Baby en kinderkleding #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:05

Simongek: leuk die Tommy kleding. Mooi merk is het. In Bataviastad hebben ze ook leuke dingen.

Lautje: goed dat die neppe producten worden aangepakt. Het is echt schandalig dat merken die bekend staan om hun duurzaamheid worden nagemaakt met slechte materialen en vermoedelijk in slechte omstandigheden.

Mavelle: die Tommy jurkjes zijn zo schattig <3

Pantykous: die outfit! zo mooi :)

Mizzmintana: RL valt breed en kort hier. Ik verkoop eventueel nieuwe polo rompers met kaartje van RL.

MizzMontana

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:06

Welke maat appeltje? Het is voor onze bijna 3 jarige dus een romper gaat denk ik niet meer passen :D

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:07

MizzMontana schreef:
Welke maat appeltje? Het is voor onze bijna 3 jarige dus een romper gaat denk ik niet meer passen :D

Ooh nee sorry dat gaat niet lukken, haha.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 16:37

Afbeelding

Mijn bestelling van su&jill.
Lichtblauwe shirt is van softgallery en valt huge. Denk ik meer voor volgende zomer :') die andere van mini rodini.
Hoop dat de pantersweater het redt in het najaar/winter, lijkt klein te vallen.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:40

Wel heel leuk alledrie

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:57

Ja erg leuk vind ik ook! Pantertrui heb ik ook al een paar keer in m'n mandje gehad

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:11

Wat een leuke shirts Verootjoo! Goede aankopen!

PK zijn er echt zoveel instagrammers met nepspul? Noem me naïef maar dat had ik niet bedacht. Weet je wie?
Superleuke outfit weer van Cruz <3 die legging heb ik dankzij jou en Tita ook gekocht en hij is zoooo leuk!

Mama2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 22:22

Verootje ook lekker geshopt! Die groene pantertrui vind ik erg gaaf!

MM ook weer mooie dingen aangeschaft! Die repose trui is erg gaaf. Is dat echt fijne kwaliteit? Ik had er een mooie broek van gezien.

Simongek hele mooie dingen van Tommy! Ik zou die items ook aan kunnen schaffen!

Leuke outfit PK! Staat hem goed :D

Ik was vanavond mijn paard aan t longeren en toen bedacht ik me ineens als ik thuis kom ga ik gewoon die MR pico jas bestellen en dat heb ik gedaan :') had nog een kortingscode van 10% dus toch beetje korting! Haha en ook nog een Monkey trui die vond Mn man erg leuk dus hoppa doe er maar bij :+

Ben ook wel benieuwd hoe je kan zien dat merkkleren nep zijn. Ik koop eigenlijk niet 2de hands maar kijk af en toe wel op Mp.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:01

Ryder pollen legging is geweldig zo leuk te combineren.
Zocht me suf 18-24 maar overal uitverkocht of gewone prijs dus de 2-3Y gekocht :=

MM dat broekje van jou is niet te vergelijken met pollen en appel legging die vallen echt smaller

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 23:32

Dat bananen shirt heb ik ook al wel 5x in mijn mandje gehad Vero, leuk spul!

Cruz staat er weer knap op PK. Wel ultiem treurig dat er gewoon bekende instagrammers nep spul kopen en tonen. Wat een waardeloos voorbeeld...

Vandaag de broek van ammehoela binnen, super tof! Maar hij valt wel groter dan ik dacht. Dus nu moet ik de apentrui die ik daarbij bedacht had nog in een maat groter kopen. #firstworldproblems

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-19 07:08

Valt de pollen en appel legging beetje smal ja Tita?
Dan bestel ik ze denk ik namelijk nog voor Sophie...

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 07:38

Gaat het alleen om het elastiek Laura? Want dat kan je vermoedelijk heel makkelijk (laten) aanpassen. Heb het laatst nog gedaan met een breed broekje van de Zara, was binnen vijf minuten klaar.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-19 08:23

Nee ook de stof zelf. Alles lubberde hier.

Juul met haar nieuwe Tiny shirt. Helemaal gelukkig: ijsjes mama... (zijn suikerspinnen). Vest is van Mingo en broek Ralph Lauren.
Afbeelding

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:25

Leuk lautje :j

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:37

Morgen,

Lau het zit losser dan mingo legging, OND en CarlijnQ
Beetje vergelijkbaar met de mingo rib blue van afgelopen zomer.
Elastiek buik is goed rekbaar beter dan bij de eenden en beige/gele broekje.

