Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:04

Sanne: lol, precies, dat. Activistisch doen ze maar op Twitter of op het Malieveld. :+

casperzazoe schreef:
Mkango schreef:
De zoektocht naar een tijdelijke woonruimte in Nederland. -O- Ik wil er gewoon. Echt. Niet. wonen, ook niet tijdelijk. -O-

Kun je wel je broodje hagelslag eten! *\o/*

M’n zelfgebakken Franse brood. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:12

__Sannne schreef:
Sowieso mensen die denken dat Facebook dé plek is om je onzinnige politieke mening te delen, rot toch op. Plaats gewoon een foto van je kat of ga weg.

En niet van de moestuin dus. :\ -O-

:')

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:23

__Sannne schreef:
AnnexUdith schreef:
Aan mensen die hun complottheorieën over het corona virus zondig op Facebook moeten delen...

Nou leuk dat je denkt dat corona er is om het volk onder controle te krijgen en het gemaakt is door Chinezen maar val mij er aub niet mee lastig.

Vraag mij toch altijd af waar het verstand zit van die mensen. Denk dat we die wel even een dagje op de ic kunnen laten kijken of zelf het maar krijgen. Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen maar hou het lekker voor jezelf.

Natuurlijk gaan die mensen gelijk op niet meer volgen haha

Sowieso mensen die denken dat Facebook dé plek is om je onzinnige politieke mening te delen, rot toch op. Plaats gewoon een foto van je kat of ga weg.

Je zou kunnen snoozen.

__Sannne

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:25

Oh nee, mensen die politieke meuk erop gooien ontvriend ik gelijk. Tabee!

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:26

__Sannne schreef:

Ik ook hoor.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:28

Of mensen die elke week erop moeten zetten hoelang ze wel niet samen zijn met zijn of haar vriendin

Oh je bent een week samen wat knap gefeliciteerd hier heb je een sticker :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:39

AnnexUdith schreef:
Of mensen die elke week erop moeten zetten hoelang ze wel niet samen zijn met zijn of haar vriendin

Oh je bent een week samen wat knap gefeliciteerd hier heb je een sticker :')

Oooo, daar ken ik er ook een paar van... twee zijn ook nog eens zussen die idd elke week/maand moeten posten hoe lang ze al samen zijn, hoe lang nog tot de bruiloft, hoe lang ze al getrouwd zijn, hoe lang nog tot de baby er is.

Ik houd het wel bij mijn dagelijkse ‘fijne ...dag!’ Mensen zijn daar echt gek op. <3

( :') )

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:43

Oh of van die mensen die héél serieus discussies met elkaar aangaan onder nieuwsberichten, toe even.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:59

Continu sarcastische/gemene opmerkingen die gemaakt worden. Notabene met een belangrijk iemand erbij die er ook gewoon niets van zegt.

Dat ik eindelijk mijn grens aangaf maar vervolgens er geen ruimte was om daar verder gehoor aan te geven. En ik dus weer gefaald heb.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:59

__Sannne schreef:

Ja! Weg ermee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:38

xDenies schreef:
Continu sarcastische/gemene opmerkingen die gemaakt worden. Notabene met een belangrijk iemand erbij die er ook gewoon niets van zegt.

Dat ik eindelijk mijn grens aangaf maar vervolgens er geen ruimte was om daar verder gehoor aan te geven. En ik dus weer gefaald heb.

Ohh deze ken ik wel. Maar dan zelfs gezegd door m'n baas. Grenzen aangeven is goed, maar mensen moeten er volgens mij vaak nog mee leren omgaan.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:42

xDenies schreef:
Dat gemekker over 'mijn vrijheid' als er wordt gevraagd of je alsjeblieft zoveel mogelijk thuis wilt blijven in plaats van met je kont op het strand te gaan liggen en dan voor de camera zeggen, 'Ja het is wel drukker dan ik gedacht had' ….

XDenies, Ik woon in Egmond aan zee en gister was het echt bizar druk, Wat nog het meest banketstaaf is is dat Bergen,Castricum,Wijk aan zee etc afgesloten werden en Egmond open moest blijven waardoor het nog drukker werd, 500 meter van het strand zit verzorgingstehuis Agnes, Daar is op dit moment corona en zijn er meerdere oudjes doodziek, En dan komt men hier uit alle hoeken van het land "even lekker uitwaaien want och we hebben het zo zwaar in deze tijd".
Terwijl dus 500 meter verderop oudjes eenzaam liggen te sterven aan corona -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:52

Marije_1997 schreef:
Ohh deze ken ik wel. Maar dan zelfs gezegd door m'n baas. Grenzen aangeven is goed, maar mensen moeten er volgens mij vaak nog mee leren omgaan.

