Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:29

anoukkk. schreef:
Dat ik internet opnieuw moet openen en het dan nog eens moet proberen.. Maar heb het 3x geprobeerd maar blijf dezelfde melding krijgen.. Ook op de blogs van de anderen gereageerd had ik het niet.. :)

oh, dat is wel gek... Ik kan zelf wel reageren en zie verder geen fouten, maar ga er toch nog even naar kijken

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:32

happypaardje schreef:
anoukkk. schreef:
Dat ik internet opnieuw moet openen en het dan nog eens moet proberen.. Maar heb het 3x geprobeerd maar blijf dezelfde melding krijgen.. Ook op de blogs van de anderen gereageerd had ik het niet.. :)

oh, dat is wel gek... Ik kan zelf wel reageren en zie verder geen fouten, maar ga er toch nog even naar kijken

Heb het even geprobeerd. ik krijg ook een error bij jou.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:38

Tazzey schreef:
Ik heb weer even bij gelezen. Leuke posts weer meiden!!

Ik heb vandaag OPI Dark Side of the Mood online staan.

Ik wou ook op jou'n post reageren.. Ik krijg dezelfde melding als bij Happy paardje. Zal wel aan mijn computer liggen dan!

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:40

Wat gek, ik heb verder geen meldingen nog ontvangen. Ik hou het even in de gaten.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:46

Weer heerlijke posts meiden! Ik ga ook even proberen te reageren, kijken of er bij mij ook errors komen.

Overigens heb ik ook een (fijnere) post geschreven : Biefstuk met koffie :) ( *\o/* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:48

Dat probleem had ik een tijdje geleden ook op je blog Happypaardje.
Net geprobeerd en ik kan ook geen reactie posten, dus het ligt niet aan je pc Anouk ;)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 13:52

Ik heb bij Tazzy gewoon kunnen reageren, dus denk dat het probleem bij happy ligt? Of een browser - fail? Ik gebruik Chrome.

Edit: Het lukt mij nu bij beide :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:20

Ook geen probleem en ik gebruik safari. :)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:25

Wow, bijzonder kleurtje Tazzey!

Wat betreft negatieve reacties. Ik krijg op de website vrijwel nooit negatieve reacties, maar wel op Bokt als een blog op de voorpagina staat. Als iemand echt inhoudelijk reageert, ga ik daar vaak wel op in. Maar ik probeer het te negeren als iemand heel kort door de bocht onaardig reageert.

Maar ik blijf het moeilijk vinden hoor. Het lijkt wel alsof mensen helemaal geen filter hebben op het internet en vergeten dat je je best hebt gedaan op een blog en dat sommige dingen echt kwetsend zijn.

Dit filmpje van Jenna Marbles is in ieder geval een opsteker als je een negatieve reactie krijgt:

Ik vind Jenna echt fantastisch en als je ziet hoeveel sh*t zij over zich heen krijgt, pff... respect hoor!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:31

connepon85 schreef:
Wow, bijzonder kleurtje Tazzey!

Wat betreft negatieve reacties. Ik krijg op de website vrijwel nooit negatieve reacties, maar wel op Bokt als een blog op de voorpagina staat. Als iemand echt inhoudelijk reageert, ga ik daar vaak wel op in. Maar ik probeer het te negeren als iemand heel kort door de bocht onaardig reageert.

Maar ik blijf het moeilijk vinden hoor. Het lijkt wel alsof mensen helemaal geen filter hebben op het internet en vergeten dat je je best hebt gedaan op een blog en dat sommige dingen echt kwetsend zijn.

Dit filmpje van Jenna Marbles is in ieder geval een opsteker als je een negatieve reactie krijgt:

[ Video ]

Ik vind Jenna echt fantastisch en als je ziet hoeveel sh*t zij over zich heen krijgt, pff... respect hoor!

