Had eigenlijk braaf mijn eigen lunch bij me, maar ik dacht, om de vakantie af te sluiten.
En dan daarna weer braaf gezond doen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chanicha schreef:Ik heb ooit een werkgever gehad die iedere middag belegde broodjes liet halen bij de slager en die hadden me toch een lekkere vleessalade![]()
Was maar een klein bedrijf maar toch!

Kaitlyn schreef:Ik had een evenement van werk vandaag en ben net pas terug op de kamer. Zoveel alcohol, en zoveel lol gehad. Morgen wordt de 3,5/4 uur reis naar huis zwaar, maar het was zo ontzettend leuk en gezellig!
Bellatrix schreef:Sterkte vandaag dan.
Ik ben blij omdat het vrijdag is en ik lekkere bolletjes beenham mee naar het werk heb.
chanicha schreef:Ik heb ooit een werkgever gehad die iedere middag belegde broodjes liet halen bij de slager en die hadden me toch een lekkere vleessalade![]()
Was maar een klein bedrijf maar toch!
MoniekJ schreef:
We zitten met een klein groepje in aparte kantoren in een gang en doen samen de verjaardagen. Niet met de rest van het bedrijf. Van het bedrijf zelf krijgen we niets als we jarig zijn. Met Pasen en Sinterklaas krijgen we chocola. Met kerst een kerstpakket en een VVV bon van ongeveer €200. Little_Gift schreef:Ach zo, tramadol is daar normaal niet direct bekend voor...
Staat wel op de bijsluiter maar komt zelden voor in de praktijk.
Fentanyl is daar een veel gevaarlijkere voor. Daar wordt eigenlijk standaard een laxeermiddel bij voorzien.
Best bizar dat jij zo raar op tramadol reageert, ook het enorme versuft zijn, heb ik al eens aangekaart om te overleggen met de voorschrijvers ervan.
Als je er ook nog eens zo verstopt van raakte, dan is het wel helemaal duidelijk dat tramadol niet jouw type medicatie is.
Maar als jij dat niet communiceert, dan kunnen zij je natuurlijk niets anders voorschrijven.