Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chabby schreef:Amber_anne en Coconut: In verband met een verhuizing was er geen later tijdstip mogelijk.
Ik heb advies nodig. Ik heb een iPhone 5 verkocht. Ik heb de telefoon net verzonden en de track en trace code doorgegeven. Opeens vraagt de koper of de oplader er bij zit. Ik verwijs naar de advertentietekst. Die blijkt zij niet gelezen te hebben. Hierin staat ook dat de simkaart houder niet meer opent. Vandaar ook de verkoop en de schappelijke prijs. Ze is woedend en eist haar geld terug. Ze vind dat ze is opgelicht en dreigt met maatregelen.
upendo schreef:Ik zou gewoon de volgende berichten.
Heel hard, maar ik heb een tijdje geleden een zadeltje te koop gehad waar ik snel vanaf moest, dus een wat lagere prijs. Wel tig geïnteresseerden gehad, maar als het puntje bij paaltje kwam en er betaald moest worden hoorde je er niks meer van. Uiteindelijk allemaal tegelijkertijd een bericht gestuurd dat de eerste die zou betalen het zadel mocht hebben en dat de rest pech had. Binnen twee minuten vroeg er iemand of ik een Tikkie kon sturen, dus de rest had pech.
Ik heb iets te vaak gehad dat geïnteresseerde 1 afhaakte na een week waardoor ik geïnteresseerde 2 ook kwijt was omdat die al ergens anders gekocht had. Doe ik niet meer.
mirtedl schreef:Ik verkoop een nieuwe beats solo 3, nog geseald in de doos.
Np is €300 en vp €200 maar bieden vanaf €150.
Gisteravond bood iemand €150,01, terug gestuurd dat ik akkoord ga en hij hem voor €150 over mag nemen. Stuurde meneer terug 'nee dankje'. gevraagd om dat niet te bieden en bod verwijderd.
hele discussie dat dat belachelijk is en ik duidelijk moet zijn in mijn advertentie (in mijn ogen ben ik dat zeker). Heb meneer een prettig weekend gewenst en niet meer gereageerd.
maaikemuis schreef:Hier ook weer een bijzonderdere mailwisseling. Ik heb een sporthorloge met hartslagband voor 180 euro er op staan (nog altijd nieuw te koop voor 300 euro). Biedt er iemand dat hij hem voor 135 euro komt halen nog dit weekend. Dus aangegeven dat hij hem voor 150 euro mag hebben en mag op komen halen wanneer het uitkomt. Dan mailt hij terug dat hij hem voor 135 euro ergens anders mag halen, maar dat dat heel ver weg is. Nogmaals aangegeven dat hij hem voor 150 euro om de hoek mee mag nemen. Hij ging er even over denken, maar gaf aan dat ik er ook nog maar eens goed over moest denken want zijn aanbod om hem dit weekend voor 135 euro op te komen halen bleef staan.
1. Het is niet dat het enorm in de weg staat...
2. Je hebt een heel weekend om naar de andere kant van het land te rijden.
maaikemuis schreef:Hier ook weer een bijzonderdere mailwisseling. Ik heb een sporthorloge met hartslagband voor 180 euro er op staan (nog altijd nieuw te koop voor 300 euro). Biedt er iemand dat hij hem voor 135 euro komt halen nog dit weekend. Dus aangegeven dat hij hem voor 150 euro mag hebben en mag op komen halen wanneer het uitkomt. Dan mailt hij terug dat hij hem voor 135 euro ergens anders mag halen, maar dat dat heel ver weg is. Nogmaals aangegeven dat hij hem voor 150 euro om de hoek mee mag nemen. Hij ging er even over denken, maar gaf aan dat ik er ook nog maar eens goed over moest denken want zijn aanbod om hem dit weekend voor 135 euro op te komen halen bleef staan.
1. Het is niet dat het enorm in de weg staat...
2. Je hebt een heel weekend om naar de andere kant van het land te rijden.