Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 16:50

Auto kapot ;(. Differentieel, waarschijnlijk.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 17:55

Mijn ex die vond dat zoon op scouting moest zo ongeveer en dan nu om de week als ik de spullen breng zegt: Oja hij moet morgen naar scouting, was ik even vergeten.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 18:10

Mezelf wel 10 keer gestoten in huis...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 18:18

fjordjes schreef:
Mezelf wel 10 keer gestoten in huis...

Ik doe gezellig mee -O-

Ik stoot zeker elke dag mijn elleboog dat moet vandaag nog gebeuren. Mijn hoofd is al aan de beurt geweest op zolder.

Jammer is alleen na mijn hersenschudding heb ik een zware hekel gekregen aan mijn hoofd stoten en krijg ik altijd hoofdpijn. Ach alles er even uitgescholden _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 20:31

Ik ben een lopende emotiebal, ik jank al de hele week om van alles en nog wat.
Stomste dingen, soms zelfs in de winkel... Heul vreemd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 20:35

Pijn in handen en voeten, een moe lijf. Heb nauwelijks iets gedaan.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 20:51

Mijn vader en stiefmoeder en gewoon iedereen in mijn huis op het moment

Ik wil door hen geen wedstrijd meer rijden ;(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 21:07

Mijn broertje. Dat jong heeft ècht geen manieren. Voor de zoveelste keer uitgevloekt. En hij komt met alles weg met de smoes " het komt door de autisme"
Dikke doei.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 22:14

Zenuwen die niet zo snel herstellen als ik zou willen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 22:22

Appeltje_1 schreef:
Mijn vader en stiefmoeder en gewoon iedereen in mijn huis op het moment

Ik wil door hen geen wedstrijd meer rijden ;(

Zeg dat ze de vliegende paasei kunnen krijgen en dat je doet waar je zelf zin in hebt.

:knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 01:02

Dat ik vergeet dat mijn vriend een kind van zijn vader is. Zit je dan met je net gekochte koophuis en twijfels van heb ik jou daar over al mijn levenskeuzes.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 01:13

Loeky01 schreef:
Dat ik vergeet dat mijn vriend een kind van zijn vader is. Zit je dan met je net gekochte koophuis en twijfels van heb ik jou daar over al mijn levenskeuzes.

Bah, dat klinkt naar :(:)

Ik had echt een heerlijke dag! Afgesloten met een borrel met vrienden maar wel op tijd naar huis. Nu nog steeds wakker en :):) . Ik wil slapen, zo veel te doen morgen!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 03:58

Plafonddienst...
Kan ik zo niet gebruiken vandaag...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 05:18

Plafond dienst vanaf 04.30 uur al.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 06:11

Goedemorgen.... not so much, waarom slaap ik nooit meer uit?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 08:40

Gisteren 37° en heel benauwd, vandaag 17° met regen.. even al m'n dikke kleren dragen en onder m'n dekentje blijven :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 08:42

Steeph schreef:
Luxe probleem, maar ik heb een baan aangeboden gekregen waarvan ik niet zeker weet of ik hem wil :')
Deze week ben ik op gesprek geweest en de projecten lijken me super interessant, maar de apparatuur en de mensen vielen een beetje tegen. Ik heb er zelf op gesolliciteerd, maar dit is eigenlijk een verrassend positieve uitkomst _O- ik had niet verwacht dat ze er wat in zouden zien, maar blijkbaar heb ik dan toch te bieden wat ze zoeken. Wat me ook wel beangstigt omdat ik niet zeker weet of ik echt kan bieden wat ze zoeken (imposter syndrome?).
Ik heb nu een extra gesprek aangevraagd om het eerlijk te hebben over wat zij verwachten, of ik dat kan bieden, ook met het oog op de toekomst, en of ik al toe ben aan zo'n lange termijn commitment :+

Dit luxeprobleem is overgegaan in een ergernis.
Het is bij de vragende partij al sinds het begin gezeik met communicatie en afspraken maken. Een extra gesprek is nu ook een probleem. :x
Suck it, er is genoeg vraag naar personeel in mijn branche :evaw:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 09:04

Zo klaar met de pijn in mijn rug. Tel daarbij een werkgever die weigert wat aan de werkplek te doen.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 09:17

Loeky01 schreef:

Hak het in stukjes. Al je levenskeuzes in één keer, dat is veel te groot om te behappen. Wil je niet meer samenwonen, of vertoont je vriend irritant gedrag waar wel mee te leven valt, maar waar je nu heel gefrustreerd of verdrietig van bent?

