen om op te halen, ik gaf aan dat dat te ver was om het op te halen. Dus ik denk nou dan zegt persoon wel 6,75 erbij. Maar nee.. ik kreeg het bankrekeningnummer en dat was het :') Ik voel me haast een oplichter :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 13:48

:= dan zit je toch in het juiste topic! }>

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 19:57

Geweldig topic!
Hier zou iemand om 19:00 uur langskomen om een fiets te brengen, heb helaas nog geen fiets gezien..

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 00:00

ah, meneer is net langs geweest, heb in ieder geval een nieuwe fiets!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 00:16

Sorry wat om 12u ? :wow:

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 00:37

MartineC1711 schreef:
Vragen of ze een schermprintje stuurt van de transactie?

Bij twijfel niks doen, iig niet versturen.. ;)

Kentaro schreef:
Wachten tot het er echt op staat! (zo'n printje zegt helaas niets, makkelijk aan te passen :P )

Ik had ook iemand, die zei geld overgemaakt te hebben, had niks twee dagen later.
Bericht gezonden, ze had weer overgemaakt.
(vroeg me al af waarom weer, want 1x echt overmaken lijkt mij voldoende :o )
Dag later weer niks op mijn rekening.

Vraag ik om een printscreen zegt ze: laat maar zitten.

Dus stuurde dr terug als je echt iets overgemaakt hebt, dan lijkt het mij toch echt dat je je spullen wil of niet.
Helaas nog geen antwoord op.

Maar vraag me echt af waarom mensen zeggen geld over gemaakt te hebben, terwijl ze dit niet gedaan hebben.
Zouden er nog steeds mensen zijn die iets opsturen zonder geld op de rekening te hebben???
En zouden er ook bedrijven zijn die dit doen, want had het verkocht onder de zaak... 8)7

Maar om terug te komen op de quote, ik vraag om een printscreen als ik denk dat er niks overgemaakt is.
Krijg ik die, dan kan ik zien of er iets mis gegaan is.
Krijg ik hem niet, dan ben ik er heeeeeel snel klaar mee.
Door naar de volgende. Ga niet mijn tijd verdoen met mensen die liegen.
En verzend pas als het geld ook echt op MIJN rekening staat.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:57

Hahaha laat maar :') Zo heb ik ooit een aantal weken met iemand zitten bakkeleien over geld dat ze over zou maken. Eerst zou ze het al drie keer met de post hebben gestuurd en toen lukte het uiteindelijk digitaal niet. Achteraf bleek het gewoon een jong kind te wezen, maar goed ze heeft op een gegeven moment wel betaald. Dus spullen netjes verzonden.

Ik heb wel eens gehad dat iemand eerst de spullen wilde voor hij ging betalen, omdat ie wel eens was opgelicht. Ja vervelend, maar daar werk ik niet aan mee. En ook iemand die eerst de helft wilde en na ontvangst de rest over zou maken. Dat feest gaat ook niet door.

Er is trouwens ook iemand op Bokt geweest die een printscreen kreeg en het niet vertrouwde. Was voor een concert, uiteindelijk kaartjes niet doorgestuurd en die bleek dus achteraf ook nooit het geld binnen gekregen te hebben. Dat was dus een geshopte printscreen.