Toen ik nog kookte kocht ik voorgesneden producten zoals de groenten, uien, voorgesneden aardappeltjes, geraspte kaas, misschien zijn zulke producten voor jou helpend Marcella? Al is het maar voor momenten/dagen dat alles zeer doet, bij wijze van.
Natte bladeren en een paal die niet echt bestemd waren voor de postfiets waar ik mee reed...) met me hoofd tegen de straat gebotst (gelukkig helm op) knie pijnlijk...
Siggislief
Geplaatst: Vandaag, 19:50
Ergernis van vandaag waren wel meerdere dingen, maar waar ik mij wel aan irriteer nu is dat ik pijn/last heb aan mijn rechter pols.
Even iets verzetten doet mij al zeer.. en dat ik normaal echt over na denk als ik het heet water heb gebruikt op de Boerderij dat ik het daarna ook uit zet en op koud water zet en het warme water eruit spuit.
Totaaaaaal vergeten vanmiddag, en om 18u opschrikken van dat ik het vergeten ben.. Net al een appje gestuurd naar de boer van sorry voor het hete water in de slang/kraan.
MarJon
Geplaatst: 47 min geleden
Wij zijn de badkamer aan het verbouwen. Of nou ja, laten we verbouwen. Ze zijn in de eerste week van oktober begonnen met slopen. Zou maximaal drie weken duren, dus tot vorige week vrijdag. Je raad het al, niet klaar. Vorige week woensdag vertelde de aannemer al dat het een week langer zou duren. Nou goed, balen maar niks aan te doen. Het zou deze week woensdag of donderdag echt klaar zijn! Vandaag: ja ik heb de meubels vandaag besteld. Die komen dinsdag.