Hier hebben we een lekker buitje gehad, heerlijk voor het gras
Als ik nu voor zaterdag kijkt, zeggen ze vrij veel onweer hier. Laten we nu net een dag naar Utrecht gaan Had het wel even willen zien knallen boven het meer
Nou hier ook. Kon er gelijk uit, want de katten waren blijkbaar naar buiten gegaan en zaten als twee zielige smeltende suikerklontjes voor het raam te miauwen... helemaal doorweekt. Stomme beesten :p Regen lekker door. Maar het heeft al zo lang niet geregend dat ik me afvraag of ik alles wel regenproof heb buiten. Niks laten slingeren wat niet nat mag worden ofzo? Ga er niet weer uit om te kijken, nat is het nu toch al
Hier ook een hele flinke bui. En alles gelijk blubber op de camping. Baal als een stekker dat ik niet meer warme kleding heb mee genomen. Het zou immers niet zo koud worden. Vandaag prachtig weer,en zou eigenlijk nog wel 3 van die mooie dagen willen hebben.
Hier gisteravond wel wat regen gehad, maar nog geen halve mm bij elkaar. Dus niet echt iets waar we wat aan hadden. Zag wel dat er blijkbaar weer wat meer grondwater komt, want de put is weer iets voller dan vorige week.
Gisteren in Oostenrijk een berg regen over ons gehad, verschrikkelijk. We zaten in de auto onderweg naar Nederland, waren nog voor Innsbruck en op een gegeven moment viel er zo veel water naar beneden en tegelijk kwam het water ook weer omhoog door onze voorganger dat onze ruitenwissers het niet meer aankonden.
In Duitsland ook een hoop regen en onweer gehad, super gave luchten ook, alleen geen foto’s kunnen maken omdat ik aan het rijden was.
En dan vannacht in Nederland, eindelijk in bed na die lange rit, een hoop kabaal, was het me toch hard aan het regenen en onweren.