Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Mezelf wel 10 keer gestoten in huis...
Loeky01 schreef:Dat ik vergeet dat mijn vriend een kind van zijn vader is. Zit je dan met je net gekochte koophuis en twijfels van heb ik jou daar over al mijn levenskeuzes.
Steeph schreef:Luxe probleem, maar ik heb een baan aangeboden gekregen waarvan ik niet zeker weet of ik hem wil
Deze week ben ik op gesprek geweest en de projecten lijken me super interessant, maar de apparatuur en de mensen vielen een beetje tegen. Ik heb er zelf op gesolliciteerd, maar dit is eigenlijk een verrassend positieve uitkomstik had niet verwacht dat ze er wat in zouden zien, maar blijkbaar heb ik dan toch te bieden wat ze zoeken. Wat me ook wel beangstigt omdat ik niet zeker weet of ik echt kan bieden wat ze zoeken (imposter syndrome?).
Ik heb nu een extra gesprek aangevraagd om het eerlijk te hebben over wat zij verwachten, of ik dat kan bieden, ook met het oog op de toekomst, en of ik al toe ben aan zo'n lange termijn commitment
Loeky01 schreef:Dat ik vergeet dat mijn vriend een kind van zijn vader is. Zit je dan met je net gekochte koophuis en twijfels van heb ik jou daar over al mijn levenskeuzes.
Citaat:Gisteren 37° en heel benauwd, vandaag 17° met regen.. even al m'n dikke kleren dragen en onder m'n dekentje blijven
Telpeva schreef:hagelslag schreef:Zenuwen die niet zo snel herstellen als ik zou willen
+1
Met nog een toevoeging, dat pijnstillers niet werken bij zenuwpijn
Arethe schreef:Er zijn wel pijnstillers die hierbij werken.
Ik heb versleten tussenwervelschijven en daardoor zenuw pijn in mijn rug. Via de pijnpoli traject doorgelopen en nu pijnstillers die hierbij werken.