Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:41

[***] van 2,5u die alweer een kwartier uitloopt.
^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:42

Dat installateur X, die mijn CV ketel heeft geplaatst, geen tijd heeft voor het onderhoud. Vervolgens bel ik op aanraden van X bedrijf Y die wel onderhoud kunnen doen. Bedrijf Y doet eerst een keuring en bedrijf X heeft dus iets niet goed gedaan waardoor Y het onderhoud niet wil doen totdat het is gefixt. Bedrijf X heeft ook geen tijd om dit te herstellen en bedrijf A t/m W hebben ook geen tijd voor onderhoud en/of het herstellen van die 'fout' (het gaat dus echt om een formaliteit, maar omdat het een regel is wil/mag bedrijf Y dat onderhoud zo niet uitvoeren) _-:(

Wat een gezeik 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:45

Cowboy55 schreef:
Klusjesman die in opdracht van de woningbouw in mijn buitenmuur staat te boren om een schutting aan vast te maken. "Moet van de woningbouw meneer!"

Gast, ik heb met je woningbouw niks te schaften, je bent aan het boren in de muur van een koopwoning! En als je nou niet heel snel stopt met boren in mijn muur is dit het laatste dat je ooit gedaan hebt!

Stelletje *&^%$#@! -:(-

:oo .

Hoe is dit afgelopen ?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:46

Eigenlijk weer 3% vermindering longfunctie, maar altijd rond deze tijd van het jaar. Blijf het balen vinden ook al is het maar weinig.

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 15:53

Bijna geplet met mn auto, door een vrachtwagen, die op zn telefoon zat.

Gelukkig was het voetpad breed en veilig op dat moment

Dit is niet mijn maand....

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:01

Relaxed schreef:
Dat installateur X, die mijn CV ketel heeft geplaatst, geen tijd heeft voor het onderhoud. Vervolgens bel ik op aanraden van X bedrijf Y die wel onderhoud kunnen doen. Bedrijf Y doet eerst een keuring en bedrijf X heeft dus iets niet goed gedaan waardoor Y het onderhoud niet wil doen totdat het is gefixt. Bedrijf X heeft ook geen tijd om dit te herstellen en bedrijf A t/m W hebben ook geen tijd voor onderhoud en/of het herstellen van die 'fout' (het gaat dus echt om een formaliteit, maar omdat het een regel is wil/mag bedrijf Y dat onderhoud zo niet uitvoeren) _-:(

Wat een gezeik 8)7

Ik zou bedrijf X blijven e-mailen tot ze het komen herstellen, is toch hun fout? Valt het nog binnen de garantie?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:07

maralyn schreef:

Omg jij ook al? Nou ja ik zat in een auto en werd bijna frontaal aangereden door een busje waarvan de bestuurder op z’n telefoon zat te kijken

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:12

Niobe schreef:
maralyn schreef:

Omg jij ook al? Nou ja ik zat in een auto en werd bijna frontaal aangereden door een busje waarvan de bestuurder op z’n telefoon zat te kijken

Ongelooflijk ehhh...

Oprecht en eerlijk, ik heb mn telefoon ver uit mn buurt. Maar zie het zoveel. Zo gevaarlijk

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:41

Drama kaakchirurg vinden voor onder narcose en bij mijn zorgverzekering aangesloten. 8)7

Zet je eindelijk de stap word het op deze manier moeilijk gemaakt.

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 16:58

Marcella schreef:
Drama kaakchirurg vinden voor onder narcose en bij mijn zorgverzekering aangesloten. 8)7

In het ASZ zit een goede kaakchirurg, van horen zeggen. Wie weet kun je daar terecht.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 17:05

0h oh oh soms kan ik mijzelf wel voor mijn kop slaan. Medicatie vergeten bij iemand anders. Gelukkig is het geen belangrijke medicatie maar je moet er wel een melding van maken natuurlijk.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 17:31

Ik haat mijn vertrouwensproblemen nu echt even heel erg. Zou zo graag even alles tegen iemand willen vertellen... -O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 19:17

maralyn schreef:
Niobe schreef:

Ongelooflijk ehhh...

Oprecht en eerlijk, ik heb mn telefoon ver uit mn buurt. Maar zie het zoveel. Zo gevaarlijk

Ik zag laatst een vrachtwagen chauffeur op zijn telefoon appen, en naast hem zat een 3-5 jarig meisje. Op de snelweg. Ik hoop zó dat dat goed is gegaan. Het is al ontzettend gevaarlijk, maar om zo'n jong kind in gevaar te brengen?? Ik voelde me er helemaal naar door

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:25

Met een serieus bloedende voet naar onder gerent, want eerste gedachte is pleisters. Om erachter te komen dat we serieus alleen nicotine pleisters hebben. :')

Nu met bloedende voet naar de zadelkamer gestrompeld en daar vetwrap eromheen gewikkeld. _O-

Nu kan ik gaan dweilen want ondertussen heb ik alles onder gebloed in mooie maatje 36 vormige vlekken

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:31

Menino schreef:
Cowboy55 schreef:
Klusjesman die in opdracht van de woningbouw in mijn buitenmuur staat te boren om een schutting aan vast te maken. "Moet van de woningbouw meneer!"

