Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 05:59

Jeetje Moestuin wat erg... veel sterkte en hopen op een wonder misschien :knuffel:

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:19

Ah Moestuin wat naar voor jullie.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:28

Dilan93 schreef:
Voetfetish :+

Ai, die pijn is minder :=

Ik erger me aan het feit dat me geadviseerd is om een pas op de plaats te maken, aka me ziekmelden op werk. Maar ik wil me gewoon weer goed voelen en mn werkuren aan kunnen. En op mn werk zijn ze ook niet echt blij als ik me ziek ga melden. :n

Als ik mezelf mag quoten uit een ander topic:
Kookaburra schreef:
In overleg met mijn leidinggevende de rest van de week vrij. Ik trok het even niet meer.

Maar pfoeh, wat is het lastig om te bellen met 'eigenlijk gaat het nu niet goed met mij'.
Toch gedaan :)

Echt. Het is beter om nu pas op de plaats te zetten en een paar daagjes rust te nemen. Als je jezelf constant voorbij loopt kun je straks een halfjaar of langer niet werken. Dan zit je met een burnout thuis.
'Help ik trek het niet' roepen is geen schreeuw om op te geven. Het is juist een schreeuw om hulp omdat je door wilt zetten. En dat lees ik bij jou ook :(:)

En hoe cru ook. Iedereen is vervangbaar. De dagen ziek is het probleem van de baas. Niet van jou ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:31

Nog steeds ziek, al de hele week!
Ben het zo beu.. ;(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:33

Dilan93 schreef:
Voetfetish :+

Ai, die pijn is minder :=

Ik erger me aan het feit dat me geadviseerd is om een pas op de plaats te maken, aka me ziekmelden op werk. Maar ik wil me gewoon weer goed voelen en mn werkuren aan kunnen. En op mn werk zijn ze ook niet echt blij als ik me ziek ga melden. :n

Luister naar je lijf hoor, Dilan! Als er iets is wat ik na mijn hele gebeuren heb geleerd, is dat het wel. Lief zijn voor je lijf en geest, anders loop je op een gegeven moment keihard tegen een muur en ben je een stuk verder van huis.

Ik erger me kapot aan het weer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:41

Moestuin sterkte.

Wakker worden met koppijn + verschillende keren als spring plank door de katten gebruikt.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:45

Moestuin schreef:
Dat ons lam met draadwonde waarschijnlijk alsnog gaat ingeslapen worden. De verwonding bleek uiteindelijk erger dan gedacht. Haar hoeven beginnen nu los te laten en wij komen op een punt dat wij de vraag moeten stellen: Wat is nog diervriendelijk? Hoe ver ga je? Wanneer wordt het leiden?

Al 2 weken zo intensief mee bezig, ze is gewoon zo ontzettend lief. 6 weken in huis opgegroeid met de papfles. Hoe is het toch mogelijk... Straks naar de dierenarts.

Ahh wat zonde. Sterkte!

Ik moet zo mn 5 km training gaan lopen. Het regent en waait non stop.... >;)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 07:45

Dat mensen stekjes van planten zoals graslelie en pannenkoek aanbieden voor veels te veel geld. Zucht.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 08:07

Weer een korte nacht gehad. Thanks he bovenburen. Er zijn mensen die gewoon aan de studie moeten in het weekend. :):)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 08:10

Water afrekening veel hoger uitgevallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 08:11

Nieuwe jogging gekocht. Zijn de touwtjes aan de kap weer achterlijk lang dat ze bijna tot aan mijn heup komen terwijl de touwtjes van de broek weer zo kort zijn dat ze constant door die gaatjes gaan en ik ze er weer kan uitpeuteren. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 08:42

Kookaburra schreef:
Dat mensen stekjes van planten zoals graslelie en pannenkoek aanbieden voor veels te veel geld. Zucht.

Ik geef m'n baby pannekoeken gewoon weg. Mamaplant heeft me ook niks gekost en maakt baby's als een idioot. Heb er nu 6 in een potje en 2 of 3 nog bij de mama

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 09:02

Moestuin schreef:
Dat ons lam met draadwonde waarschijnlijk alsnog gaat ingeslapen worden. De verwonding bleek uiteindelijk erger dan gedacht. Haar hoeven beginnen nu los te laten en wij komen op een punt dat wij de vraag moeten stellen: Wat is nog diervriendelijk? Hoe ver ga je? Wanneer wordt het leiden?

