[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:49

Ik heb airco hier :brr:

Shaggy09

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:50

Maar het is huiskamer!!!! _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:53

Ik wil ook een ijsje, maar alleen als er ook kind-vrije ijswinkels zijn! Y)(^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:54

Ik zie nu pas dat het helemaal geen HK is, staat er wel voor in het onderwerp, maar we staan gewoon in LZP :')

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:56

Ja omdat anders de gelijkgestemde elkaar minder goed konden vinden geloof ik.....

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 16:06

Vandaag een demonstratie bijenhouden gekregen van een goede vriend (en imker uiteraard) van mij. Helaas staan zijn volkeren op een kinderboerderij.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat de hoeveelheid schreeuwende kinderen etc. Enorm meeviel. Alleen heb ik wel 2(!) Moekes betrapt op het schoonvegen van kinderkontjes op een bank midden in het park :r Er zijn gewoon verschoonplekken op de wc's en er zijn wc's zat! Ik snap dat écht niet.. zó goor!
Oké nu ben ik weer klaar met ranten _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:38

Ik snap niet dat dat allemaal zomaar moet kunnen in het openbaar. Inclusief sporen achterlaten.

Ik bedoel, een bejaarde die incontinentie heeft ga je toch ook niet verschonen in het midden van een terras? En die mensen kunnen vaak wel nog gewoon staan, maar kunnen niet goed meer bij hun eigen kont om het proper te maken of om zichzelf van een andere luier/inlegger te voorzien.

Waarom zou de ene wel mogen en de andere niet? Of waarom mag een kind in blote flieter over het strand hossen (of met pamper) en overal zijn gevoegd doen, maar mag je op een naaktstrand niet wildplassen? Of waarom mag een bejaarde met luier niet naar het strand zonder aangestaard te worden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:41

Ik vind een kind met pamper nu eerlijk gezegd een stuk minder erg dan bompa in speedo op het strand :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:29

DeMolenhoek schreef:
Ik vind een kind met pamper nu eerlijk gezegd een stuk minder erg dan bompa in speedo op het strand :')

Inderdaad.
Ik snap ook niet hoe je je aan een baby in een pamper kan ergeren? :? Erger je je dan ook aan mensen in een bikini?

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:41

Shaggy09 schreef:
DeMolenhoek schreef:

Inderdaad.
Ik snap ook niet hoe je je aan een baby in een pamper kan ergeren? :? Erger je je dan ook aan mensen in een bikini?

Ik erger me nooit aan kinderen in een pamper... wel aan kinderen zonder pamper die op hun rug op een bankje liggen in het openbaar terwijl hun moeder hun kontje veegt.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 19:47

Ik vind het terrecht hoor om je te ergeren aan dat verschonen overal, vind dat ook goor. Je kan je wellicht niet overal goed terugtrekken omdat fatsoenlijk openbare toiletten een rariteit zijn, maar waarom perse op een bankje en niet ergens op een stukje gras?
(Ook meteen minder val gevaar)

Van mij mogen die bordjes die ik eerder plaatste vaker opgehangen worden.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:00

Ja verschonen vind ik ook vies. Maar een baby die rondhuppelt in een pamper zoals varekaj zei is toch niks vervelends? Hoe kun je je daar nou weer druk over maken? :')

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:07

Shaggy09 schreef:
Ja verschonen vind ik ook vies. Maar een baby die rondhuppelt in een pamper zoals varekaj zei is toch niks vervelends? Hoe kun je je daar nou weer druk over maken? :')

:') liever dat dan dat ie op het strand schijt _O- (al zie ik nu wel gestresste moeders voor me die met een poepzakje achter hun koter aanrennen _O-)

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:08

Haha, als een moeder dat zou zeggen zou de boel ontploffen :P

Ik wil trouwens ook niet nadenken over wat volwassen mensen stiekum allemaal achterlaten omdat het toilet zo ver lopen is (denkt ineens ook weer aan het topic over free bleeding en en zo).