Gast, ik heb met je woningbouw niks te schaften, je bent aan het boren in de muur van een koopwoning! En als je nou niet heel snel stopt met boren in mijn muur is dit het laatste dat je ooit gedaan hebt!

Stelletje *&^%$#@! -:(-

:oo .

Hoe is dit afgelopen ?

Mijn wederhelft heeft de woningbouw gebeld om het hele plan officieel te stoppen. Dat is uiteindelijk ook gebeurd.

In de tussentijd heb ik (1.82 meter, 102+ kilo) meneer de klusjesman ervan weten te overtuigen dat het niet goed voor zijn gezondheid zou zijn als ie in mijn buitenmuur zou blijven boren. Ik kan vrij goed functioneel boos zijn. Tegelijkertijd ga ik geen strafblad riskeren voor iets onnozels als het opvouwen van eigenwijze klusjesman, maar wist de klusjesman niet. :D

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:47

Appeltje_1 schreef:
Ik haat mijn vertrouwensproblemen nu echt even heel erg. Zou zo graag even alles tegen iemand willen vertellen... -O-

Misschien eventjes opschrijven? Zo screen je jouw problemen en geheimen eruit. Zo zie je dus wat je wel misschien zou durven te vertellen aan iemand en juist wat je niet durft. En anders is het luisterend oor topic ook echt super fijn!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 21:56

Goed opgelost +:)+

Mijn auto staat op een openbare parkeerplaats. Nou blijkt dat er daar geklust word om een nieuwe winkel te openen. Was er zand gestort vlak naast mijn auto… Einde van de dag zie ik mijn auto onder een zeil staan. Ik moest met de auto even weg dus ik begon met het zeil te verwijderen en zie uiteraard dat mijn auto helemaal onder het stof zit.

Komt er een man naar mij toe en die biedt zijn excuses aan dat de auto niet voldoende was beschermd voor de werkzaamheden en zegt ga maar naar de wasstraat en kom de bon morgen maar brengen die wordt vergoed.

Ik ben naar de wasstraat geweest. Auto zelf is schoon, maar de voorruit zit volgens mij nog steeds stof op :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 22:22

Nu kan ik weer heel de wereld aan en maak ik allemaal levensplannen en straks dan lig in weer in bed jankend of voel ik mij zo numb :+
Zou alles doen voor een beetje stabiliteit, kan alleen niet altijd 6en gooien dus we gaan er gewoon tegen aan! :j

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 22:37

Ik haat mensen, een aantal specifiek maar op het moment echt even bijna iedereen. En ik wil gewoon slapen want ik heb mijn slaap nodig maar dat lukt ook niet en aaahhhh

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 22:53

Het ging mentaal eigenlijk best wel goed en had een lekker ritme kwa eten, bewegen etc.
Sinds twee weken is het totaal anders. Nergens zin in, eten is een drama en als ik eet is het iets ongezonds. Bewegen? Ach alleen als ik moet trainen met pt. Mijn diabetes holt ook achteruit erdoor en het lukt me niet om de knop weer om te zetten. En dat is dus mijn grootste ergernis :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 23:11

Boheme schreef:
Marcella schreef:

In het ASZ zit een goede kaakchirurg, van horen zeggen. Wie weet kun je daar terecht.

Doen niet onder narcose werd mij verteld aan de telefoon. -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 23:33

Niet helemaal een ergenis want ik vind het heerlijk als de kat bij mij ligt <3 , maar ik wil zo graag bewegen :') Afbeelding
Hij slaapt nu alleen zo diep dus ik moet nog maar even lijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 23:40

Nou bij mij heeft ie dan gewoon pech, beest slaapt 20 uur per dag :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 08:31

Ik had gister bedacht dat ik vandaag wel zou kunnen paardrijden.

Vorige week had ik de dierenarts gebeld ivm inenten...
Of ze ergens deze week in de buurt waren sochtends om beide te enten.

Nu belde ze net dat ze eraan komt.
Dus dat word geen paardrijden vandaag -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-22 08:41

hagelslag schreef:
Ik had gister bedacht dat ik vandaag wel zou kunnen paardrijden.

Vorige week had ik de dierenarts gebeld ivm inenten...
Of ze ergens deze week in de buurt waren sochtends om beide te enten.

Nu belde ze net dat ze eraan komt.
Dus dat word geen paardrijden vandaag -O-

Hoezo kun je niet rijden na het enten?