[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 12:40

VuurVleugels schreef:
San, eens dat er altijd wel kinderen zijn. Maar het maakt denk ik wel een hoop uit of je midden juli op een hete zaterdag of eind september op een druilerige doordeweekse dag gaat.

Edit: typo's

Ja, zeker.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 12:57

Fly_high schreef:
---------------------
Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is :') ? Ik kan wat meer leven op zich wel waarderen, zolang maar geen vieze koters met volle poepluiers in mijn zwembad lopen gillen zeg maar :=

Het zijn vaak wel pensionada's of juist jonge stelletjes maar heerlijk!!! Geen gejank in een restaurant of geschreeuw bij het zwembad.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 13:04

Captain schreef:
Fly_high schreef:
---------------------
Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is :') ? Ik kan wat meer leven op zich wel waarderen, zolang maar geen vieze koters met volle poepluiers in mijn zwembad lopen gillen zeg maar :=

Het zijn vaak wel pensionada's of juist jonge stelletjes maar heerlijk!!! Geen gejank in een restaurant of geschreeuw bij het zwembad.

Ja ik vind het ook fantastisch!

Alleen is mijn nichtje nu 18 en ik heb haar beloofd nog eens naar Ibiza te gaan maar dan aan de meest populaire kant. En de 18+ hotels daar vind ik net weer niks, geen zeeview kamers bijvoorbeeld en heel druk ingericht. Dus ik overweeg een heel luxe dure alle leeftijden hotel, maar ik ben bang dat ik spijt krijg :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 13:12

Als het groot en luxe genoeg is dan zijn de volwassenen- en kinderzwambaden vaak gescheiden, zal vast wat schelen ;)

Captain schreef:

Geschreeuw bij het zwembad vind ik nog best, maar liever zonder dat smerige van kleine kinderen :') en gejank in restaurants kan ik dus ook helemaal niet tegen. Laatste vakantie was er maar 1 kind in het hele hotel (want buiten het seizoen) maar die zat dus elk.fiets.ontbijt alleen maar knetterhard te janken :') |o

Ik heb het liefst een hotel met vette glijbanen en al maar dan zonder kinderen, denk alleen niet dat die combi ergens bestaat :=

Niobe

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 13:49

Gat in de markt!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 16:37

Captain schreef:
Fitzroy schreef:
Waar ik benieuwd naar ben, gaan jullie ook vaak naar adults only hotels? Ik zag trouwens dat Corendon ook vluchten naar Curaçao aanbiedt met kindvrije gedeeltes. Lijkt me heerlijk!

Alleen nog maar. :)) Dan betalen we maar iets meer, maar de rust en stilte is het allemaal waard!!

Dit jaar ook voor het eerst naar een Adult only hotel geweest, heerlijk!! *\o/*
En niet dubieus :Y) .

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 22:46

Fly_high schreef:
Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is :') ?

Goh, waar doet dit mij nou toch aan herinneren...

Oh jaaa! :)* Aan dit topic. Wat een zuur gezeik hier zeg. En dan bedoel ik niet over kinderen, al vind ik het zelf geen rant-topic. Maar over iemand die nota bene hier komt melden dat ze wat aan dit topic heeft gehad en juist méér inzicht in en begrip voor mensen die niet zo van de kinderen zijn heeft gekregen. Die dus dit topic een compliment geeft. Als dit is hoe mensen hier met complimenten omgaan (en met iemand als Pien) dan ben ik weg. Want dan ben je naar mijn idee niet meer kindvrij vanwege de kinderen maar omdat je zelf een zure doos bent. Even in zijn algemeenheid, wie zin heeft om zich aangesproken te voelen is daar uiteraard helemaal vrij in.

:evaw:

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 22:57

Huh maar zo erg was het toch niet?

De een is wat kindvrijer dan een ander hier en irriteert zich misschien iets sneller ergens aan. Als ik mezelf als voorbeeld neem ik krijg er jeuk van als een moeder vrolijk verteld over hoe braaf en lief haar kinderen wel zijn, maar dat is mijn probleem :=

Iedereen is welkom, al is het wel fijn als iemand een beetje de ruimte kan lezen als in wat eventueel niet lekker aan kan komen. Maar dat kun je niet altijd weten natuurlijk. Dan is het ook een vrije ruimte voor andere mensen om te zeggen “dit vind ik ongepast of niet wenselijk”. Dat mag ook.

Er zijn wel vaker discussies over geweest en dat betekende niet altijd dat mensen weer vertrokken. Behalve dan de ubermoekes die ons kwamen vertellen dat kinderen de wereld zijn en wij egoïstische kinderhaters ofzo. Maar die zijn gelukkig heel zeldzaam.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-24 23:48

Koper schreef:
Fly_high schreef:
Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is :') ?

Goh, waar doet dit mij nou toch aan herinneren...

Oh jaaa! :)* Aan dit topic. Wat een zuur gezeik hier zeg. En dan bedoel ik niet over kinderen, al vind ik het zelf geen rant-topic. Maar over iemand die nota bene hier komt melden dat ze wat aan dit topic heeft gehad en juist méér inzicht in en begrip voor mensen die niet zo van de kinderen zijn heeft gekregen. Die dus dit topic een compliment geeft. Als dit is hoe mensen hier met complimenten omgaan (en met iemand als Pien) dan ben ik weg. Want dan ben je naar mijn idee niet meer kindvrij vanwege de kinderen maar omdat je zelf een zure doos bent. Even in zijn algemeenheid, wie zin heeft om zich aangesproken te voelen is daar uiteraard helemaal vrij in.

