Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imaginaerum schreef:ANWB stel in Slipknot shirts?
Marocje schreef:Wow, gister gewoon tot na 01.00 zitten chatten! Zo’n lieve jongen! Was natuurlijk totaal niet waar ik naar op zoek ben, maar dit is ook heel leuk! Iemand die echt tussen de regels door leest en gewoon heel snel kan aanvoelen hoe iemand is. Best bijzonder.
Ook heel erg veel overeenkomsten qua dsm5, heel soms precies het tegenovergestelde maar zo leuk om daar zo over te chatten!
Yonker schreef:Hij draagt het liefst jurkjes?? Ja kan hoor, maar ik zie dan toch liever een man in AC/DC shirts![]()
Muzieksmaak tja... weet niet aan de ene kant maakt het me niet veel uit maar heb wel gemerkt bij mijn ex dat ik het liefste geen vent wil die fanatiek naar hardstyle feestjes gaat.. Maar dat heeft ook wel andere redenen natuurlijk
MarcoBorsato schreef:Yonker schreef:Hij draagt het liefst jurkjes?? Ja kan hoor, maar ik zie dan toch liever een man in AC/DC shirts![]()
Muzieksmaak tja... weet niet aan de ene kant maakt het me niet veel uit maar heb wel gemerkt bij mijn ex dat ik het liefste geen vent wil die fanatiek naar hardstyle feestjes gaat.. Maar dat heeft ook wel andere redenen natuurlijk
Kinky hé
Silly1972 schreef:Marocje wat is dsm5?
En leuk toch?
Ik heb nu 3 matches of nou ja had, 1 even mee zitten kletsen echt maar paar zinnen, maar die heeft mij dus verwijderd zie io nu en 2 waar ik ewn bericht heb gestuurd, maar wordt niet op geantwoord.
Urielle schreef:Marocje schreef:Wow, gister gewoon tot na 01.00 zitten chatten! Zo’n lieve jongen! Was natuurlijk totaal niet waar ik naar op zoek ben, maar dit is ook heel leuk! Iemand die echt tussen de regels door leest en gewoon heel snel kan aanvoelen hoe iemand is. Best bijzonder.
Ook heel erg veel overeenkomsten qua dsm5, heel soms precies het tegenovergestelde maar zo leuk om daar zo over te chatten!
Wat leuk! Nou, ondanks wat je zoekt, you'll never know
Neverland schreef:Vergeet na de vis clichés ook niet:
- niet mijn kindje / trotse peetoom
Ligt misschien aan de leeftijd deze. Maar dit kom ik ook enorm vaak tegen.