Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moestuin schreef:San: Nee ik ben serieus. Hier in België tellen kinderen onder de 12 niet mee in liften. Hier zou Marcella als 1 persoon tellen en de moeder als 1 persoon. De kinderen tellen niet mee. Ik veronderstelde dat bij jullie ook niet elk kind mee telt, sorry.
hagelslag schreef:Maar daarvoor staat er ook nog een Max gewicht ipv aantal personen in de lift of niet?
Als het Max gewicht 200 kilo is, en er stappen 2 mensen in en elke persoon weegt 120 kilo, is de lift overbeladen
Moestuin schreef:San: Nee ik ben serieus. Hier in België tellen kinderen onder de 12 niet mee in liften. Hier zou Marcella als 1 persoon tellen en de moeder als 1 persoon. De kinderen tellen niet mee. Ik veronderstelde dat bij jullie ook niet elk kind mee telt, sorry.
Marcella schreef:Als er 1 lift zou zijn, maar er zijn er 2 moeten ze even geduld hebben op de andere. Ik vraag ook altijd of ik erbij mag. Is namelijk wel een senioren flat en niet iedereen wil het, omdat ze het een te groot risico vinden.
Beetje met elkaar mee denken en respect hebben voor elkaar.
MarlindeRooz schreef:Ik sta met de huidige cijfers liever met 3 volwassenen in de lift dan met 2 kinderen.
Edit: daar bedoel ik mee dat de besmettingen onder de kinderen heel hoog is.
Gelukkig wonen er hier geen kinderen (mag niet).![]()