casperzazoe schreef:Mkango schreef:De zoektocht naar een tijdelijke woonruimte in Nederland.Ik wil er gewoon. Echt. Niet. wonen, ook niet tijdelijk.
Kun je wel je broodje hagelslag eten!
M’n zelfgebakken Franse brood.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Mkango schreef:De zoektocht naar een tijdelijke woonruimte in Nederland.Ik wil er gewoon. Echt. Niet. wonen, ook niet tijdelijk.
Kun je wel je broodje hagelslag eten!
__Sannne schreef:AnnexUdith schreef:Aan mensen die hun complottheorieën over het corona virus zondig op Facebook moeten delen...
Nou leuk dat je denkt dat corona er is om het volk onder controle te krijgen en het gemaakt is door Chinezen maar val mij er aub niet mee lastig.
Vraag mij toch altijd af waar het verstand zit van die mensen. Denk dat we die wel even een dagje op de ic kunnen laten kijken of zelf het maar krijgen. Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen maar hou het lekker voor jezelf.
Natuurlijk gaan die mensen gelijk op niet meer volgen haha
Sowieso mensen die denken dat Facebook dé plek is om je onzinnige politieke mening te delen, rot toch op. Plaats gewoon een foto van je kat of ga weg.
AnnexUdith schreef:Of mensen die elke week erop moeten zetten hoelang ze wel niet samen zijn met zijn of haar vriendin
Oh je bent een week samen wat knap gefeliciteerd hier heb je een sticker
xDenies schreef:Continu sarcastische/gemene opmerkingen die gemaakt worden. Notabene met een belangrijk iemand erbij die er ook gewoon niets van zegt.
Dat ik eindelijk mijn grens aangaf maar vervolgens er geen ruimte was om daar verder gehoor aan te geven. En ik dus weer gefaald heb.
xDenies schreef:Dat gemekker over 'mijn vrijheid' als er wordt gevraagd of je alsjeblieft zoveel mogelijk thuis wilt blijven in plaats van met je kont op het strand te gaan liggen en dan voor de camera zeggen, 'Ja het is wel drukker dan ik gedacht had' ….
Marije_1997 schreef:Ohh deze ken ik wel. Maar dan zelfs gezegd door m'n baas. Grenzen aangeven is goed, maar mensen moeten er volgens mij vaak nog mee leren omgaan.
angrywolf schreef:"even lekker uitwaaien want och we hebben het zo zwaar in deze tijd".
Terwijl dus 500 meter verderop oudjes eenzaam liggen te sterven aan corona
xDenies schreef:Marije_1997 schreef:Ohh deze ken ik wel. Maar dan zelfs gezegd door m'n baas. Grenzen aangeven is goed, maar mensen moeten er volgens mij vaak nog mee leren omgaan.
Ja .. en dan vragen, 'Was het nog genoeg, dat uurtje zitten?', zitten? Ik heb geen uurtje gezeten en sta gewoon al 4 uur (afspraak was 2!) mee te helpen. En nu vanaf volgende week moet ik een dag erbij gaan proberen. Gelukkig wel met de nadruk op proberen.
Gini schreef:Ik ben echt boos op dat meisje dat Lee naar hier heeft gebracht. Zij heeft in volle bewustzijn het leven van die kat in gevaar gebracht. Al in Peru heeft zij te horen gekregen van de Belgische ambassade en van de FAVV dat zij niet toegelaten werd de kat meteen mee naar België te nemen. Zij heeft daarna een alternatief aangeboden gekregen door de FAVV: namelijk de kitten in het kattencafé in Peru laten zodat daar iemand ervoor kon zorgen dat de kat aan alles voldeed (gezondheidscheck, vaccinaties,...) en na de 3 maanden quarantaine zou ze dan het katje mogen laten overvliegen.
Maar nee, miss Selena moest en zou het katje toen en daar meenemen en heeft zo moedwillig het doodvonnis van de kat getekend. En nu natuurlijk zielig doen en op het gemoed van dierenliefhebbers inspelen en de FAVV aftekenen als grote boze kattenmoordenaar. Bah bah bah!!
Ik vind het heel erg, verschrikkelijk, dat dit katje moet vrezen voor zijn leven, maar de enige aan wie dat katje die vrees te danken heeft, is zijn baasje. Het alternatief was namelijk zo gemakkelijk. 3 maandjes wachten en een gezonde kat legaal invoeren. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Zoolgangster schreef:Gini schreef:Ik ben echt boos op dat meisje dat Lee naar hier heeft gebracht. Zij heeft in volle bewustzijn het leven van die kat in gevaar gebracht. Al in Peru heeft zij te horen gekregen van de Belgische ambassade en van de FAVV dat zij niet toegelaten werd de kat meteen mee naar België te nemen. Zij heeft daarna een alternatief aangeboden gekregen door de FAVV: namelijk de kitten in het kattencafé in Peru laten zodat daar iemand ervoor kon zorgen dat de kat aan alles voldeed (gezondheidscheck, vaccinaties,...) en na de 3 maanden quarantaine zou ze dan het katje mogen laten overvliegen.
Maar nee, miss Selena moest en zou het katje toen en daar meenemen en heeft zo moedwillig het doodvonnis van de kat getekend. En nu natuurlijk zielig doen en op het gemoed van dierenliefhebbers inspelen en de FAVV aftekenen als grote boze kattenmoordenaar. Bah bah bah!!
Ik vind het heel erg, verschrikkelijk, dat dit katje moet vrezen voor zijn leven, maar de enige aan wie dat katje die vrees te danken heeft, is zijn baasje. Het alternatief was namelijk zo gemakkelijk. 3 maandjes wachten en een gezonde kat legaal invoeren. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Probleem is oa dat wanneer men zegt: "OK,voor deze keer mag poes in leven blijven, maar dan wel inenten en quarantaine," dit aan andere mensen het signaal geeft dat het OK is illegaal een sielugh poesje in te voeren, waarbij het vroeg of laat een menselijk rabiës slachtoffer geeft. Aan rabiës ga je dood, op een rotmanier.
Daarbij is het, zoals iemand al schreef, inderdaad zo dat in een vroeg stadium van rabiës, dieren opvallend tam zijn, wat mensen schattig vinden...
LukieBradley schreef:Ik probeer uit te vinden in hoeverre de luchtvaartmaatschappij steken heeft laten vallen (nog niet gelukt), en vond tijdens het googlen dit pareltje onder een blog met informatie over vliegen met je huisdier en die wilde ik jullie niet onthouden:Hoe zit het nu eigenlijk met dat verhaal van het katje?
De vliegmaatschappij heeft hier ook wel in gefaald of ligt t aan mij
Esaqar schreef:Aan dat iemand heeft gezegd dat ik niet goed ben voor m'n paard...
Ik heb het inmiddels met zo veel mensen gedeeld en ben er na minimaal 20 bevestigen van overtuigd dat mijn paard het goed bij mij heeft, en dat het dus niet aan mij ligt.
Maar damn, zo iets kan je zo onzeker maken
AmyII schreef:MarlindeRooz schreef:“Ik ben echt heel moe. Doe eventjes 20 minuten mijn ogen dicht op mijn bank”.
* Word na 2 uur wakker zonder enig besef van tijd en plaats. *
Wie ben ik en welke eeuw is het?
Oh dat. En dan soms nog brakker wakker worden dan toen je ging liggen...