Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

arabcarla

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:46

Whaha, ik heb me postcodeloterij fiets te koop, doe er toch niets mee, dus als er liefhebbers zijn... Word er 5,- geboden, heb maar gevraagd of ze alleen de fietsbel wou hebben :P

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:47

arabcarla schreef:
Whaha, ik heb me postcodeloterij fiets te koop, doe er toch niets mee, dus als er liefhebbers zijn... Word er 5,- geboden, heb maar gevraagd of ze alleen de fietsbel wou hebben :P

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:23

da's een goede :D

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:35

Zucht,

had hele een partij dekjes gekocht, was er super blij mee, daar zou namelijk mijn eerste scapa dekje in zitten,

Ik geld overmaken, krijg ik net een bericht, ja sorry de dekjes zijn vanmiddag al opgehaald, heb het geld teruggestuurd, goed dat ze het geld heeft teruggestuurd, slordig dat ze het niet eerder meldde.. heb het geld een half uur geleden overgemaakt.... :evaw: :n :')

mensen, doe geen dubbele koop, ik zeg altijd als er neit binnen een bepaalde tijd wordt betaald, hou ik het niet meer voor u vast en gaat het naar de volgende bieder...
is nu al de zoveelste keer dat dit mij gebeurd. hou je gewoon aan de afspraken of zeg het optijd
zuchtzuchtzucht :(:)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:41

Bij mij is ook weg is weg hoor en wie het eerst komt, wie het eerst maalt! :)
Als het goed is instructieset verkocht en morgen verwacht ik het geld binnen te hebben..
De mensen klonken erg spontaan via de mail, dus weer een goede ervaring (als het goed is).

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:45

Jadeleigh263 schreef:
Zucht,

had hele een partij dekjes gekocht, was er super blij mee, daar zou namelijk mijn eerste scapa dekje in zitten,

Ik geld overmaken, krijg ik net een bericht, ja sorry de dekjes zijn vanmiddag al opgehaald, heb het geld teruggestuurd, goed dat ze het geld heeft teruggestuurd, slordig dat ze het niet eerder meldde.. heb het geld een half uur geleden overgemaakt.... :evaw: :n :')

mensen, doe geen dubbele koop, ik zeg altijd als er neit binnen een bepaalde tijd wordt betaald, hou ik het niet meer voor u vast en gaat het naar de volgende bieder...
is nu al de zoveelste keer dat dit mij gebeurd. hou je gewoon aan de afspraken of zeg het optijd

eigenlijk hetzelfde als mij dus #)
alleen bij mij net wat erger :n

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:47

knetterhard schreef:
Bij mij is ook weg is weg hoor en wie het eerst komt, wie het eerst maalt! :)
Als het goed is instructieset verkocht en morgen verwacht ik het geld binnen te hebben..
De mensen klonken erg spontaan via de mail, dus weer een goede ervaring (als het goed is).

ik snap het; weg is weg, geldt bij mij zelf ook,
maar als je je rekeningnummer geeft, en ik maak het over en krijg een berichtje dat het die middag al is opgehaald vind ik dat een beetje dubbel :S

dus ik vind het raar, als ik pas net het rekeningnummer heb gekregen en dat ik het een paar uur laten overmaak dat het dan ineens weg is.

ik moet helaas ook naar school en werken... kan niet de hele dag achter mijn laptop zitten om alles overtemaken...
-O-

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:49

romyloverrr schreef:
Jadeleigh263 schreef:
Zucht,

eigenlijk hetzelfde als mij dus #)
alleen bij mij net wat erger :n

Ja ik heb tenminste mijn geld terug hahaha _/-\o_

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:54

haha inderdaad :D
maar dat maakt het er niet leuker op...

hier iemand die mijn anky halsterset voor de vraagprijs wilt
kopen , maar wel maar 2,50 verzendkosten wilt betalen.
terwijl die 3,60 zijn. ze zegt " als er een boete op komt is hij voor mij
natuurlijk ! ''
zou ik dat gewoon doen en dan zonder retour adres zodat
ze de boete niet naar mij kunnen versturen ?

ik heb haar gewaarschuwd en ze blijft erbij , anders wilt ze
het halsterset niet hebben , dat word haar te duur :?
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 04-11-13 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:57

hoe bedoelt ze met boete, ben niet meer echt wakker namelijk, probeer het te volgen maar neem het niet echt goed op xd

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:01

je krijgt als je te weinig betaald meestal een boete thuisgestuurd.
met het bedrag van te weinig porto + boete ( geloof 2 euro ofzo )

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:06

oh echt? nog nooit van gehooord....

wist nieteens dat het kon,
ik maakte altijd een prijsje incl verzendkosten dan hahaha
dus vandaar dat ik het eigenlijk niet snap :=
voel me echt dom nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:08

Als jij je adres niet op de enveloppe zet dan is ie voor haar toch? Ze kunnen dan niet achterhalen wie het verzonden heeft lijkt mij. En volgens mij is het zo dat als je een postzegel vergeet te plakken op een brief dat diegene van de brief dan de kosten moet betalen.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:10

oof het gaat via briefenpost.

ghehge nu voel ik me echt dom

ik verzend alleen in grote pakketten.
dus ik kom altijd neer op €6,75

maar in iedergeval, zie ik weer een partij andere leuke dekjes
Vroeg een week geleden aan die verkoper van welk merk 1 van de dekjes is, niks van gehoord
vroeg ik net 3 minuten nadat hij zijn ad had geplaatst weer van welk merk dat dekje is en dat ik de partij graag wil overnemen.
krijg ik al weer geen bericht....

