Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:03

Ik ben nummer 101 :D

wilmatj

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:31

Ik heb zelf ook zo'n app. Ik kijk eigenlijk alleen naar de mensen die ik volg en mij niet terug volgen. Als hun account dan niet leuk genoeg is ontvolg ik ze.. Zijn ze heel actief bij mij bijvoorbeeld dan ontvolg ik ze niet haha.

Er zijn mensen heel fanatiek met dat soort apps. Als je ze ontvolgd krijg je gelijk een berichtje waarom..

Mensen verwijderen die mij volgen heb ik nog nooit het nut van ingezien..

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:12

Afbeelding

Snel, ik heb 70 volgers nodig :')

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:48

wilmatj schreef:
Ik heb zelf ook zo'n app. Ik kijk eigenlijk alleen naar de mensen die ik volg en mij niet terug volgen. Als hun account dan niet leuk genoeg is ontvolg ik ze.. Zijn ze heel actief bij mij bijvoorbeeld dan ontvolg ik ze niet haha.

Er zijn mensen heel fanatiek met dat soort apps. Als je ze ontvolgd krijg je gelijk een berichtje waarom..

En welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
@Qimm :+

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:52

Pas wel op met je Instagram koppelen aan zulke ontvolg-apps. Instagram accepteert deze niet, je kunt door het gebruik van die apps een tijdelijke ban krijgen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:53

Miefje schreef:
Pas wel op met je Instagram koppelen aan zulke ontvolg-apps. Instagram accepteert deze niet, je kunt door het gebruik van die apps een tijdelijke ban krijgen.

Oh serieus? Dat wist ik niet joh := niet dat ik die van mij actief gebruik hoor maar toch :')

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:25

Wat een leuk topic! Mag ik met jullie meekletsen? *\o/*

Ik ben zelf een lerend instagrammer en laat me graag inspireren door mensen die meer capabel zijn dan ik :Y) Ik vind het maar een moeilijk te doorgronden concept. Ik kan geen pijl trekken op hoeveel likes of volgers iets gaat trekken :') Ik ben geeimigreerd en reis/backpack veel met mijn hond dus heb een reisaccount; wolftrail.travels. Ik ben altijd op zoek naar accounts met gave (reis-)content en hoop op mijn beurt anderen te kunnen inspireren met onze avonturen :j

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 16:43

winnie03 schreef:

Ik ben zelf een lerend instagrammer en laat me graag inspireren door mensen die meer capabel zijn dan ik :Y) Ik vind het maar een moeilijk te doorgronden concept. Ik kan geen pijl trekken op hoeveel likes of volgers iets gaat trekken :') Ik ben geeimigreerd en reis/backpack veel met mijn hond dus heb een reisaccount; wolftrail.travels. Ik ben altijd op zoek naar accounts met gave (reis-)content en hoop op mijn beurt anderen te kunnen inspireren met onze avonturen :j

Ben je gaan volgen!! Leuk account

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:46

winnie03 schreef:

Ooh heerlijk! Ik denk dat je dan @introvertedoutdoors leuk zal vinden

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-20 17:49

winnie03 schreef:

Je hond is echt zo schattig ik ben je gaan volgen <3

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 19:07

DewiFoto schreef:
wilmatj schreef:

En welke app gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
@Qimm :+

Ik gebruik followers & unfollowers

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:22

Miefje schreef:

Niet alleen dat, je kunt ook nog eens permanent verwijderd en geblokkeerd worden als ze erachter komen dat je zo'n app gebruikt. Ik neem het risico niet -O-

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 20:37

ZoZenn schreef:
Miefje schreef:

Niet alleen dat, je kunt ook nog eens permanent verwijderd en geblokkeerd worden als ze erachter komen dat je zo'n app gebruikt. Ik neem het risico niet -O-

Oeps. Nee dat risico durf ik dan niet te nemen. Ben net zo trots op mijn aantal volgers. :+

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:11

Ja, dat risico vind ik inderdaad ook te groot :n

Krijg iedere dag weer een paar extra followers. Ik ben nu een beetje aan het brainstormen wat ik wil doen qua stories & highlights. Het ziet er nu ook zo saai uit :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:14

Ik doe zelf niks met apps ed, heb er wel eens één gehad en naar zitten kijken, vooral om inactieve accounts die ik volg weer te verwijderen. Maar tegenwoordig doe ik dat ook niet meer, af en toe ga ik eens door mijn lijst van accounts die ik volg en als ik dan denk 'ey, die heb ik al even niet meer gezien' ga ik eens neuzen op het profiel hoelang het al geleden is en of ik denk dat het misschien nog in orde komt, maar de meeste accounts zijn wel gewoon actief dus heb er niet zo'n last van. Ik volg wel niet zomaar alles en iedereen, dus dat maakt het wel makkelijker natuurlijk.

Eigen account loopt goed momenteel, zit nu op de 1200 volgers, vind ik niet slecht voor een account over 2 pony's waar je zowat niks mee doet _O- De likes is weer een ander verhaal, maar daar heb ik mij bij neergelegd dat dat gewoon niet meer goed komt, hahaha.

Verhalen en hoogtepunten enzo doe ik nog altijd niks mee, kijk het ook nooit bij anderen.. Mis ik wat? :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:20

Ik vind stories leuk. Vaak een goede manier om met mensen aan de praat te komen :D

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:22

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:22

Qimm schreef:
Ik vind stories leuk. Vaak een goede manier om met mensen aan de praat te komen :D

Dit!

Behalve dat ik vaak weinig respons krijg :') Polls en dergelijke doen mensen wel, want dat is maar een kleine moeite. Maar ik hoef niet te vragen muzieksuggesties of questions, want dan reageert er gewoon niemand. Terwijl ik toch regelmatig rond de 200 views heb op mijn stories.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:24

Ghostattack schreef:
Qimm schreef:

Dit!

Behalve dat ik vaak weinig respons krijg :') Polls en dergelijke doen mensen wel, want dat is maar een kleine moeite. Maar ik hoef niet te vragen muzieksuggesties of questions, want dan reageert er gewoon niemand. Terwijl ik toch regelmatig rond de 200 views heb op mijn stories.

Dat en dit :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:31

Klinkt leuk, hahaha.
Ik zou niet weten wat ik erin zou moeten vertellen of vragen, en heb de tijd er ook niet voor, een actieve feed vind ik al behoorlijk moeilijk qua materiaal/interactie..

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:33

Stories zijn ideaal om onzin op te gooien! Dingen die niet post waardig zijn, dingen die je zelf leuk vind, situaties die je tegenkomt, noem het maar op :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 14:33

Hey allemaal. Voor vriendin en medebokker Maj0 hou ik nu haar instagram bij omdat ze zelf niet veel heeft met insta, en omdat ze mij altijd voorziet van mooie foto's heb ik aangeboden dit voor haar te doen. #schaamteloze promotie O:)

https://instagram.com/marjoleinreekersf ... l94rsvrr8z

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:40

Er wordt mij steeds meer duidelijk hoe grote accounts zichzelf groot gekregen hebben of maken. En ook wat voor content het goed doet.. eigenlijk best wel voorspelbaar. Maar jeetje wat zijn er veel ouders die hun kleine kids een aantal ponys geven.. in de setjes heisen en jeetje wat worden dat soort accounts groot.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:52

En dan komt de grote vraag om de hoek. Waar gaat het nog om? Liefhebberij of volgers.

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:07

Qimm schreef:
En dan komt de grote vraag om de hoek. Waar gaat het nog om? Liefhebberij of volgers.

Vergeet sponsoring niet O:) :')