Ook heb ik ervaren: je keuzes bepalen niet per se je toekomst. Je kunt namelijk áltijd nieuwe keuzes maken. Is niet altijd makkelijk, soms eng, maar het kan. Als die nieuwe keuze 'fout' is (want dat kan en mag gewoon), kun je alsnog een andere keuze maken. Dat kan tot op iedere leeftijd. Alle keuzes uit het verleden zijn in ieder geval voor mij een leerschool, en soms een avontuur geweest.

Citaat:
Gisteren 37° en heel benauwd, vandaag 17° met regen.. even al m'n dikke kleren dragen en onder m'n dekentje blijven :=

Ik moet bij jou altijd even twee keer kijken waar je ook alweer woont. Ik dacht al: 37 graden, waar dan, wanneer, wie, hoe? Maar ok, Zuid-Afrika :)* .

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 09:22

Steeph schreef:
Dit luxeprobleem is overgegaan in een ergernis.
Het is bij de vragende partij al sinds het begin gezeik met communicatie en afspraken maken. Een extra gesprek is nu ook een probleem. :x
Suck it, er is genoeg vraag naar personeel in mijn branche :evaw:

Klinkt als een verstandige keuze :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 09:23

hagelslag schreef:

+1
Met nog een toevoeging, dat pijnstillers niet werken bij zenuwpijn

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:30

Loeky01 schreef:

Ik weet niet waar precies het probleem zich evenaart, maar...
Mijn man en ik waren het eigenlijk altijd met elkaar eens, we hoefde niet eens te overleggen met elkaar we wisten dat de ander het eens zou zijn met onze keuze... Tot wij een huis kochten en die moesten inrichten.
In eens kwamen onze verschillende achtergronden naar voren, we konden het nergens over eens worden, de kleinste dingen monde al uit in een enorme discussie, ik heb hem meermaals verweten dat hij ons huis net als zijn ouders in een afzichtelijk jaren 70 stijl probeerde te krijgen en hij heeft mij meermaals verweten dat ik ons huis in een emotieloze, zielloze koude showroom probeerde te veranderen...
We hebben ons meermaals afgevraagd of we wel bij elkaar paste als het allemaal zo moeilijk ging.
Maar uiteindelijk kwamen we er door heen, we hebben compromissen gesloten, net zo lang gezocht tot we meubels vonden die wij allebei mooi vonden en we hebben alles opgedeeld in kleine stapjes.
Eerst de kleur van de muren uit kiezen voor we naar meubels gingen kijken etc.
Daardoor duurde het heel lang voor ons huis helemaal klaar was, sterker nog... Qe zijn nu 5 jaar later, nog steeds niet helemaal klaar, we zijn nog steeds op zoek naar kledingkasten en naar een tv meubel.
Maar we zijn er uitgekomen met zijn 2en.

Ik ga nooit meer verhuizen, dat lijkt mij duidelijk :') _O-

Maar wat ik bedoel te zeggen is: Je vriend zal altijd een kind van zijn vader blijven, dat betekend niet dat hij niet zijn eigen persoon is, maar wel dat mensen in ruzie's of stressvolle situaties, terug grijpen op wat ze kennen, ze vervallen in gedrag waarmee ze zijn opgegroeid.
Dat zal nooit helemaal veranderen, maar hoeft ook niet verkeerd te zijn, zolang ze daarna maar terug komen op wat gebeurd is en als het nodig is sorry zeggen.
Daarbij is huis kopen ontzettend spannend en stressvol, het is de plek waar je, waarschijnlijk, de rest van je leven, wil blijven wonen.

Met alles wat nu veranderd in jullie leven is het logisch dat het nu even niet zo lekker loopt of dat iemand terug grijpt op nurter gedrag.
Dat betekend niet dat je levenskeuzes verkeerd zijn. Echt niet!

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:38

Ik wil zo graag niet hier meer wonen.

Hoe kan iemand ervoor zorgen je je 24/7 slecht over jezelf denkt.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 10:53

Telpeva schreef:
hagelslag schreef:

+1
Met nog een toevoeging, dat pijnstillers niet werken bij zenuwpijn

Er zijn wel pijnstillers die hierbij werken.
Ik heb versleten tussenwervelschijven en daardoor zenuw pijn in mijn rug. Via de pijnpoli traject doorgelopen en nu pijnstillers die hierbij werken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 11:45

Arethe schreef:
Er zijn wel pijnstillers die hierbij werken.
Ik heb versleten tussenwervelschijven en daardoor zenuw pijn in mijn rug. Via de pijnpoli traject doorgelopen en nu pijnstillers die hierbij werken.

Dat meen je... Daar ga ik naar vragen bij mijn volgende afspraak!
Het enige wat artsen bij mij telkens hebben geadviseerd is paracetamol en naproxen, dat doet geen reet.