& ook bij een andere koper, die zie ik de hele tijd stunten met zijn prijs
eerst was het bij zijn dekjes:bieden
toen was het :5 euro per dekje
nu voor het zelfde dekje : 10 euro

muwahha, alsof mensen dat niet opvalt... .

& weer bij een andere koper,
die zet al een paar weken achter elkaar een advertentie met;
ALLEEN DEZE WEEK (prijs... ect)
waarbij ik denk, "alleen de deze" week was 4 weken geleden al voorbij hoor :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:25

Weten jullie hoe ik moet aangeven dat ik iets van een bokker niet hebt ontvangen?
Waar kan ik vinden welke mods daarover gaan?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:41

Doe je dat zelf ook niet jadeleigh?!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 23:46

Oeps hahah tyrcanol

Waar ik me aan irriteer op mp is aan mensen die niet correct spellen en zinnen plaatsen. Ik lees dit topic altijd mee maar koop bijv niks bij romyloverr daarom. Heel stom eigelijk want je kunt in zon topic als dit wel zien dat ze niet bedriegt ofzo. Moet me er toch maar over heen zetten en een beetje door schrijfstijl heen zien te kijken haha

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:23

VeraPopeye schreef:
Oeps hahah tyrcanol

Waar ik me aan irriteer op mp is aan mensen die niet correct spellen en zinnen plaatsen. Ik lees dit topic altijd mee maar koop bijv niks bij romyloverr daarom. Heel stom eigelijk want je kunt in zon topic als dit wel zien dat ze niet bedriegt ofzo. Moet me er toch maar over heen zetten en een beetje door schrijfstijl heen zien te kijken haha

Heb ik ook. :j

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:30

Ja tyrcanol, na jou berichtje had ik ook de prijzen veranderd, wantje had gewoon gelijk :j

Heb er wel van geleerd, en nu ik het bij andere zie, irriteer ik me erzelf dood aan hahaha

Lesson learnt

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:30

VeraPopeye schreef:
Oeps hahah tyrcanol

Jouw spelling is ook niet correct, een beetje de pot verwijt de ketel dus :P

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:47

Hoedan ook, ik zou mensen ook nooit bedriegen, heb een tijdje zitten stunten met mijn prijzen, was misschien niet zo handig, maar als iemand een lagere prijs had gezien in een andere ad van mij, ging het ook daarvoor weg,
Het was meer dat ik zoveel op mp en op bokt had staan dat ik de prijzen niet meer uitelkaar kon houden, maarja dat was mijm fout.

& ik maak afentoe ook spelfouten, soms maak ik snel een adv en dan lees ik hem later terug en dan is de zinsopbouw niet goed

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 00:57

Af en toe? Geen enkele reactie van jouw kant is foutloos.
Deze reactie was niet voor Jadeleigh maar voor VeraPopey
Laatst bijgewerkt door staroo op 05-11-13 01:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:00

Verkoop ik iets dan? Dat wist ik zelf niet eens.

Ik heb het ook niet zo zeer over spelfouten of zinfouten maar meer aan teksten waar je gewoon ziet dat er geen aandacht aan is besteed. Ik verkoop niks maar bijv romyloverr verkoopt (en veel) en dan vind ik persoonlijk een nette schrijfstijl betrouwbaarder overkomen. Wat op romyloverr weer niet zo van toepassing is omdat je door bokt haar wel vertrouwd, maar als ik zo'n advertentie zie haak ik af.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:11

Hahaha @ staroo; ik dacht al :p probeer altijd zo netjes en zo foutloos te schrijven haaha

Een advertentie moet foutloos zijn snap ik, maar als je sommige advertenties vergelijkt van mensen die paardenSPULLEN verkopen of echt een paard/pony, vind ik soms de advertenties van de paardenspullen zoals dekjes ect en beter uit zien qua spelling dan van mensen die een paard verkopen....

Ik heb weleens advertenties gezien dat stikte van de spelfouten ect maar diegene probeerde wel een paard te verkopen. Persoonlijk zou ik dat sneller onbetrouwbaarder vinden dan een advertentie met spelfouten waar een paar dekjes in worden verkocht hahahaha
Laatst bijgewerkt door Jadeleigh263 op 05-11-13 01:19, in het totaal 1 keer bewerkt

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:17

:')