Ja .. en dan vragen, 'Was het nog genoeg, dat uurtje zitten?', zitten? Ik heb geen uurtje gezeten en sta gewoon al 4 uur (afspraak was 2!) mee te helpen. En nu vanaf volgende week moet ik een dag erbij gaan proberen. Gelukkig wel met de nadruk op proberen.

angrywolf schreef:
"even lekker uitwaaien want och we hebben het zo zwaar in deze tijd".
Terwijl dus 500 meter verderop oudjes eenzaam liggen te sterven aan corona -O-

Precies!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 16:58

xDenies schreef:
Marije_1997 schreef:

Ja .. en dan vragen, 'Was het nog genoeg, dat uurtje zitten?', zitten? Ik heb geen uurtje gezeten en sta gewoon al 4 uur (afspraak was 2!) mee te helpen. En nu vanaf volgende week moet ik een dag erbij gaan proberen. Gelukkig wel met de nadruk op proberen.

Bah mensen mogen anderen wel wat beter leren begrijpen. Mijn baas gaat er vanuit dat een persoon (ik) zonder werkervaring na een jaar leren op de werkvloer niets hoeft te leren en zegt letterlijk ja je zit niet meer op school je bent geen leerling meer. Ja nou en? Alsof scho je zoveel leert. Ik geef aan het moeilijk te vinden, druk word steeds meer opgebouwd. Lukt me niet meer ik breek en dan ligt het aan mij? Ach jaaaa mensen hahaha

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:42

Gini schreef:
Ik ben echt boos op dat meisje dat Lee naar hier heeft gebracht. Zij heeft in volle bewustzijn het leven van die kat in gevaar gebracht. Al in Peru heeft zij te horen gekregen van de Belgische ambassade en van de FAVV dat zij niet toegelaten werd de kat meteen mee naar België te nemen. Zij heeft daarna een alternatief aangeboden gekregen door de FAVV: namelijk de kitten in het kattencafé in Peru laten zodat daar iemand ervoor kon zorgen dat de kat aan alles voldeed (gezondheidscheck, vaccinaties,...) en na de 3 maanden quarantaine zou ze dan het katje mogen laten overvliegen.
Maar nee, miss Selena moest en zou het katje toen en daar meenemen en heeft zo moedwillig het doodvonnis van de kat getekend. En nu natuurlijk zielig doen en op het gemoed van dierenliefhebbers inspelen en de FAVV aftekenen als grote boze kattenmoordenaar. Bah bah bah!!

Ik vind het heel erg, verschrikkelijk, dat dit katje moet vrezen voor zijn leven, maar de enige aan wie dat katje die vrees te danken heeft, is zijn baasje. Het alternatief was namelijk zo gemakkelijk. 3 maandjes wachten en een gezonde kat legaal invoeren. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. |(

Probleem is oa dat wanneer men zegt: "OK,voor deze keer mag poes in leven blijven, maar dan wel inenten en quarantaine," dit aan andere mensen het signaal geeft dat het OK is illegaal een sielugh poesje in te voeren, waarbij het vroeg of laat een menselijk rabiës slachtoffer geeft. Aan rabiës ga je dood, op een rotmanier.

Daarbij is het, zoals iemand al schreef, inderdaad zo dat in een vroeg stadium van rabiës, dieren opvallend tam zijn, wat mensen schattig vinden...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:43

Ik vind de nuancering bij dit verhaal wel erg interessant dank je!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:49

Zoolgangster schreef:
Gini schreef:
Ik ben echt boos op dat meisje dat Lee naar hier heeft gebracht. Zij heeft in volle bewustzijn het leven van die kat in gevaar gebracht. Al in Peru heeft zij te horen gekregen van de Belgische ambassade en van de FAVV dat zij niet toegelaten werd de kat meteen mee naar België te nemen. Zij heeft daarna een alternatief aangeboden gekregen door de FAVV: namelijk de kitten in het kattencafé in Peru laten zodat daar iemand ervoor kon zorgen dat de kat aan alles voldeed (gezondheidscheck, vaccinaties,...) en na de 3 maanden quarantaine zou ze dan het katje mogen laten overvliegen.
Maar nee, miss Selena moest en zou het katje toen en daar meenemen en heeft zo moedwillig het doodvonnis van de kat getekend. En nu natuurlijk zielig doen en op het gemoed van dierenliefhebbers inspelen en de FAVV aftekenen als grote boze kattenmoordenaar. Bah bah bah!!

