Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:00

Groot gelijk. Maar bewuste singles hebben ook huidhonger of zin in een knuffel en zoeken dat liever bij een fijn persoon dan losse flodders. Pun intended

fleurtjeuh

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:01

Huidhonger???
Wtf is dat

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:07

F_Orumster schreef:
Groot gelijk. Maar bewuste singles hebben ook huidhonger of zin in een knuffel en zoeken dat liever bij een fijn persoon dan losse flodders. Pun intended

Oh dat snap ik helemaal, heb ik ook last van haha. Tijdje een FWB gehad maar dat heb ik stopgezet.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:13

F_Orumster schreef:

Huidhonger :')
Ja helemaal logisch. Maar vaak zeg je dat vooraf

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 20:20

fleurtjeuh schreef:
Huidhonger???
Wtf is dat

Huidhonger is een benaming voor het gebrek aan liefdevolle aanrakingen en het verlangen naar huidcontact.[1][2] Het kan daarbij gaan om vriendschappelijke knuffels, schouderklopjes, omhelzingen en handenschudden, tot kussen, strelingen, intimiteit en seks.

De term kreeg in het Nederlands vooral bekendheid na het uitbreken van de coronapandemie in het voorjaar van 2020.[3]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Huidhonger

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:02

Hele geinige update hier, ben nu echt serieus aan het daten met 1 vent en het gaat heel goed.

Krijg ik van die vent die mij 2 weken lang heeft lopen ghosten opeens een berichtje via Instagram.
"Hey jij".

Wil eigenlijk gewoon een niet zo'n vriendelijke reactie terug doen, maar ik hou me maar in :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:19

Sterre98 schreef:
Hele geinige update hier, ben nu echt serieus aan het daten met 1 vent en het gaat heel goed.

Krijg ik van die vent die mij 2 weken lang heeft lopen ghosten opeens een berichtje via Instagram.
"Hey jij".

Wil eigenlijk gewoon een niet zo'n vriendelijke reactie terug doen, maar ik hou me maar in :')

Dat is zo stom.. heb dat ook vaker meegemaakt. maar idd beter om er boven te staan en niet te reageren :)

Fijn dat die andere wel goed gaat! :D

Ik had vandaag een date, maar hebben jullie wel eens gehad dat alles op papier klopt (en was ook geen lelijke man ofzo) maar dat je het gewoon niet voelt? Vond dat ergens wel jammer maar ik voelde echt gewoon 0 aantrekkingskracht/spanning. Maar het was wel gewoon gezellig. Heb gevraagd of hij nog vriendschappelijk contact wil houden omdat onze interesses dus wel overeen komen. Ik doe dat normaal niet maar ik dacht naja kan het eens proberen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:24

Ooohja herkenbaar inderdaad.

Vind t wel knap dat je dat wel wil/aandurft. Ik heb ook nog contact met een oude scharrel, maar dat blijft toch altijd wel iets spanning zegmaar.

Dat rustig aandoen overigens gaat me niet heel goed af.

Vorige week maandag voor t eerst elkaar gezien, en sindsdien 2x blijven slapen en in totaal 4x gezien, vanavond weer :+

Hij is ook al meegeweest naar mijn bijrijdpaard :+

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:27

Haha naja er is natuurlijk een verschil tussen een scharrel (waar ook dingen mee zijn gebeurd) en iemand die je gewoon 1 keer ontmoet heb. Maar ik zie het wel, ik heb genoeg vrienden hoor, maar als je toch leuke hobby's/interesses deelt, wie weet.

Jeetje dat zou ik echt niet kunnen :') maar ja, wat maakt het uit als het voor jou/jullie goed voelt :D leuk toch. En hij vond je paard ook leuk?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:36

Ik zou terug sturen dat ie nu te laat is. Ghosten is zo treurig. Ze ruiken het ook altijd als je dan iemand anders ziet :')

Ik had precies hetzelfde. Qua karakter en humor op een lijn en ook hoe we in het leven staan een match. Maar ook na date 2 voelde ik geen aantrekkingskracht om een stap te zetten. Wel nummers uitgewisseld om eens wat leuks te doen als vrienden. Maar daar laat ik de bal bij hem liggen.

