Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:50

Oh en kinderen op je Tinderfoto's vind ik eigenlijk not done, die houd je daar toch buiten? In je tekst kun je ook vermelden dat je kinderen hebt of er gek op bent (of juist niet, zoals ik :+ ) Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn neefje op Tinder te zetten tussen mijn foto's 8)7 Zou mijn zusje ook niet leuk vinden en terecht :n

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:53

Mijn vorige 'date' heeft mee geklust in mijn nieuwe huis, super handig!
Alleen beetje jammer dat hij zichzelf er al zal wonen :')

Wbt FB, ik zou het ook twijfelachtig vinden als iemand zijn status niet heeft aangepast.. maar foto's van ex er op snap ik wel, heb ik ook nog.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:55

Haha waauw als ik dit zo allemaal lees wil ik voor altijd vrijgezel blijven :') Ik heb nog niet heel veel gedate, en tot nu toe altijd ergens een drankje. Maar inderdaad door interesses en verhalen van anderen krijg je zelf ook inspiratie om nieuwe dingen te proberen of anders aan te pakken. Ik ben ook altijd best nieuwsgierig naar anderen, heb tot nu toe met de laatste 3 dates wel een klik gehad maar werd het niet meer omdat ze inderdaad te 'gewoon/rustig' zijn. Velen werken 40 uur per week, gaan naar voetbal, hangen in het weekend overdag op de bank en doen savonds een drankje bij vrienden. Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik best wel ambitieus, gedreven ben en elke keer wel iets nieuws bedenk en dan gaat dat toch niet echt werken.

Mijn buitenlandse date is aan ambitieus- en gedrevenheid in ieder geval geen gebrek := Waar ik dan weer aan twijfel is dat ik het gevoel heb dat hij soms wel weer heel veel met zichzelf bezig is. Hij toont ook wel interesse in mij en mijn dingen maar hij kan soms erg doordraven over zichzelf hahaha. Echter is dat ook een leerpunt voor mezelf, om me niet zoveel aan iemand op te hangen. Ook gewoon lekker mijn eigen ding blijven doen, voor mezelf opkomen en mijn ambities waarmaken.

Ohh en ik likete laatst ook een ski/snowboardleraar, ik ga komend jaar met mijn dochter op wintersportvakantie en ik heb nog weinig ervaring dus kan goed van pas komen :') Is alleen niets van terecht gekomen omdat ik de buitenlandse date nog niet echt uit mijn hoofd krijg.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:02

Ben ik dan de enige die t echt vaak tenenkrommend vind hoe de gesprekken vaak gaan? Wat doe je, wat zijn je hobby’s, wat zoek je etc etc........ ik vind dat dus echt gewoon helemaal geen leuke gesprekken.
Ben er vaak ook klaar mee als er een vragenvuur wordt afgevuurd.....

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:08

Die gesprekken vind ik vreselijk ja, ik heb liever dat het gesprek gewoon loopt. Met mijn huidige date loopt het gewoon, gaat nergens over maar we blijven kletsen. Met als resultaat dat ik nog vrij veel niet van hem weet... ik weet nog niks over zijn vorige relaties, over zijn verleden, wat ie eigenlijk zoekt, iets serieus of niet, ik heb echt geen idee haha. Ben er enorm nieuwsgierig naar maar wil inderdaad niet zo'n standaard vragenlijstje afgaan en we kletsen zoveel dat ik er op de dates zelf niet eens aan denk dat te vragen. Neemt niet weg dat ik het volgende keer dus wel ga vragen want ik wil het gewoon weten :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:10

Linda_Fleur schreef:
Haha waauw als ik dit zo allemaal lees wil ik voor altijd vrijgezel blijven :') Ik heb nog niet heel veel gedate, en tot nu toe altijd ergens een drankje. Maar inderdaad door interesses en verhalen van anderen krijg je zelf ook inspiratie om nieuwe dingen te proberen of anders aan te pakken. Ik ben ook altijd best nieuwsgierig naar anderen, heb tot nu toe met de laatste 3 dates wel een klik gehad maar werd het niet meer omdat ze inderdaad te 'gewoon/rustig' zijn. Velen werken 40 uur per week, gaan naar voetbal, hangen in het weekend overdag op de bank en doen savonds een drankje bij vrienden. Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik best wel ambitieus, gedreven ben en elke keer wel iets nieuws bedenk en dan gaat dat toch niet echt werken.

Mijn buitenlandse date is aan ambitieus- en gedrevenheid in ieder geval geen gebrek := Waar ik dan weer aan twijfel is dat ik het gevoel heb dat hij soms wel weer heel veel met zichzelf bezig is. Hij toont ook wel interesse in mij en mijn dingen maar hij kan soms erg doordraven over zichzelf hahaha. Echter is dat ook een leerpunt voor mezelf, om me niet zoveel aan iemand op te hangen. Ook gewoon lekker mijn eigen ding blijven doen, voor mezelf opkomen en mijn ambities waarmaken.

Ohh en ik likete laatst ook een ski/snowboardleraar, ik ga komend jaar met mijn dochter op wintersportvakantie en ik heb nog weinig ervaring dus kan goed van pas komen :') Is alleen niets van terecht gekomen omdat ik de buitenlandse date nog niet echt uit mijn hoofd krijg.