Maar is geen strak sluitend broekje

Toevallig heeft Sam um nu aan

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door tita op 14-06-19 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:39

Stille meelezer (die niet alles kan bijhouden :o ) meldt zich even met een vraag. Voor mijn bijna 3-jarige dochter Iris zoek ik leuke sandalen met goed voetbed en een dichte hiel (ivm steun, ze neigt naar platvoeten en heeft een aangeboren heupafwijking). Het zou mooi zijn als ze ermee het water in kan. Voor een stoer meisje, niet teveel blingbling. Heeft iemand een tip?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-19 08:50

Ohh dat is prima idd Tita!!

Salt water Sandels? Die hebben ook modellen met dichte hiel geloof ik en stoerdere kleurtjes.
Hier een peuter die er heel blij mee is. Zitten mooi en goed. Zien er ook nog eens mooi uit.
Op de crèche gelijk diverse moeders die ze zagen na een dag zand en water en ook wilden voor de koters.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:51

Miran schreef:
Stille meelezer (die niet alles kan bijhouden :o ) meldt zich even met een vraag. Voor mijn bijna 3-jarige dochter Iris zoek ik leuke sandalen met goed voetbed en een dichte hiel (ivm steun, ze neigt naar platvoeten en heeft een aangeboren heupafwijking). Het zou mooi zijn als ze ermee het water in kan. Voor een stoer meisje, niet teveel blingbling. Heeft iemand een tip?

Even naar Van Keeken in Alphen om te kijken en te passen :)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:31

We zijn bij Van Keeken geweest maar toen wilde ze dr schoenen niet uit :+ . Passen werkt vaak het fijnst thuis hier.
Ik ga even zoeken op Salt water sandals, thanks!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 09:37

Die sws passen wel alleen op voeten zonder hoge wreef. Maar als je het hebt over platvoeten zal dat ms wel meevallen bij jou :)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:11

Terug van vakantie Tita? Hoe was het?

Juul blij met haar outfit <3

Mama2018 trui lijkt echt heel fijn! Maar hoe het zich houdt met wassen kan ik je nog niet over zeggen.

De fietskoerier heeft ons ook gevonden :D Voor hem lange monkind en korte mingo broek.
Afbeelding
Voor haar jurk en kniekousen van Repose, blouse van serendipity en Emile et Ida broek.
Afbeelding

Mooie kleuren en stoffen maar de jurk gaat terug, die is echt mega groot! Maat 2 jaar, ze is 1,5 maar ik denk dat ze hem pas aan kan als ze 4 is :') dat vind ik toch echt te ver vooruit.

Emoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:18

Oh die jurk van Repose vind ik zo mooi! <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:21

Dat heet oversized MM _O-
Ik zou um houden kind groeit er van zelf in, en in de winter met knie-kousjes en turqoise vest ook mooi.
Je hebt mooi setje uitgezocht...welke winkel was dat ik gok Petozzi

We zijn weer terug.
Vakantie als gezin was heel leuk, weer bleef bagger in ochtend koud tot middag dan brak de zon door.
Zee was te koud ons kind heeft trauma ze heeft niet gespeeld op het strand

N had elke dag woede aanvallen, ik vond ze aandoenlijk :)) maar zijn toch streng geweest...kreeg complimentjes over de aanpak.
Sam deed het na verwachting geweldig goed. Mannekke past zich aan de situatie.
Vliegen viel mee, wel vermoeiend een stuiterbal op je. Maar echt iedereen voor ons en achter ons en zijwaarts en schuin zijwaarts hield zich bezig met onze baby dus super veel afleiding had ie.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:26

Super mooie kleuren mm!
Jammer dat de jurk zo groot valt. Hebben ze m niet meer kleiner om te ruilen?

Jammer dat het koud was Tita. Wel fijn dat het vliegen goed ging. Wij waren vorig jaar op Lanzarote en ik vond het ook koud. Idd smiddags altijd pas zon. Kind had nergens last van, maar die heeft het ook nooit koud, en houdt totaal niet van hitte dus voor ons ideaal.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 10:31

Hmmm klinkt niet echt als een zon, zee, strand vakantie. Maar fijn dat jullie het als gezin leuk hebben gehad en een goede reis er bij.

Bestelling is combi van Su&Jill en oranje&mayo. Oversized is ie zeker :D alleen heb je met jurkjes nog het risico dat je kind die echt niet aan wil. Ik schat dat dat zo vanaf een jaar of 2,5 is dat ze echt geen jurkjes of juist alleen maar jurkjes aan willen? Maat kleiner is er helaas niet.
Bij onze zoon is het echt makkelijk maar bij dochter durf ik toch minder goed vooruit te bewaren.