Gisteren 2 uur gewandeld met een andere date. Op het eerste oog niet perse m'n standaard type, maar het was mega gezellig en het voelt wel veilig. En opzich is er wel iets van aantrekkingskracht. Wat mij betreft komt er zeker een vervolg.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:55

Hij heeft vroeger zelfs gereden, een heuse rodeo cowboy <<)

Ja t is altijd gezellig bij ons samen, heb ook zeker goeie gesprekken gehad tot nu toe, dus ben benieuwd!

Ja wou eigenlijk iets sturen zoals: "oh ik je leeft nog, ik denk die ligt in een greppel na 2 weken niks van horen"

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 18:59

Hier hebben we gisteren date nummer 9 gehad. Zijn nu zn 8 weken aan het daten en het voelt echt heel erg goed. Vertrouwt, goede gesprekken, oprechte intresse, er is aantrekking en hij is zoo lief <3
Hebben het al over weekendjes weg en ouders ontmoeten dus gaat heel erg goed :o

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 19:00

Leuk allemaal die dates! Hier is de vijver leeg :')

Ik zou sturen, Dat is lang geleden, ik ben inmiddels verder gegaan. Ik wens je het beste.

Of niet reageren.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 19:01

Wat leuk Yenni!

Hier was het gisteren precies drie maanden geleden dat mijn bumble match en in onze eerste date hadden en gisteren heeft hij mij officieel als vriendin gevraagd <3

Ben echt heel gek op hem, zo apart hoe het zo soms kan lopen <3

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 19:07

Herkenbaar , fijn met iemand aan het appen geweest. Timing was niet heel handig ivm dat ik afscheid moest nemen van mijn pony. Hij is toen heel betrokken en steunend geweest.
Eenmaal elkaar ontmoet , bleek het dat we compleet verschillend waren. Hij vond ook echt alles vies. Dat iemand zo anders kan zijn op app versus in het echt , ik ben nog steeds verbaasd.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 19:18

Fijn alle leuke verhalen en jammer anvt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 19:58

Wat een leuke verhalen!

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-25 20:58

Wat een leuke verhalen allemaal!

Hier is het allemaal niks… had een leuke FWB maar die besloot na een jaar toch wel elkaar wekelijks zien, mij vorige maand opeens gewoon niks meer te sturen. Gewoon dik Ghosten na een jaar.

Op ronde fiets leuks tot het tot afspreken kwam. Hij wilde perse overdag. Ik vroeg waarom? Kom je ‘s avonds niet weg. Neeeee de avonden waren voor hem zelf. Klaar dan hoor,

En een week super leuk contact, zouden afspreken en weg was meneer. Ook een gevalletje ghosten. Na een maand opeens weer een bericht, meneer lag met een blindedarm ontsteking in ziekenhuis bladiebla. Ik geloof het gewoon allemaal niet meer.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 10:01

Ik zit ook alweer een tijdje op bumble

Leuk gesprek met iemand, komt het op sport aan en ik doe paaldansen. Gelijk een schunnige opmerking :roll:

Ben er gelijk klaar mee. Ik snap dat mijn sport uitnodigt voor bepaalde beelden maar alsnog is het niet nodig om er een schunnige opmerking over te maken als heel het gesprek dat niet was.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 10:03

Ik vind paaldansen echt bewonderenswaardig. Volgens mij is dat echt een zware sport

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 10:13

Ik geloof alle smoezen ook niet meer. Keer een gehad die een lekkende wasmachine had, hij stuurde wel een foto maar daarna kwam het ook niet meer tot afspreken. En mannen die afzeggen doen dat op een vage manier, geen knoop doorhakken en niks verzetten. Dus ik geloof bij voorbaat geen 1 excuus en zie het als smoes :+

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:14

Ik ook hoor zonnetje. Terwijl ik altijd het goede zie en van het goede uitga, maar ik heb echt teveel meegemaakt. Leugen na leugen..

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:23

Hier volgende maand alweer een jaar met mijn Tindeman haha. <3
Gaat goed, zien elkaar elk weekend eigenlijk wel, misschien twee weekenden geweest dat we elkaar niet zagen :'). Hij heeft zelfs een weekendje weg met mijn familie overleefd _/-\o_

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-25 11:48

Leuk Moniek!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-25 06:55

Jeetje, wat kinderachtig toch. Het blijft me verbazen al dit soort verhalen.