VuurVleugels schreef:San, eens dat er altijd wel kinderen zijn. Maar het maakt denk ik wel een hoop uit of je midden juli op een hete zaterdag of eind september op een druilerige doordeweekse dag gaat.
Edit: typo's
Ja, zeker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:---------------------
Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is? Ik kan wat meer leven op zich wel waarderen, zolang maar geen vieze koters met volle poepluiers in mijn zwembad lopen gillen zeg maar
Captain schreef:Fly_high schreef:---------------------
Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is? Ik kan wat meer leven op zich wel waarderen, zolang maar geen vieze koters met volle poepluiers in mijn zwembad lopen gillen zeg maar
Het zijn vaak wel pensionada's of juist jonge stelletjes maar heerlijk!!! Geen gejank in een restaurant of geschreeuw bij het zwembad.
Captain schreef:Het zijn vaak wel pensionada's of juist jonge stelletjes maar heerlijk!!! Geen gejank in een restaurant of geschreeuw bij het zwembad.
Captain schreef:Fitzroy schreef:Waar ik benieuwd naar ben, gaan jullie ook vaak naar adults only hotels? Ik zag trouwens dat Corendon ook vluchten naar Curaçao aanbiedt met kindvrije gedeeltes. Lijkt me heerlijk!
Alleen nog maar.Dan betalen we maar iets meer, maar de rust en stilte is het allemaal waard!!
Fly_high schreef:Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is?
Koper schreef:Fly_high schreef:Is zo'n adult only hotel trouwens niet een beetje overkill in de andere richting, dat er bij het zwmbad vooral allerlei zure Gerda's met hun sudoku of andere Bouquetreeks plat liggen en te hard ademen al not done is?
Goh, waar doet dit mij nou toch aan herinneren...
Oh jaaa!Aan dit topic. Wat een zuur gezeik hier zeg. En dan bedoel ik niet over kinderen, al vind ik het zelf geen rant-topic. Maar over iemand die nota bene hier komt melden dat ze wat aan dit topic heeft gehad en juist méér inzicht in en begrip voor mensen die niet zo van de kinderen zijn heeft gekregen. Die dus dit topic een compliment geeft. Als dit is hoe mensen hier met complimenten omgaan (en met iemand als Pien) dan ben ik weg. Want dan ben je naar mijn idee niet meer kindvrij vanwege de kinderen maar omdat je zelf een zure doos bent. Even in zijn algemeenheid, wie zin heeft om zich aangesproken te voelen is daar uiteraard helemaal vrij in.
Niobe schreef:Ik was even benieuwd of er apenkooien voor volwassenen bestond. En ja, schijnbaar wel.
https://www.eventinspiration.nl/gespot- ... ie-banaan/
Dit lijkt me echt fantastisch
Mars schreef:Heb ik weleens met mn man over zitten fantaseren…. Voor als we de oudejaarsloterij winnenEen groot stuk land kopen en een mooi park maken. Geen 100 dieren in kooitjes maar enkele inheemse diersoorten, geen winkels en kraampjes of speeltuinen en vooral… geen kinderen
Vooral mooie rustige route om te wandelen, prikkelarm met wat zitplaatsjes, warertjes enzo