Tazzey schreef:Het is een kwestie van tijd en dan krijgt iedere blogger ermee te maken. Naar mate je groter wordt zul je merken dat het steeds erger wordt.
Ik reageer er niet op. Op Bokt heb ik het wel meegemaakt dat er gewoon meiden zijn die niet vriendelijk kunnen doen. Dat is jammer maar het is nu eenmaal zo. Ze hebben de pik op je in en het maakt niet uit wat je doet, je zult het nooit goed doen. Ik probeer daar ook zo weinig mogelijk op te reageren.
Als het heel persoonlijk word dan raakt het me wel. Ik heb op een bepaald moment zelfs erover nagedacht om te stoppen zowel met mijn blog als hier op Bokt.
Uiteindelijk blog ik omdat ik het leuk vind en ik doe mijn best om dat plezier niet weer weg te laten nemen door mensen die mij persoonlijk niet eens kennen.
Ja erg dat mensen zo kunnen doen, al denk ik dat meesten niet eens weten wat voor een impact het op de gene die de blog schrijft heeft. Ik moet er ook gewoon proberen boven te staan en het niet persoonlijk te nemen. Maar dat dan iemand een banketstaaf opmerking maakt en heel veel mensen die reactie gaan liken kwetst me gewoon een beetje. Hoe stom het ook klinkt.
Meestal zet ik mijn blog sochtends nog een keer in de facebook groepen maar heb het bij deze post niet aangedurft vanmorgen en het maar niet gedaan.
Kreeg overigens wel van een vrij grote Fashion blogger juist op die post een leuke reactie. Dat zijn dan weer leuke dingen