:evaw:

Ik vind dit een onnodig veroordelende reactie en ik ben er ook wel klaar mee dat dit weer de hele tijd terug omhoog gehaald wordt. Kunnen we er nu over ophouden?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:35

Ik was er ff niet en weet niet eens waar dit over gaat en waarom iemand zich zo op d'r teentjes getrapt voelt dus ja, we zullen vast allemaal zuur zijn :o?

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom zolang die niet komt vertellen hoe geweldig zijn/haar (klein)kinderen, neefjes, nichtjes en andere nafok van de melkman en de achterbuurman zijn, daar hebben we genoeg andere topics voor :=

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:38

Oh een kindvrij waterpark/dierentuin oid zou ik ook geweldig vinden! Sws heerlijk om buiten de schoolvakanties vrij te kunnen nemen en dan zulke plekken bezoeken, scheelt al een hoop.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:43

Als het om waterparken gaat moet je gewoon de spannendere glijbanen pakken waar kinderen niet op mogen :P

Dierentuinen zijn wel lastig ja :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 00:49

Heb ik weleens met mn man over zitten fantaseren…. Voor als we de oudejaarsloterij winnen :') Een groot stuk land kopen en een mooi park maken. Geen 100 dieren in kooitjes maar enkele inheemse diersoorten, geen winkels en kraampjes of speeltuinen en vooral… geen kinderen := Vooral mooie rustige route om te wandelen, prikkelarm met wat zitplaatsjes, warertjes enzo

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 01:31

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 01:51

Niobe schreef:
Ik was even benieuwd of er apenkooien voor volwassenen bestond. En ja, schijnbaar wel.

https://www.eventinspiration.nl/gespot- ... ie-banaan/

Dit lijkt me echt fantastisch

Dit heeft een vriendin van mij gedaan met haar werk tijdens teambuilding.
Schijnt echt hilarisch te zijn om je collega's zo bloedjefanatiek bezig te zien _O-

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 07:08

Oh dat lijkt me echt geniaal! :))

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 07:26

Mars schreef:
Heb ik weleens met mn man over zitten fantaseren…. Voor als we de oudejaarsloterij winnen :') Een groot stuk land kopen en een mooi park maken. Geen 100 dieren in kooitjes maar enkele inheemse diersoorten, geen winkels en kraampjes of speeltuinen en vooral… geen kinderen := Vooral mooie rustige route om te wandelen, prikkelarm met wat zitplaatsjes, warertjes enzo

Dit klinkt als Natuurpark Lelystad

Zijn wij laatst op een zondag middag geweest en heb denk ik 2 kinderen gezien waar je zo weer voorbij liep

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-24 10:21

Lelystad zijn wij ook geweest, idd ern prachtig park!

Haha dat apenkooien lijkt me ook super!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 09:18

Ik was dus in Disney. Ee zaten ook in een Disney-hotel, hartstikke leuk. Eerste dag ontbijt, 1 kind spritzt een enorme vlaag kwijl en snot over de verst gebakken broodjes. De ouders wilden wegsluipen met t mormel, maar daar heb ik een stokje voor gestoken door heel hard IIIIIEEEEEEWWWWLLL HE JUST SNEEZED OVER ALL THE PASTRIES AND NOW YOU ARE JUST WALKING AWAY? te roepen :=. Ouders hebben excuses aangeboden voor t gedoe. De chef van t hotel moest alles op die tafel weggooien :\.

In het restaurant 's avonds (lopend buffet), was een kind alle macarons op de toetjestafel één voor één aan het likken :\. Gelukkig greep een vrouw in, sleepte de ouders er aan de oren bij en hebben de ouders heel beschaamd excuses gemaakt. De schaal macarons ging de prullenbak in.

Echt, ik haat dit zo he. Je reinste voedselverspilling omdat ouders niet op hun kinderen letten en ze maar laten doen :r.

Overigens was het ontbijt verder heerlijk! Heel veel keuze. Maar na bovenstaande was m'n eetlust wel weg :=.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 09:31

Afbeelding

:+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 09:42

Ieuw San, ik snap dat je eetlust als sneeuw voor de zon verdwijnt

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:11

Gatver San, zo smerig en zo zonde. Goed dat je er wat van zei +:)+

Net 12,5 in vliegtuig gezeten, zit er een kind van een jaar of 2 voor me.
In het begin knock out, maar natuurlijk als jij wil slapen, begint het te jengelen en te zeiken 8)7

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:11

En toen de broodjes bijgevuld moesten worden... }>

Maar idd gatver. Hou ze gewoon bij.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:16

Oh bah, kinderen bij een buffet is een absolute nachtmerrie ;( Goed dat je er wat van zei!

Ik ga geen vliegtuig meer in zonder noice-canceling koptelefoon := Laatste vlucht naar Kreta was afgeladen vol met kinderen. Heb koptelefoon opgezet, ogen dicht gedaan en weg was ik :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:21

Dan wil je toch niet weten wat er gebeurd is in de tijd dat je niet keek. Gatverdegatver!