Al 2 weken zo intensief mee bezig, ze is gewoon zo ontzettend lief. 6 weken in huis opgegroeid met de papfles. Hoe is het toch mogelijk... Straks naar de dierenarts.

Verschrikkelijk... heel veel sterkte! :knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:21

Hoe is het met je lam Moestuin?

Ik erger me er aan dat ik zo lui en moe ben dat ik niet eens mijn lenzen in wil doen (te veel moeite). En ik moet nota bene nog opruimen, afwassen en een hele essay schrijven. En dat voor 17:00 want dan moet ik werken. :')

Je wil niet weten hoe veel zin ik heb om de bovenbuurvrouw een tik tegen haar hoofd te geven. Ze gingen gisteren net toen ik wilde slapen communiceren/schreeuwen met mensen op het plein of in andere gebouwen. Vanuit het raam. Dingen als "laat je tieten zien", "laat je pik zien", "kom me naaien", liedjes zingen, telefoonnummer over het plein schreeuwen etc. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:30

Volgens mij heeft die al een tik tegen dr hoofd gehad, Marlinde. Wat een figuur joh :=

Sterkte Moestuin!

Mijn MP-verkoper reageert blijkbaar alleen na half 11 's avonds. Prima natuurlijk want ze reageert tenminste, maar ik lig toch echt om 10 uur op bed. Dus die deal gaat wel even duren zo :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:35

MarlindeRooz schreef:

Ik erger me er aan dat ik zo lui en moe ben dat ik niet eens mijn lenzen in wil doen (te veel moeite). En ik moet nota bene nog opruimen, afwassen en een hele essay schrijven. En dat voor 17:00 want dan moet ik werken. :')

Je wil niet weten hoe veel zin ik heb om de bovenbuurvrouw een tik tegen haar hoofd te geven. Ze gingen gisteren net toen ik wilde slapen communiceren/schreeuwen met mensen op het plein of in andere gebouwen. Vanuit het raam. Dingen als "laat je tieten zien", "laat je pik zien", "kom me naaien", liedjes zingen, telefoonnummer over het plein schreeuwen etc. :')

Vreselijk := snap je zin om dr een tik te geven

Nou, ik ben tijdens mn rondje hardlopen dus lekker verregend. En heb eigenlijk vandaag nog 1 paard te rijden en 1 te longeren :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:45

MarlindeRooz schreef:

Dinsdag moet ik terug in de namiddag. Necrotisch weefsel komt niet vanzelf los dus ze gaan alles onder verdoving verwijderen en reinigen. Ze heeft aller sinds geen gevoel en reflexen meer en het ziet er naar uit dat heel het been necrotisch aan het worden is. Maar, ze heeft en hier daar nog doorbloeding, dus wij willen gewoon 100% zeker zijn dat wij echt niets meer kunnen doen. Ondertussen heeft ze flinke pijnstillers gekregen. Voorlopig is ze gewoon aan het rondlopen met de rest dus afwachten...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 10:49

Klinkt niet heel goed zeg Moestuin, hopelijk knapt ze weer op!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 11:53

Jeetje wat naar Moestuin, sterkte met je lam :(:)

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 12:14

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Bokt regels.
Laatst bijgewerkt door Giolli op 25-05-21 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Voldoet niet aan regels

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 12:16

Lestrange01, dat snap je toch niet.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 12:20

Poeh heftig! Al had ik het persoonlijk wel fijn gevonden als dit even in spoiler stond. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 12:21

Citaat:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet voldoet aan de Bokt regels

Waardeloze instelling zeg bah! Misschien een tip je kan hogerop klachten indienen... Alleen wel een hoop gedoe en soms levert het nog niks op
Laatst bijgewerkt door Giolli op 25-05-21 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Aangepast vanwege leeggehaald bericht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 12:29

Citaat:
Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het niet aan de Bokt regels voldoet.

Nou jeetje, dit kan toch niet... Is er nergens anders plaats? Kun je geen klacht indienen?
Laatst bijgewerkt door Giolli op 25-05-21 10:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht leeggehaald

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 12:31

Nope, nergens anders plaats.

En we zijn ook al bezig met wat we hier aan kunnen doen, en we laten ons contact persoon van de kinderbescherming iedere keer bellen als er iets gebeurd. Maar ze banketstaaf zich er constant onder uit, ze houden elkaar het hand boven het hoofd..