Precies.. Nou zijn dit nog niet eens zulke heftige reacties hoor .. Maar toch merk ik wel dat ik het wel pittig vind eigenlijk. Vooral via facebook. Op mijn blog was een hele rare reactie en die heb ik maar gewoon gelaten voor wat het was en niet op gereageerd. Dit was ook de eerste keer hoor en had nou eenmaal iets bijzonders waar je wel verschillende meningen van krijgt. Tuurlijk vraag ik er zelf om maar ik vond het wel even moeilijker als ik dacht haha. Als ik een mailtje krijg met reactie durf ik al bijna niet meer te kijken.. erg he.. :P
Thanks voor het filmpje! Ik ga eens even kijken ben heel benieuwd :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 14:41

Het is een kwestie van tijd en dan krijgt iedere blogger ermee te maken. Naar mate je groter wordt zul je merken dat het steeds erger wordt.
Ik reageer er niet op. Op Bokt heb ik het wel meegemaakt dat er gewoon meiden zijn die niet vriendelijk kunnen doen. Dat is jammer maar het is nu eenmaal zo. Ze hebben de pik op je in en het maakt niet uit wat je doet, je zult het nooit goed doen. Ik probeer daar ook zo weinig mogelijk op te reageren.
Als het heel persoonlijk word dan raakt het me wel. Ik heb op een bepaald moment zelfs erover nagedacht om te stoppen zowel met mijn blog als hier op Bokt.
Uiteindelijk blog ik omdat ik het leuk vind en ik doe mijn best om dat plezier niet weer weg te laten nemen door mensen die mij persoonlijk niet eens kennen.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:32

Flux schreef:
Ik heb bij Tazzy gewoon kunnen reageren, dus denk dat het probleem bij happy ligt? Of een browser - fail? Ik gebruik Chrome.

Edit: Het lukt mij nu bij beide :)

Ja, is het gelukt? Weet je waar het aan lag? Dan kan ik daar wat aan proberen te doen

En wat ontzettend fijn dat de operatie van je vader goed is gegaan!! :)

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:56

Vandaag op mijn blog: Een review van het Cartrice Absolute Nude palette
Gisteravond toen ik in bed lag bedacht ik me dat ik helemaal vergeten was een blogpost te schrijven. Gelukkig had ik al foto's gemaakt van deze palette dus die heb ik vanmorgen snel in elkaar gezet haha.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:55

Tazzey schreef:
Het is een kwestie van tijd en dan krijgt iedere blogger ermee te maken. Naar mate je groter wordt zul je merken dat het steeds erger wordt.
Ik reageer er niet op. Op Bokt heb ik het wel meegemaakt dat er gewoon meiden zijn die niet vriendelijk kunnen doen. Dat is jammer maar het is nu eenmaal zo. Ze hebben de pik op je in en het maakt niet uit wat je doet, je zult het nooit goed doen. Ik probeer daar ook zo weinig mogelijk op te reageren.
Als het heel persoonlijk word dan raakt het me wel. Ik heb op een bepaald moment zelfs erover nagedacht om te stoppen zowel met mijn blog als hier op Bokt.
Uiteindelijk blog ik omdat ik het leuk vind en ik doe mijn best om dat plezier niet weer weg te laten nemen door mensen die mij persoonlijk niet eens kennen.

Ja erg dat mensen zo kunnen doen, al denk ik dat meesten niet eens weten wat voor een impact het op de gene die de blog schrijft heeft. Ik moet er ook gewoon proberen boven te staan en het niet persoonlijk te nemen. Maar dat dan iemand een banketstaaf opmerking maakt en heel veel mensen die reactie gaan liken kwetst me gewoon een beetje. Hoe stom het ook klinkt.

Meestal zet ik mijn blog sochtends nog een keer in de facebook groepen maar heb het bij deze post niet aangedurft vanmorgen en het maar niet gedaan.
Kreeg overigens wel van een vrij grote Fashion blogger juist op die post een leuke reactie. Dat zijn dan weer leuke dingen :-)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:08

Fijn dat de operatie zo goed is gegaan Flux!