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:22

Oh helemaal vergeten te vertellen hier. Van het weekend in het aquarium in Artis. Kind kotst twee keer de vloer onder. Ouders staan erbij en keken erna en liepen gewoon weg :wow: zonder opruimen of melden.
Ik was er zo flabbergasted van dat ik niks kon uitkramen.
Laatst bijgewerkt door sanso op 30-07-19 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:23

Baby/kind in pamper maakt mij ook weinig uit, verschonen hoef ik niet te zien :n

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:24

sanso schreef:
Oh helemaal vergeten te vertellen hier. Van het weekend in het aquarium in Artis. Kind kotst twee keer de vloer onder. Ouders staan erbij en keken erna en liepen gewoon weg :wow:
Ik was er zo flabbergasted van dat ik niks kon uitkramen.

Ik wil echt niet weten wat ik dan zou doen. :') Ik heb een kotsfobie dus dat klinkt echt zo verschrikkelijk küt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:28

De pamper en het dragen an sich is niet het probleem. Wel wat er bij tijd en wijlen spontaan uit komt vloeien en waar een pamper gedragen wordt, moet die dus ook ververst worden :P
En DAT is mijn probleem: moet dat nou écht onder de neus van het openbare publiek? Op een plek waar mensen misschien willen zitten, waar ze net genieten van een maaltijd of waar ze net als jullie komen om te ontspannen?

En wanneer die ververst is, is dat dan zo moeilijk om die ofwel mee te nemen in een zakje, ofwel om netjes in de vuilbak te gooien? Moet dat nou echt blijven liggen waar je hem ververst hebt?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:29

Ik heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er een luier onder m'n neus word verschoont, laat staan dat ze die laten liggen. :+

Misschien kom ik op de goede plekken..

Kesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:30

Ok ok, ik heb ff iets grappigs.

Ik ga donderdag naar een groot toernooi in Engeland, en als ik daar toch ben ga ik meteen ff wat paarden uitproberen (polocrosse, volbloeden, Nederland heeft een schaars/geen aanbod). Mijn plan was eigenlijk om dat in het najaar/winter te doen, maar goed, ik bespaar me een reisje aangezien ik er toch heen ga.

Afijn, ik heb dus gebeld voor een paardje;

"Are you calling from Holland?!?"
- Yes, I am.
"We usually buy from there, not the other way round!"

Anyway, zegt ze dat het paard Huggie heet.

HUGGIE.

Als dit m wordt, wil ik niet dagelijks aan luiers denken, asjeblieft zeg :') Ff spieken wat de stamboeknaam is en dan wat leuks verzinnen, want dit wordt m niet :o

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:32

Ik hoef ook geen kind in een luier dichtbij te hebben hoor, wie weet wat er allemaal al in zit :r Als die dan ineens langs mij rent op het strand en onderuit gaat... Flats... :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:39

Ik heb beeld :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:39

Ik werk in de ouderenzorg, zou wat zijn als ik iets had tegen luiers en het verversen ervan :))
Nee, ik kan er niet tegen hoe nonchalant ermee omgegaan wordt wanneer het over kinderen gaat. Helaas wel al aantal keer gezien dat men dus op de meest ongewenste plekken gaat verschonen en jawel, ook de boel durft achterlaten.

Huggie vind ik persoonlijk wel een geniale naam voor een paard :') ongeacht de link met luiers.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 20:47

Een paard op mijn oude stal had dat als roepnaam _O- Stamboeknaam Hugo. Maar was een enorme knuffekont, vandaar <3

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 21:22

https://www.reddit.com/r/childfree/comm ... great_mom/
Citaat:
I was listening to "You Up" with Nikki Glaser and she and her (female) guest were talking about having kids. Both are fencesitters but leaning towards no.

She said that when people tell her she's make a great mom, she says "I'd also make a GREAT prostitute! It doesn't mean I need to do it."

:') :') :') :') _O- _O- _O-