Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:51

_Roxanne schreef:
En dan zegt het aantal m2 ook nog niet altijd iets over hoe ruim een woning is. Een kleiner vloeroppervlak met een goede indeling kan ruimer aanvoelen dan een groter vloeroppervlak met een stomme indeling.

Wij hebben maandag de overdracht gehad en zijn dus vol aan de slag met slopen. Er zijn al twee 10m3 containers vol, maar er is dan ook geen schrootje meer te vinden in huis :+

Zo dan flink gebuffeld!

xwendydjx

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:14

fohadie schreef:
XWendy, je weet dat je het verschil tussen vraagprijs en wat jij bied misschien uit eigen zak moet betalen? Tenzij de taxateur het huis op jou biedprijs of hoger inschat?

Ja klopt! Daar hebben we rekening mee gehouden en gelukkig genoeg spaargeld om het te kunnen doen! we zijn nog hard aan het nadenken over wat we moeten gaan bieden, maandag is de sluitingsdatum dus van het weekend definitief de knoop doorhakken en een bod uitbrengen

MizzMontana

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:18

Spannend hoor Wendy!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Een poosje geleden heb ik hier ook meegekletst, maar na een heleboel (stressvolle) bezichtigingen en biedingen die op niks uitliepen ben ik overgegaan op meelezen. Maar nu is mijn bod geaccepteerd *\o/* De zoektocht naar een starterswoning heeft uiteindelijk 9 maanden geduurd, waarvan de laatste 4 maanden vrijwel elke twee weken een bezichtiging.

Dus voor iedereen die zoekende is: hou vol, het kan.

Hier begint nu het geregel met de hypotheek, taxatie en notaris. Heel blij dat mijn aankoopmakelaar daarbij helpt.

XWendy, succes met het bepalen van jullie bod!

Suzanne F.

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21 min geleden

Gefeliciteerd Irlijn!