Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:50

JustMe8484 schreef:
Het vooruitzicht om morgen lekker een midweekje weg te gaan met t gezin. Zonder beperkingen. Gewoon lekker doen wat we willen wanneer we willen en zo lang als we willen. Zoooooveel zin in

Heerlijk, precies het goede moment inderdaad! Veel plezier!

Anoniem

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:01

Testen voor toegang viel heel erg mee gelukkig niet in m'n keel en uitslag binnen een half uurtje en negatief *\o/* nu kan ik me eindelijk echt verheugen op het concert vanavond *\o/*

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:02

Prachtig weer... En, gister in de horeca gegeten! Voor mij een hele uitdaging :D

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:09

Aan het genieten van alle carnavalsactiviteiten op de tv

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:11

Aan het genieten van het zonnetje.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:22

Annet_Dottie schreef:
Testen voor toegang viel heel erg mee gelukkig niet in m'n keel en uitslag binnen een half uurtje en negatief *\o/* nu kan ik me eindelijk echt verheugen op het concert vanavond *\o/*

Yeaah wat fijn! *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:00

Mijn werk maakt me zo blij <3

En morgen op deze tijd land ik in Kopenhagen *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:02

Omdat ik nu met mijn beste vriendinnetje bij de Mac zit.

Eindelijk weer gezellig doen. :+:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:03

Het zonnetje schijnt, voor de tweede dag achter elkaar.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:44

Annet_Dottie schreef:

Nice!! Veel plezier!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 15:00

Het zonnetje schijnt! *\%/*
En ik ben blij dat mijn mini ponies blij zijn met hun nieuwe, vergrootte stal. Nu hebben ze allebei voor de nacht hun eigen stal in formaat paard, waar ze ruimschoots in kunnen bewegen, rollen, liggen en spelen en toch contact met elkaar kunnen hebben. *\o/*

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:37

Eindelijk ik Oman <3

Het is zo heerlijk hier

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:38

Heerlijk weer, lange buitenrit gemaakt *\o/*

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 23:21

Trots op mezelf. Loei zware dag vandaag met activiteiten gepland vanaf 6:30 tot 22:00 maar ik heb het maar mooi gedaan en super les gereden met paard :) heel fijn :j

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 00:42

Met man en kinderen naar de film geweest. Fijn om iets met ons allen te kunnen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 01:12

Ik denk dat blij een beetje een understatement is. Kan niet geloven dat ik dit gewoon heb gedaan het voelt als één grote droom. Eerste concert ooit, ik ken mezelf niet anders dan angstig en zulke dingen vermijden en nu heb ik het gedaan, ik zat bijna te wachten tot emoties of onrust in mijn lijf zou komen, goh het heeft natuurlijk geholpen dat we een zitplaats hadden maar dan nog. Het kwam niet, geen angst alleen maar genieten. Als klap op de vuurpijl ze nog mogen ontmoeten, met ze kletsen, op de foto, handtekening en tot slot een knuffel. Slapen zit er voorlopig nog niet in, de tranen en ontlading kwamen thuis er toch nog even uit, mezelf in de spiegel aankijkend even heel bewust kijken naar wie ik nu ben en beseffen dat ik nog nooit zo sterk ben geweest als nu.

Sorry dat ik dit hier dump maar ik ben gewoon blij en dat mag iedereen weten :+ :D

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 07:47

Annet_Dottie schreef:
Ik denk dat blij een beetje een understatement is. Kan niet geloven dat ik dit gewoon heb gedaan het voelt als één grote droom. Eerste concert ooit, ik ken mezelf niet anders dan angstig en zulke dingen vermijden en nu heb ik het gedaan, ik zat bijna te wachten tot emoties of onrust in mijn lijf zou komen, goh het heeft natuurlijk geholpen dat we een zitplaats hadden maar dan nog. Het kwam niet, geen angst alleen maar genieten. Als klap op de vuurpijl ze nog mogen ontmoeten, met ze kletsen, op de foto, handtekening en tot slot een knuffel. Slapen zit er voorlopig nog niet in, de tranen en ontlading kwamen thuis er toch nog even uit, mezelf in de spiegel aankijkend even heel bewust kijken naar wie ik nu ben en beseffen dat ik nog nooit zo sterk ben geweest als nu.

