Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 10:08

Winterjas kopen. Wat een gedoe en waarom zijn ze zo belachelijk duur?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 10:26

Ga eens kijken bij de kringloop,komt mijn jas ook vandaan,zo goed als nieuw.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 10:33

Zo ben ik nog steeds blij met mijn motorjack voor de scooter. Voor 5 euro bij de kringloop. Okay paar maten te groot, maar interesseert mij niks.

Baal alleen dat de binnenvoering kapot aan het gaan is.

En weer teveel gedaan gisteren. Maar het is nu mooi weer. :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 11:05

Een mega lang bericht, verkeerd geplaatst en dan wordt hetzelfde bericht ook nog eens gequote }:0

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 11:26

Ik heb net mijn auto verkocht -O- -O- -O-

Ik mis mijn auto nu al -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 11:31

zonnebloem18 schreef:

Ik heb ze vorig jaar bij de Decathlon gekocht, en meteen genomen omdat ze zo lekker dik en goedkoop waren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 11:50

ANWB heeft goede jassen en hebben regelmatig goede aanbiedingen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 12:39

Ineke2 schreef:
Een mega lang bericht, verkeerd geplaatst en dan wordt hetzelfde bericht ook nog eens gequote }:0

Niet op bokt toch ?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 13:10

Ik voel me soms echt net een klein kind qua frustratietolerantie. Waarom gebeurd er als ik me ergens op verheug standaard iets wat overmacht is, maar is mijn hoofd like ‘nah nevermind ik ga wel met een dekbed over mijn hoofd liggen huilen’ ipv met een constructieve oplossing te komen.

Rationeel weet ik dat het overmacht is, maar ik heb nu gewoon een poedersuiker, omdat het overmacht is :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 14:44

Westhof schreef:
Ik vind nog maar weinig “normale” kleding. Alles is oversized of juist heel kort (crop top idee) -O-

Daar erger ik mij al zo lang aan! T-shirts zijn tegenwoordig gewoon navelshirtjes en zodra het een normale lengte heeft, dan worden het longshirts genoemd... Ik koop daarom alleen nog maar mini-jurken die mijn man een heel klein stukje korter maakt, zodat het als een voorheen normale lengte shirt valt. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 14:50

zonnebloem18 schreef:

Ook zoiets. Is het niet tekort, dan wel te duur... Gelukkig kan mijn winterjas nog zeker een jaar mee (wordt het zevende jaar dan). Ik heb nog wel een tweede winterjas in de kast hangen, maar die vind ik net te kort. Waarom ik die dan ook gekocht heb, is mij een raadsel. Misschien dat mijn schoondochter die wil hebben.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 15:08

Westhof schreef:
Ik vind nog maar weinig “normale” kleding. Alles is oversized of juist heel kort (crop top idee) -O-

Oh ja dit. Ik had deze week een hoodie besteld, zag er op de foto prima normaal uit. Bij mij viel hij tot boven m'n navel ^)

Mijn Chesterfield bank was vandaag mijn ergernis. Ik vind 'm echt geweldig en hij zit heerlijk, maar de hoeveelheid zooi die in die knopen gaat zitten is echt idioot. Ik ga er regelmatig langs met een borsteltje en de stofzuiger, maar af en toe moeten ze toch echt stuk voor stuk schoongemaakt worden en vandaag was de dag :x

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 15:41

Dat ik weer toegegeven heb aan mijn chips cravings. Ik moet gewoon zorgen dat ik brood uit de vriezer leg voor het weekend en normaal eet, dan is heel dat gezeik opgelost, maar nee hoor, ik ben weer eigenwijs

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 15:58

Alja schreef:
Ineke2 schreef:

Niet op bokt toch ?

Jawel? Ik noem geen namen of een topic dus mag gewoon lijkt mij. Sowieso vind ik onnodig quoten trouwens irritant en helemaal van die lange berichten.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 16:43

Ik denk dat ik last heb van de mannengriep := :Y) Lang niet zo ellendig gevoeld. Van uren ijskoud naar bloedheet, alles doet pijn (vooral m'n nieren?) En kan niets doen. De dag duurt lang zo := *neemt weer braaf een glas water en een beschuit*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 16:57

Ik kom thuis na een vroege dienst , zit de zwerfkat perongeluk binnen. Beestje is niet helemaal fit lijkt en helaas weer begonnen met het niezen van bloed :( het was onder controle en ze ging zo goed.

Kan ze niks aan doen maar op mijn nieuwe eettafel stoelen baal ik wel een beetje van.

En haar toch maar naar de dierenarts brengen want ik maak mij tegelijk ook zorgen om de poes.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 16:59

Jaja vrijdag weer gespoten en dus weer een kleine ontsteking. :+

Vind dit gewoon geen toeval meer.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 17:17

Zebrastreep schreef:
Ik kom thuis na een vroege dienst , zit de zwerfkat perongeluk binnen. Beestje is niet helemaal fit lijkt en helaas weer begonnen met het niezen van bloed :( het was onder controle en ze ging zo goed.

Kan ze niks aan doen maar op mijn nieuwe eettafel stoelen baal ik wel een beetje van.

En haar toch maar naar de dierenarts brengen want ik maak mij tegelijk ook zorgen om de poes.

Zo snel mogelijk een handdoek met koud water uitwringen boven de vlekken en daarna de handdoek op de stoel leggen. Grootste kans dat de vlekken er dan uittrekken.

Beterschap voor het diertje :(:)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 18:16

Tancreda4 schreef:
Ik denk dat ik last heb van de mannengriep := :Y) Lang niet zo ellendig gevoeld. Van uren ijskoud naar bloedheet, alles doet pijn (vooral m'n nieren?) En kan niets doen. De dag duurt lang zo := *neemt weer braaf een glas water en een beschuit*

Welkom bij de club. Wij hebben in Frankrijk in de wachtrijen van Disneyland het een en ander opgepikt (nouja, vooral mijn man) en die heeft mij daarmee besmet. Ik ben vanaf 27 september al ziek. En nogsteeds rochel ik van die groene klodders op waarvan je over je nek gaat. Het is echt een bizarre dit keer hoor, die griep.
Begint met snotneusje, dan koorts (vaak kort) dan spierpijn in je rug en bovenbenen. Daarna over tot flinke snotneus, je stem gaat wegvallen en dan begint het ergste... Het hoesten. My god. Komt geen end aan.
Ben inmiddels op dag 9 en mag morgen weer gaan werken maar vraag me af hoe ik mezelf op tijd uit bed ga slepen.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 18:20

Beterschap!

Ik lig er bijna 3 weken af en nog steeds niet helemaal fit %)

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 19:19

Instructrice kende een vrouw die me zou kunnen helpen met de onrust van mijn paard. Ik enthousiast gemaild en wat krijg ik terug: stuur me een foto van je paard en dan kan ik met haar communiceren zodat je antwoord krijgt op je vragen.

Sorry maar als je echt via een foto kon communiceren had je vast ook wel mijn gedachten kunnen lezen dat hou van oplichting :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:05

De verhalen die ik over dat foto lezen heb gehoord zijn best verbazingwekkend goed :') heb t zelf niet geprobeerd hoor.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:20

Hutcherson ook beterschap!

Ik wiebel met lopen dus net maar temp gemeten. 40.5. Vind het wel spannend en zo stom dat ik alleen ben. Nog een dosis paracetamol er in.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:24

Heb je wel iemand die in de buurt woont die snel kan komen voor het geval dat?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-24 20:28

Ja m'n ouders. Maar die zijn last resort want die wil k niet aansteken :=