Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Klusjesman die in opdracht van de woningbouw in mijn buitenmuur staat te boren om een schutting aan vast te maken. "Moet van de woningbouw meneer!"
Gast, ik heb met je woningbouw niks te schaften, je bent aan het boren in de muur van een koopwoning! En als je nou niet heel snel stopt met boren in mijn muur is dit het laatste dat je ooit gedaan hebt!
Stelletje *&^%$#@!
Relaxed schreef:Dat installateur X, die mijn CV ketel heeft geplaatst, geen tijd heeft voor het onderhoud. Vervolgens bel ik op aanraden van X bedrijf Y die wel onderhoud kunnen doen. Bedrijf Y doet eerst een keuring en bedrijf X heeft dus iets niet goed gedaan waardoor Y het onderhoud niet wil doen totdat het is gefixt. Bedrijf X heeft ook geen tijd om dit te herstellen en bedrijf A t/m W hebben ook geen tijd voor onderhoud en/of het herstellen van die 'fout' (het gaat dus echt om een formaliteit, maar omdat het een regel is wil/mag bedrijf Y dat onderhoud zo niet uitvoeren)![]()
Wat een gezeik
maralyn schreef:Bijna geplet met mn auto, door een vrachtwagen, die op zn telefoon zat.
Gelukkig was het voetpad breed en veilig op dat moment
Dit is niet mijn maand....
Niobe schreef:maralyn schreef:Bijna geplet met mn auto, door een vrachtwagen, die op zn telefoon zat.
Gelukkig was het voetpad breed en veilig op dat moment
Dit is niet mijn maand....
Omg jij ook al? Nou ja ik zat in een auto en werd bijna frontaal aangereden door een busje waarvan de bestuurder op z’n telefoon zat te kijken
maralyn schreef:Niobe schreef:
Omg jij ook al? Nou ja ik zat in een auto en werd bijna frontaal aangereden door een busje waarvan de bestuurder op z’n telefoon zat te kijken
Ongelooflijk ehhh...
Oprecht en eerlijk, ik heb mn telefoon ver uit mn buurt. Maar zie het zoveel. Zo gevaarlijk
Menino schreef:Cowboy55 schreef:Klusjesman die in opdracht van de woningbouw in mijn buitenmuur staat te boren om een schutting aan vast te maken. "Moet van de woningbouw meneer!"
Gast, ik heb met je woningbouw niks te schaften, je bent aan het boren in de muur van een koopwoning! En als je nou niet heel snel stopt met boren in mijn muur is dit het laatste dat je ooit gedaan hebt!
Stelletje *&^%$#@!.
Hoe is dit afgelopen ?
Appeltje_1 schreef:Ik haat mijn vertrouwensproblemen nu echt even heel erg. Zou zo graag even alles tegen iemand willen vertellen...
Boheme schreef:Marcella schreef:Drama kaakchirurg vinden voor onder narcose en bij mijn zorgverzekering aangesloten.![]()
Zet je eindelijk de stap word het op deze manier moeilijk gemaakt.
In het ASZ zit een goede kaakchirurg, van horen zeggen. Wie weet kun je daar terecht.
hagelslag schreef:Ik had gister bedacht dat ik vandaag wel zou kunnen paardrijden.
Vorige week had ik de dierenarts gebeld ivm inenten...
Of ze ergens deze week in de buurt waren sochtends om beide te enten.
Nu belde ze net dat ze eraan komt.
Dus dat word geen paardrijden vandaag