Sorry dat ik dit hier dump maar ik ben gewoon blij en dat mag iedereen weten :+ :D

Wat fijn!

Ik ben zelf ook enorm prikkelgevoelig (was gister na anderhalf uur carnaval in een druk café er al klaar mee), maar concerten hebben iets waardoor ik er dan geen last van heb. Ik heb ook 9 van de 10 keer staanplaatsen. Het maakt je zo intens gelukkig, dat gevoel is niet te beschrijven.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 08:39

Annet_Dottie schreef:

Oh wat heerlijk!
Angst is zo'n gek iets, en ik herken het 'heh? Het ging goed?!'-gevoel. Dat is o zo fijn!

Ik schrijf zulke ervaringen altijd op. Mocht er dan wat spannends komen, dan lees ik de positieve ervaringen even door :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 09:29

Sportschool waar ik me eigenlijk al niet thuisvoelde opgezegd ivm verhuizing. Huur opgezegd van huis waar ik me niet thuis voel.

Woeiiii *\%/* *\%/* *\%/*

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 09:46

Nog tot en met woensdag werken en dan 2,5 week vakantie *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 10:56

xPabloBokt schreef:
Wat fijn!

Ik ben zelf ook enorm prikkelgevoelig (was gister na anderhalf uur carnaval in een druk café er al klaar mee), maar concerten hebben iets waardoor ik er dan geen last van heb. Ik heb ook 9 van de 10 keer staanplaatsen. Het maakt je zo intens gelukkig, dat gevoel is niet te beschrijven.

Thanks! Ik was vroeger ook heel gevoelig voor prikkels inderdaad maar wist al wel dat dat inmiddels door de jaren heen al veel beter ging, geen idee hoe het bij zo'n concert zou zijn natuurlijk en toen we er een uurtje waren en ik wat hoofdpijn kreeg maakte ik me wel zorgen of het goed zou komen en de aanloop tot Suzan en Freek kwamen duurde vrij lang dus dan bouwt spanning wel op, maar toen ze eenmaal er waren was de spanning direct weg ik had echt verwacht dat ik zou gaan janken ofzo gewoon puur van de spanning, overwinning enz, heb even een beetje tranen in m'n ogen gehad.
Voor mij was het echt vroeger gewoon blokkades en behoorlijke hyperventilatie/paniek. Naar een musical kon niet eens behalve als we letterlijk naast de uitgang zaten, en op het ergst was zelfs de bioscoop al te veel. Ik raakte dan in paniek (voor mijn gevoel) en ging de zaal uit.

Maar inderdaad dit gevoel is niet te beschrijven ik voel me zo gek omdat ik gewoon een sensatie in m'n lichaam voel die ik niet ken. Voor mij is dit niet alleen de stap naar een concert maar gewoon een algehele overwinning naar bijna mijn hele leven altijd belemmerd zijn door angst.

Kookaburra schreef:
Oh wat heerlijk!
Angst is zo'n gek iets, en ik herken het 'heh? Het ging goed?!'-gevoel. Dat is o zo fijn!

Ik schrijf zulke ervaringen altijd op. Mocht er dan wat spannends komen, dan lees ik de positieve ervaringen even door :D

Haha ja hè? Ja ik heb het wel eens gehad in lichte mate van oh huh eigenlijk ging dit gewoon heel goed, verbazing maar dit was wel heel gigantisch. Heb nog steeds het gevoel dat ik net wakker geworden ben en dat het één droom was (gelukkig heb ik foto's als bewijs _O- ).
Goed idee dat opschrijven ga ik ook doen!

--

Ik ben nu vooral blij dat ik geen afspraken heb vandaag (rest van de week wel) mijn lichaam vond het niet nodig om uit te slapen blijkbaar dus ik voel me nu een beetje een (hele blije) zombie :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 12:55

Ik was het eventjes vergeten, maar mijn kat is gisteren 16 geworden *\o/*
Ik dacht dat ze van 2005 was maar ze is van 2006

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:26

Zon! Dalijk lekker buiten wat prullen!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:33

Omdat de lente er aan komt <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 13:52

Ik kreeg net de random tip om 'funny hair' te googlen. Meteen een glimlach op mijn gezicht die niet meer weg wil :')