Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wilmatj schreef:Ik heb zelf ook zo'n app. Ik kijk eigenlijk alleen naar de mensen die ik volg en mij niet terug volgen. Als hun account dan niet leuk genoeg is ontvolg ik ze.. Zijn ze heel actief bij mij bijvoorbeeld dan ontvolg ik ze niet haha.
Er zijn mensen heel fanatiek met dat soort apps. Als je ze ontvolgd krijg je gelijk een berichtje waarom..
Mensen verwijderen die mij volgen heb ik nog nooit het nut van ingezien..
winnie03 schreef:Wat een leuk topic! Mag ik met jullie meekletsen?![]()
Ik ben zelf een lerend instagrammer en laat me graag inspireren door mensen die meer capabel zijn dan ikIk vind het maar een moeilijk te doorgronden concept. Ik kan geen pijl trekken op hoeveel likes of volgers iets gaat trekken
Ik ben geeimigreerd en reis/backpack veel met mijn hond dus heb een reisaccount; wolftrail.travels. Ik ben altijd op zoek naar accounts met gave (reis-)content en hoop op mijn beurt anderen te kunnen inspireren met onze avonturen
Ik ben zelf een lerend instagrammer en laat me graag inspireren door mensen die meer capabel zijn dan ikIk vind het maar een moeilijk te doorgronden concept. Ik kan geen pijl trekken op hoeveel likes of volgers iets gaat trekken
Ik ben geeimigreerd en reis/backpack veel met mijn hond dus heb een reisaccount; wolftrail.travels. Ik ben altijd op zoek naar accounts met gave (reis-)content en hoop op mijn beurt anderen te kunnen inspireren met onze avonturen
DewiFoto schreef:wilmatj schreef:Ik heb zelf ook zo'n app. Ik kijk eigenlijk alleen naar de mensen die ik volg en mij niet terug volgen. Als hun account dan niet leuk genoeg is ontvolg ik ze.. Zijn ze heel actief bij mij bijvoorbeeld dan ontvolg ik ze niet haha.
Er zijn mensen heel fanatiek met dat soort apps. Als je ze ontvolgd krijg je gelijk een berichtje waarom..
Mensen verwijderen die mij volgen heb ik nog nooit het nut van ingezien..
En welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
@Qimm
Miefje schreef:Pas wel op met je Instagram koppelen aan zulke ontvolg-apps. Instagram accepteert deze niet, je kunt door het gebruik van die apps een tijdelijke ban krijgen.
ZoZenn schreef:Miefje schreef:Pas wel op met je Instagram koppelen aan zulke ontvolg-apps. Instagram accepteert deze niet, je kunt door het gebruik van die apps een tijdelijke ban krijgen.
Niet alleen dat, je kunt ook nog eens permanent verwijderd en geblokkeerd worden als ze erachter komen dat je zo'n app gebruikt. Ik neem het risico niet
Qimm schreef:Ik vind stories leuk. Vaak een goede manier om met mensen aan de praat te komen
Ghostattack schreef:Qimm schreef:Ik vind stories leuk. Vaak een goede manier om met mensen aan de praat te komen
Dit!
Behalve dat ik vaak weinig respons krijgPolls en dergelijke doen mensen wel, want dat is maar een kleine moeite. Maar ik hoef niet te vragen muzieksuggesties of questions, want dan reageert er gewoon niemand. Terwijl ik toch regelmatig rond de 200 views heb op mijn stories.