Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 17:36

Sterkte en beterschap voor je moeder Moniek!

Toen ik nog kookte kocht ik voorgesneden producten zoals de groenten, uien, voorgesneden aardappeltjes, geraspte kaas, misschien zijn zulke producten voor jou helpend Marcella? Al is het maar voor momenten/dagen dat alles zeer doet, bij wijze van.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 19:15

Moniek sterkte.

Polarize wat lief van je hond.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 19:41

Natte bladeren en een paal die niet echt bestemd waren voor de postfiets waar ik mee reed...) met me hoofd tegen de straat gebotst (gelukkig helm op) knie pijnlijk...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 19:50

Ergernis van vandaag waren wel meerdere dingen,
maar waar ik mij wel aan irriteer nu is dat ik pijn/last heb aan mijn rechter pols.

Even iets verzetten doet mij al zeer.. en dat ik normaal echt
over na denk als ik het heet water heb gebruikt op de Boerderij dat ik het daarna
ook uit zet en op koud water zet en het warme water eruit spuit.

Totaaaaaal vergeten vanmiddag, en om 18u opschrikken van dat ik het vergeten ben..
Net al een appje gestuurd naar de boer van sorry voor het hete water in de slang/kraan.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 20:05

Wij zijn de badkamer aan het verbouwen. Of nou ja, laten we verbouwen. Ze zijn in de eerste week van oktober begonnen met slopen. Zou maximaal drie weken duren, dus tot vorige week vrijdag. Je raad het al, niet klaar. Vorige week woensdag vertelde de aannemer al dat het een week langer zou duren. Nou goed, balen maar niks aan te doen. Het zou deze week woensdag of donderdag echt klaar zijn! Vandaag: ja ik heb de meubels vandaag besteld. Die komen dinsdag.

Rot op. Ik wil douchen {:)-:(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 21:27

Telpeva schreef:
Sterkte en beterschap voor je moeder Moniek!

Toen ik nog kookte kocht ik voorgesneden producten zoals de groenten, uien, voorgesneden aardappeltjes, geraspte kaas, misschien zijn zulke producten voor jou helpend Marcella? Al is het maar voor momenten/dagen dat alles zeer doet, bij wijze van.

Ben afhankelijk van voedselbank.

Heb 1 aardappel en beetje witte bonen in tomatensaus gegeten.

En toen was ik kapot van de pijn en rest van de avond was drama.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 22:19

Kan ik een keer wat voor je koken Marcella wat je in kunt vriezen?

Je roept maar!

Wij koken vaak veel te veel en krijgen het zelfs uit de vriezer niet op....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-25 22:46

Ben een kniesoor gebruik al geen uien of paprika krijg ik last van. Gooi er vaak andere groenten door.

Als het goed is krijg ik binnenkort erwtensoep van de buren. Hoop alleen dat mijn maag er niet van over de zeik van gaat.

Maak nu eerst blik witte bonen in tomatensaus en aardappelen op. Kan daar nog 2 dagen van eten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 00:38

Aan een zwager die zegt dat je met een inenting voor gordelroos minder kans hebt op Dementie. Vertel geen sprookjes, tegen Dementie is niets te doen.Je krijgt het, je hersenen worden soep en het is het einde.

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 00:54

Britta31 schreef:
Aan een zwager die zegt dat je met een inenting voor gordelroos minder kans hebt op Dementie. Vertel geen sprookjes, tegen Dementie is niets te doen.Je krijgt het, je hersenen worden soep en het is het einde.

Toch is wat jij zegt niet helemaal waar. Er lijkt een correlatie te zijn tussen de vaccinatie tegen gordelroos en de ontwikkeling van dementie. Dat moet uiteraard nog verder worden onderzocht, dus stellen dat die vaccinatie tegen dementie werkt is ook wat kort door de bocht, correlatie is immers geen causatie, maar het zou dus kunnen dat over een paar jaar wordt geconcludeerd dat de gordelroosvaccinatie wel degelijk de kans op dementie vermindert.

https://www.alzheimer-nederland.nl/nieu ... gordelroos

Ik erger me aan het keiharde matras waar ik op dit moment op lig, waardoor mijn been meer pijn doet. Dit wordt een lange nacht :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 01:05

Ergernis is dat mijn team niet lijkt te snappen dat ze geen nieuwe clienten moeten inplannen bij mij. Ik wil mn handen meer vrij hebben voor ontwikkeling van scholing en onderzoek dus plan die oliebol in bij de nieuwe collega.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 01:40

Heb je ze dat wel recht in het gezicht gezegd dan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 07:04

Echt zo bizar gedroomd dat ik er door van de leg ben. :=

Snap ook niet waar dit vandaan kwam.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 07:06

Waar heb je over gedroomd dan?
Of wil je er liever niet over praten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 07:09

Misschien haal ik het later weg.