Ik heb gelukkig nog geen vervelende reacties op mijn blog gehad *afkloppen* maar als ik af en toe reacties bij grotere bloggers lees dan vraag ik me ook echt af wat die mensen bezielt dat ze per se iemand zo willen beledigen of willen kwetsen... Snap daar echt niks van :n

Bij mij vandaag Waarom ik geen fashionblogger ben

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:27

Hahahahaha ik moest zo lachen om jouw foto's! Ik loop ook graag in joggingsbroek, maar vrienden van me nemen me echt niet meer mee als ik er zo bijloop, dus heb het in de loop der jaren afgeleerd _O-
Zou zelf nu ook niet meer zo over straat willen hoor :n. Maar vroeger absoluut wel :))

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:30

Ik draag ook graag joggingbroeken in huis maar ik ga er niet mee winkelen oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:37

Ik ga op een luie dag, of als ik ziek ben, en toch even eten moet hebben, wel eens in mn joggingbroek, met uggs aan :') naar de super. Kan me dan geen reet schelen wie me zien _O-

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 17:41

Ik ga naar de paarden altijd in een joggingbroek als het modderig is omdat m'n broek dan vervolgens helemaal onder zit, maar verder doe ik het over het algemeen, tenzij ik echt heel lui ben, niet haha

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:14

Ik heb een hele tijd verplicht joggingbroeken moeten dragen omdat dat het enige was wat over mijn gipskorset heen paste. :')

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:39

Mijn post van vandaag gaat over het Uitdelen van beloningen en "jackpots".
Omdat mijn post al zo enorm lang was (700+ woorden) heb ik het stuk over Introducing and using cues verschoven naar maandag. Het is al klaar (en werd ook zo'n lange post).

Ik heb gereageerd op blogs, dat is gemakkelijker dan hier.

De Fabrique is gaaf.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:03

Ik krijg geen haat-comments maar wel spam. Nu heb ik er weer drie in mn spambox staan waarvan twee van dezelfde persoon. Die reageert op mn artikel over de tips die ik geef om je laptop langer te laten leven, (in het engels) dat het een heel goed artikel is en dat mijn blog meer bezoekers moet hebben. :') :') :')
En dan nog een die op mijn cup-a-soup artikel reageerde (ook engels) dat ik zijn probleem heel nauwkeurig omschreven heb. w a u w

Ik hoop dat de haters wegblijven bij mij, maar dat zullen we wel zien.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:05

Jans schreef:
Ik ga op een luie dag, of als ik ziek ben, en toch even eten moet hebben, wel eens in mn joggingbroek, met uggs aan :') naar de super. Kan me dan geen reet schelen wie me zien _O-

Haha, heel herkenbaar! Wij wonen vlakbij de supermarkt, als ik wat vergeten ben ga ik mij echt niet omkleden indien ik mijn relaxpak al aan heb. Vind het maar schone schijn om er altijd piekfijn bij te moeten lopen.
Laatst bijgewerkt door sietje22 op 20-02-15 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:06

Marrleen schreef:
Ik krijg geen haat-comments maar wel spam. Nu heb ik er weer drie in mn spambox staan waarvan twee van dezelfde persoon. Die reageert op mn artikel over de tips die ik geef om je laptop langer te laten leven, (in het engels) dat het een heel goed artikel is en dat mijn blog meer bezoekers moet hebben. :') :') :')
En dan nog een die op mijn cup-a-soup artikel reageerde (ook engels) dat ik zijn probleem heel nauwkeurig omschreven heb. w a u w

Ik hoop dat de haters wegblijven bij mij, maar dat zullen we wel zien.

Ik heb ook heel veel spam reacties. ik vraag mij altijd af hoe ze dat toch doen al die reacties plaatsen. Weet iemand dat toevallig (hoop dat het geen domme vraag is) :o ?

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 19:35

Ik vraag me dat ook wel af inderdaad. Ik had een paar dagen geleden voor het eerst een spam-mailtje via mijn contactformulier. Tenminste, het leek heel dubieus. Of ik mee wou doen aan een amerikaans programma over buitenlanders in Noorwegen... Yeah right... xD