Jammer dat je die leraar laat lopen, mooi gebruik van maken hahah.. :x

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:11

Ik had 1 foto van m'n ex op Facebook, die heb ik er ook nog op staan. We zijn gewoon goed uit elkaar gegaan, dus ik zag niet de noodzaak om dat te verwijderen. Heb wel meteen mijn relatie status veranderd.

Met dates heb ik nooit hele aparte dingen gedaan, maar heb wel aardig duidelijk wat ik zoek in iemand :)

Yonker- ik snap het zo! Het is altijd hetzelfde lijstje! Die gesprekken vallen bij mij ook vaak dood, terwijl gesprekken die anders beginnen vaker standhouden. Krijg wel vaak openingen over mijn naam, waar dat vandaan komt enzo.

Mijn date van morgen wil opeens niet meer naar Harlingen, maar naar een natuurgebied naast Leeuwarden. Voel me wel een zeur dat ik daar niet super enthousiast over was :+
Is trouwens wel lastig om contact te hebben als hij overdag werkt en ik avonden, veel meer dan af en toe tussendoor een appje gebeurt er niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:16

Neeee zulke gesprekken zijn ook tenenkrommend! Het moet gewoon vanzelf gaan, met wat humor tussendoor en dan komen op zich dezelfde vragen wel, maar in een andere vorm. Ik haak bij die saaie gesprekken ook af, dat triggert gewoon niet :n

Ik had laatst een match die best perfect was, goede baan, mooi huis, geen kids, bereisd, veel levenservaring... Maar totaal geen interesse en wou alleen daten als ik bij hem thuis kwam :+ Nou wat denk je zelf? Hij woonde in de middle of nowhere, ga ik wel ff in mijn eentje heen :') :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:22

Yvankaxx schreef:
Mijn date van morgen wil opeens niet meer naar Harlingen, maar naar een natuurgebied naast Leeuwarden. Voel me wel een zeur dat ik daar niet super enthousiast over was :+
Is trouwens wel lastig om contact te hebben als hij overdag werkt en ik avonden, veel meer dan af en toe tussendoor een appje gebeurt er niet :=

Ligt het aan mij of doet hij welk erg moeilijk steeds... eerst al niet ergens willen afspreken met liever thuis, dan toch een wandeling en nu ineens een andere plek? Ik zou er klaar mee zijn haha... lastig ook met dat contact..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:26

anne_bento schreef:
Yvankaxx schreef:

Ligt het aan mij of doet hij welk erg moeilijk steeds... eerst al niet ergens willen afspreken met liever thuis, dan toch een wandeling en nu ineens een andere plek? Ik zou er klaar mee zijn haha... lastig ook met dat contact..

Opzich werkte hij later wel mee, alleen nu het dichtbij komt en het weer niet top wordt veranderd ie opeens haha. Hij zei dat we als ik hem niet eng vond we daarna wel ff een bakje koffie konden doen bij hem thuis.

Contact is nu ff, heb deze week en volgende week veel late diensten dus dat is ff niet anders.

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:57

Het zal wel aan mij liggen maar dat soort gesprekken zijn bij mij wel zeldzaam _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:58

Waarom kan die niet gewoon ergens wat gaan drinken met je yvanka? Vind dat echt vreemd...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:02

Ik vind het ook vreemd en was al afgehaakt haha.. maar je moet doen waarbij je jezelf goed voelt natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:03

Ja, ik haak daar ook af, wat een gedoe zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:19

Al vermoeiend voor de eerste date, zou niks voor mij zijn :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:21

Ik heb hem weer uitgelegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel. Toen zei hij dat hij vandeweek wel ergens een drankje wil doen, alleen morgen niet omdat we dan allebei waarschijnlijk bekenden tegen komen en dat is op een date wat ongemakkelijk. Jammer alleen dat ik maandag tm woensdag late diensten heb dus het wordt dan pas donderdag.
We praten al zo lang, dus ik wil hem niet zo aan de kant schuiven zonder het op zijn minst een kans gegeven te hebben.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:23

Mhh ik doe altijd drankje gewoon hier in de stad, boeit me echt niet als ik bekenden tegenkom eigenlijk haha.. weet je 100% zeker dat hij vrijgezel is? Kan me voorstellen dat je het een kans wilt geven! Dorp of stad verderop drankje doen?