Ik vind het heel erg, verschrikkelijk, dat dit katje moet vrezen voor zijn leven, maar de enige aan wie dat katje die vrees te danken heeft, is zijn baasje. Het alternatief was namelijk zo gemakkelijk. 3 maandjes wachten en een gezonde kat legaal invoeren. Ik kan er met mijn hoofd niet bij. |(

Probleem is oa dat wanneer men zegt: "OK,voor deze keer mag poes in leven blijven, maar dan wel inenten en quarantaine," dit aan andere mensen het signaal geeft dat het OK is illegaal een sielugh poesje in te voeren, waarbij het vroeg of laat een menselijk rabiës slachtoffer geeft. Aan rabiës ga je dood, op een rotmanier.

Daarbij is het, zoals iemand al schreef, inderdaad zo dat in een vroeg stadium van rabiës, dieren opvallend tam zijn, wat mensen schattig vinden...

Ik ben zo blij deze reacties te lezen, mensen op fb vinden het allemaal schandalig en blabla, laat het katje leven, een uitzondering kan toch gemaakt worden? Ik begon al aan mezelf te twijfelen dat ik het NIET met hen eens was. Ze had dat katje gewoon daar moeten laten tot het wèl 100% gezond ingevoerd kon worden.

Misschien een beetje gekke vergelijking, maar Covid-19 is er ook doordat er onveilig met dierenwelzijn omgegaan is...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:51

Hoe zit het nu eigenlijk met dat verhaal van het katje?
De vliegmaatschappij heeft hier ook wel in gefaald of ligt t aan mij

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 17:53

Aan dat iemand heeft gezegd dat ik niet goed ben voor m'n paard...
Ik heb het inmiddels met zo veel mensen gedeeld en ben er na minimaal 20 bevestigen van overtuigd dat mijn paard het goed bij mij heeft, en dat het dus niet aan mij ligt. :)

Maar damn, zo iets kan je zo onzeker maken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:06

LukieBradley schreef:
Hoe zit het nu eigenlijk met dat verhaal van het katje?
De vliegmaatschappij heeft hier ook wel in gefaald of ligt t aan mij
Ik probeer uit te vinden in hoeverre de luchtvaartmaatschappij steken heeft laten vallen (nog niet gelukt), en vond tijdens het googlen dit pareltje onder een blog met informatie over vliegen met je huisdier en die wilde ik jullie niet onthouden:
Afbeelding

:')

En wat Zoolgangster zegt idd, nu is het één kat, maar voor je het weet staan er twintig zielige Fikkies en Minoezen op het vliegveld die ook allemaal écht écht écht niet ter plekke in quarantaine konden, en als er dan al een situatie is geweest waarbij het door de vingers gezien is, is het hek van de dam. Wij hebben onze boxer toentertijd ook achter moeten laten bij vrienden; die kwam ons zes weken later achterna gevlogen. :P

Esaqar: :(:) Fijn dat er ook nog genoeg mensen zijn die bevestigen dat je wel goed voor je paard zorgt. :) Leuk dier trouwens!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:49

Esaqar schreef:
Aan dat iemand heeft gezegd dat ik niet goed ben voor m'n paard...
Ik heb het inmiddels met zo veel mensen gedeeld en ben er na minimaal 20 bevestigen van overtuigd dat mijn paard het goed bij mij heeft, en dat het dus niet aan mij ligt. :)

Maar damn, zo iets kan je zo onzeker maken :(

Waaaat? Als er iemand goed is voor haar paard, dan ben jij dat, wel!
Ik zie alleen maar foto's van een blije carrera!

Die persoon is waarschijnlijk jaloers of iets dergelijks.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:55

“Ik ben echt heel moe. Doe eventjes 20 minuten mijn ogen dicht op mijn bank”.

* Word na 2 uur wakker zonder enig besef van tijd en plaats. *

Wie ben ik en welke eeuw is het?

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:01

MarlindeRooz schreef:

Oh dat. En dan soms nog brakker wakker worden dan toen je ging liggen...

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:08

AmyII schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh dat. En dan soms nog brakker wakker worden dan toen je ging liggen...

Heeeel herkenbaar :+

Nou, ik ergerde mij net echt even aan mijn moeder. Al sinds jongs af aan eet ik, als we pizza gaan eten, Pizza Margherita. Ik ben er nog steeds gek op en nu kwam ze ook met het voorstel om Pizza te eten. Dus ik zei; gewoon weer Margherita. En echt, al voor de 100ste keer, vraagt ze; Zou je niet eens wat anders proberen?
Echt 8 van de 10x vraagt ze dat dus nu kon ik, als volwassen vrouw, mij echt even niet beheersen en riep ik "Neehee! Hoe vaak moet ik die discussie nou nog voeren?!"
Ik ben echt niet zo moeilijk en probeer ook vaak nieuwe dingetjes, maar bij Pizza blijft het Margherita.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 19:43

Margherita is ook gewoon de lekkerste pizza :D