Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda_Fleur schreef:Haha waauw als ik dit zo allemaal lees wil ik voor altijd vrijgezel blijvenIk heb nog niet heel veel gedate, en tot nu toe altijd ergens een drankje. Maar inderdaad door interesses en verhalen van anderen krijg je zelf ook inspiratie om nieuwe dingen te proberen of anders aan te pakken. Ik ben ook altijd best nieuwsgierig naar anderen, heb tot nu toe met de laatste 3 dates wel een klik gehad maar werd het niet meer omdat ze inderdaad te 'gewoon/rustig' zijn. Velen werken 40 uur per week, gaan naar voetbal, hangen in het weekend overdag op de bank en doen savonds een drankje bij vrienden. Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik best wel ambitieus, gedreven ben en elke keer wel iets nieuws bedenk en dan gaat dat toch niet echt werken.
Mijn buitenlandse date is aan ambitieus- en gedrevenheid in ieder geval geen gebrekWaar ik dan weer aan twijfel is dat ik het gevoel heb dat hij soms wel weer heel veel met zichzelf bezig is. Hij toont ook wel interesse in mij en mijn dingen maar hij kan soms erg doordraven over zichzelf hahaha. Echter is dat ook een leerpunt voor mezelf, om me niet zoveel aan iemand op te hangen. Ook gewoon lekker mijn eigen ding blijven doen, voor mezelf opkomen en mijn ambities waarmaken.
Ohh en ik likete laatst ook een ski/snowboardleraar, ik ga komend jaar met mijn dochter op wintersportvakantie en ik heb nog weinig ervaring dus kan goed van pas komenIs alleen niets van terecht gekomen omdat ik de buitenlandse date nog niet echt uit mijn hoofd krijg.
Yvankaxx schreef:Mijn date van morgen wil opeens niet meer naar Harlingen, maar naar een natuurgebied naast Leeuwarden. Voel me wel een zeur dat ik daar niet super enthousiast over was![]()
Is trouwens wel lastig om contact te hebben als hij overdag werkt en ik avonden, veel meer dan af en toe tussendoor een appje gebeurt er niet
anne_bento schreef:Yvankaxx schreef:Mijn date van morgen wil opeens niet meer naar Harlingen, maar naar een natuurgebied naast Leeuwarden. Voel me wel een zeur dat ik daar niet super enthousiast over was![]()
Is trouwens wel lastig om contact te hebben als hij overdag werkt en ik avonden, veel meer dan af en toe tussendoor een appje gebeurt er niet
Ligt het aan mij of doet hij welk erg moeilijk steeds... eerst al niet ergens willen afspreken met liever thuis, dan toch een wandeling en nu ineens een andere plek? Ik zou er klaar mee zijn haha... lastig ook met dat contact..
Yvankaxx schreef:Mijn date van morgen wil opeens niet meer naar Harlingen, maar naar een natuurgebied naast Leeuwarden. Voel me wel een zeur dat ik daar niet super enthousiast over was![]()
Yonker schreef:Ben ik dan de enige die t echt vaak tenenkrommend vind hoe de gesprekken vaak gaan? Wat doe je, wat zijn je hobby’s, wat zoek je etc etc........ ik vind dat dus echt gewoon helemaal geen leuke gesprekken.
Ben er vaak ook klaar mee als er een vragenvuur wordt afgevuurd.....
Flessuh schreef:jooproo schreef:ach, ik trek de probleemgevallen aan denk ik.
Beter iets dan niets toch
Darah3 schreef:Mijn vorige 'date' heeft mee geklust in mijn nieuwe huis, super handig!
Alleen beetje jammer dat hij zichzelf er al zal wonen
Yvankaxx schreef:Ik heb hem weer uitgelegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel. Toen zei hij dat hij vandeweek wel ergens een drankje wil doen, alleen morgen niet omdat we dan allebei waarschijnlijk bekenden tegen komen en dat is op een date wat ongemakkelijk. Jammer alleen dat ik maandag tm woensdag late diensten heb dus het wordt dan pas donderdag.
We praten al zo lang, dus ik wil hem niet zo aan de kant schuiven zonder het op zijn minst een kans gegeven te hebben.
Relaxed schreef:Yvankaxx schreef:Ik heb hem weer uitgelegd dat ik me daar gewoon niet prettig bij voel. Toen zei hij dat hij vandeweek wel ergens een drankje wil doen, alleen morgen niet omdat we dan allebei waarschijnlijk bekenden tegen komen en dat is op een date wat ongemakkelijk. Jammer alleen dat ik maandag tm woensdag late diensten heb dus het wordt dan pas donderdag.
We praten al zo lang, dus ik wil hem niet zo aan de kant schuiven zonder het op zijn minst een kans gegeven te hebben.
Maar wat is het probleem om bekenden tegen te komen? Hij is toch wel single? Daar zou ik dan echt acuut aan twijfelen..