- :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 31-10-25 07:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 07:09

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 07:14

Ik zal je wel niet quoten dan. :D

Aparte droom wel!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 09:55

Ik heb vanavond een Halloweenfeestje, maar ik zit net op de 2e en zwaarste dag van mijn ongesteldheid en mijn kostuum heeft een lichtblauwe broek :+
Ik hoop even heel hard dat die prop die vanochtend uit mij viel meteen alles voor de hele dag was _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 09:58

Gezeik thuis. Mijn moeder kan beter in een gesticht gaan zitten. En mijn zus die achteloos de opmerking maakt dat het slecht gaat met opa, en dat ik beter van het weekend langs kan gaan, als ik hem nog wil zien. Echt heel fijn zo. Als iemand er nog aan denkt om met diens familie samen te gaan wonen, krab eerst even achter je oren of diezelfde familie wel psychisch helemaal goed bij hun hoofd is.

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 10:00

Avondeten gister slecht gevallen, resultaat: belabberde nacht.
Was daarin niet de enige, maar heb betere nachten gehad….

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 10:06

Bij m'n overburen weer ingebroken, al de 3e keer. Recherche reed net weg.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 10:11

Toch weer terug naar het ziekenhuis voor vinger waarvan ik op 11 augustus het topje brak. De handgherapeut vertrouwt het niet, zowel het topje niet met de zenuwschade maar ook een knokkel die bij buigen dik en blauw wordt elke keer opnieuw en echt vreselijk pijn doet. Ze hadden in het ziekenhuis gezegd dat ik even spalk om moest en daarna niks meer en ook geen controle. Blijkbaar stond er in de brief van de arts wel dat controle op indicatie van klachten moest... en ze hebben nooit verder gekeken naar die hele vinger toen, terwijl ik dus wel tussen stalen schuifdeur gezeten had.

Plus dat de therapeut twijfelt hoe de eds ermee omgaat en of dat de oorzaak van huidige klachten is. Maar kan hem en niet buigen en niet strekken, laat staan overstrekken wat mijn normaal is. En die zenuw gaat ook niet vooruit en hebben ze ook niks over gezegd in ziekenhuis...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 11:09

Alsog er een vrachtwagen over mij heen is gereden. Ik verga van de spierpijn en ben zoals voorspeld nog hartstikke moe.

Gisteravond kreeg ik nog een paniekaanval. Begon met pijn in mijn arm en tintelingen en toen was het weer mis.

Teveel gedaan boven mijn pet. En dan zorgt een burnout wel dat je even flink terugvalt.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 11:24

Veel beterschap Zebrastreep :knuffel:

Iemand die zich wel vaker ergert aan een collega? |o

Ik werk in een organisatie en heb eigenlijk maar 1 directe collega die dezelfde functietitel heeft als mij. Wij zijn dus gelijken maar hij heeft meer ervaring dan ik en werkt er ook al langer, dus hij moest mij ook opleiden. Intussen zijn we een dikke 7 maanden verder en begin ik meer autonoom en zelfstandig te werken, maar dat kan hij lijkt het niet verdragen. Hij heeft enorm veel moeite met de controle los te laten. Ik moet regelmatig nog vragen stellen aan hem, waarvoor hij ook altijd de tijd neemt, maar als ik dan het heft over mijn projecten in eigen handen neem dan blokkeert hij volledig en houdt de boel ook tegen. Ik voel me soms meer zijn stagiair dan zijn collega en het begint me stilaan een beetje de spuigaten uit te lopen. Alles moet volgens zijn voorwaarden gebeuren, ook wanneer ik een grens aangeef, bv. Gisteren wou hij zich weer moeien met één van mijn projecten en vraagt of we hiervoor 15min kunnen samenzitten, waarop ik zeg dat het nu even niet uitkomt en ik het liever morgen doe tijdens onze meeting, gaat hij toch afdwingen dat ik op dat moment tijd maak voor hem. Ik merkte al de hele dag dat hij enorm op m'n lip zat en ik mijn geduld aan het verliezen was, dus ik even geen ruimte had om wéér met hem samen te zitten.

Overigens is hij en mijn andere collega's wel heel tevreden van mij.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-25 11:35

Ik erger me aan mezelf. |o |o |o |o _-:( _-:( _-:( _-:(