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:28

Yvankaxx schreef:

Ik kwam hier alleen even spieken omdat al mijn vriendinnen zeggen dat ik tinder eens moet proberen, ben zelf nog niet overtuigd ;) . Maar ik kwam dit berichtje tegen, heb even teruggelezen hoe het zit en wilde toch even reageren. Ik krijg hier eigenlijk best een eng gevoel van. Hij wil niet in een café afspreken maar wel bij hem thuis, hij wil niet door de stad wandelen maar wel in een natuurgebied? Klinkt heel erg alof hij je vooral in je eentje op een stil plekje wil krijgen. Brr, denk maar goed na of je überhaupt met hem wil afspreken, zelfs als hij goede bedoelingen heeft zou het feit dat hij niet begrijpt dat dit soort situaties voor vrouwen bedreigend zijn mij doen afknappen.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:36

Yonker, aahhh dat is echt zoooo herkenbaar! Dat vragenvuur vind ik vreselijk, zo erg aftastend waar er eventueel gelijkenissen zijn waar je over kan praten. Nee dan haak ik ook al af, zeker omdat je in de internetdatewereld wel met veel mensen tegelijk praat word je gek van elke keer hetzelfde riedeltje. En dan moet je het ook nog onthouden per persoon want als je ze een keer in het echt spreekt wil je ze natuurlijk niet door elkaar halen.. Pff.

Yvanka, wauw dat is wel een heel erg moeilijk geval! Sja ik kom ook liever geen bekenden tegen op date maar ik ga het daarvoor niet laten zitten haha. Bij de eerste date tussen mijn ex en mij gingen we ergens een hapje eten en toen werd dus serieus een collega van hem een tafeltje naast ons geplaatst :') Dat was wel even awkward handje geven en ik zag hem in de stress schieten haha, maar uiteindelijk gewoon een gezellige avond gehad met zijn tweeën. Was gelukkig ook geen directe collega van hem maar van een andere afdeling.
Ik snap wel dat het makkelijker gezegd is om af te kappen als jullie verder wel leuke gesprekken hebben. Dan gewoon lekker afspreken als het wel weer lukt.

Anne, hahaha := nou ik heb nog even om uit te vogelen of de buitenlandse date wat is en kan dan altijd nog een skileraar zoeken :') Maar ik heb liever gewoon dat ik iemand volgend jaar mee kan nemen op wintersport :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:37

Yonker schreef:
Ben ik dan de enige die t echt vaak tenenkrommend vind hoe de gesprekken vaak gaan? Wat doe je, wat zijn je hobby’s, wat zoek je etc etc........ ik vind dat dus echt gewoon helemaal geen leuke gesprekken.
Ben er vaak ook klaar mee als er een vragenvuur wordt afgevuurd.....

Meer dat er niks terug gezegd wordt :(

Nog 2 weekjes, dan maar eens nieuw account aanmaken. Kijken of dat helpt :')

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 12:39

Thnxx allemaal! Ik zie wel of het nog een vervolg krijgt. Mijn ervaring is dat ik er dan niks meer van hoor ;).

Flessuh schreef:
jooproo schreef:
ach, ik trek de probleemgevallen aan denk ik ;).

Beter iets dan niets toch :P

Niks mis met probleemgevallen, ieder heeft zijn dingen en het is goed problemen te delen, maar deze 'probleemgevallen' zijn dus hetzelfde als niets >;).
Was ervoor op mijn hoede, zelfs (gekscherend) met haar besproken dat ik vaak probleemgevallen tegenkom die het contact verbreken omdat ze de handen vol hebben aan zichzelf...
Nu maar richten op de verhuizing...
Darah3 schreef:
Mijn vorige 'date' heeft mee geklust in mijn nieuwe huis, super handig!
Alleen beetje jammer dat hij zichzelf er al zal wonen :')

Zeker! kun je hem ook bij mij langssturen? Genoeg te klussen haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 13:05

Yvankaxx schreef:
Ik heb hem weer uitgelegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel. Toen zei hij dat hij vandeweek wel ergens een drankje wil doen, alleen morgen niet omdat we dan allebei waarschijnlijk bekenden tegen komen en dat is op een date wat ongemakkelijk. Jammer alleen dat ik maandag tm woensdag late diensten heb dus het wordt dan pas donderdag.
We praten al zo lang, dus ik wil hem niet zo aan de kant schuiven zonder het op zijn minst een kans gegeven te hebben.

Maar wat is het probleem om bekenden tegen te komen? Hij is toch wel single? Daar zou ik dan echt acuut aan twijfelen..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 13:15

Wauw ik zou echt afhaken :=
Hoezo issie bang om bekenden tegen te komen, wat een rare gozer......

Heb dinsdag dan toch een date met een dude waar ik nog niet zoveel over weet :+
Dat is aan de ene kant wel fijn!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 13:28

Jongens onder elkaar kunnen wel flauw gaan doen natuurlijk... mijn ex zijn vrienden gingen bijvoorbeeld de hele tijd langs het raam lopen als ze wisten dat hij met mij een afspraak had :roll: lekker kinderachtig maar zo zijn mannen soms. Misschien heeft hij ook zo'n vriendengroep en heeft ie daar geen trek in? Maar dan nog, zou ik zeggen, dorp of stad verderop.

Leuk Yonker!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 13:59

Relaxed schreef:
Yvankaxx schreef:

Maar wat is het probleem om bekenden tegen te komen? Hij is toch wel single? Daar zou ik dan echt acuut aan twijfelen..

Ik snap dat wel.. Ik had is een keer een date en toen kwam een koppel langs van mijn vriendengroep. Um ja hoi, dit is... :') Beetje awkward maja haha :')

Stadje verderop is altijd prima.. Ik zou niet acuut gaan twijfelen