Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Ik snap niet wat je niet wil snappen aan dat mensen niet van het vinted beleid willen afwijken. Die weet je als koper vooraf. Ze mag het terugsturen en dat is zoals het beleid is.
tita schreef:Tikkie werkt niet in Frankrijk, Paypal heb ik opgezegd.
Wat ik storend vind is dat ze 13€ extra korting wil, retour doet ze niet blijkbaar heb al paar gemeld dat ze op ik heb probleem mag drukken betaal met liefde de retour kosten.
Kunnen we moeilijk doen over een vlek maar is niet met opzet en ik ben gewoon bereikbaar voor haar en wil best mee denken.
Retour alles en koop de 3 items opnieuw met korting ook dikke prima maar zeggen hou het geld en kleding en hier heb je mijn rekeningnummer maak 50€ over …. Kweet niet.
Maar ik vertrouw niemand die even 50€ gaat storten dadelijk ben ik geld kwijt 57 euro en de kleding.
Dat men dan zegt dat ik niet flexibel ben, er zijn zat vinties die niks meer laten horen en zeggen ….. is 2-hands dan moet je nieuw kopen. Dat doe ik niet. Biedt iets aan maar dat past niet in haar straatje ik hoef het niet weg te geven want deze vlek gaat er gewoon uit.
Ik heb niet gezien stom
Vies kledingstuk opsturen gaat wel heel ver om te zeggen. Kan iedereen overkomen. Om dan te zeggen dat ik fout zit …. Beetje kwetsend
Kledingstuk met vlek is niet per definitie vies![]()
Zijn zat mensen die nieuw zonder prijskaartje verkopen en is het gedragen.
Op een jurk van 15€ 13€ korting willen hebben en 8€ hebt gekregen….. misschien is gewoon teveel wat ze wil en ben ik daarom niet zo happig
tita schreef:Ging meer om het feit wat zouden jullie doen met haar voorstel kwa betalen want mevrouw wil geen korting, mevrouw wil betaling buiten vinted om.
Nu biedt vinted zelf geen optie aan om een kledingstuk te retourneren
Inmiddels is het afgehandeld
Alja schreef:Kleding waar het prijskaartje nog aan zit was ik ook niet voor het opsturen
deedee19 schreef:Jester_ schreef:Hebben jullie wel eens bhs verkocht via vinted? Krijgen jullie dan ook nog al uh, aparte vragen?
Toevallig laatst een bundel van twee Prima Donna Bh's en een bundel van 7 sapph bh's verkocht. Verkocht onder status goed...nou ik was eigenlijk bijna in shock hoe snel die weg waren...geen gekke vragen trouwens
cobiie schreef:Foxy, vraag of de verkoper alle artikelen die je wilt in 1 adv zet en deze gelijk voor jou reserveert. Dan zou je geen problemen met gewicht e.d. moeten hebben tenzij de verkoper iets zwaars aanklikt.
Dit is soms mijn default, bij dit soort problemen.