Had er ook interesse in. Had nog nooit wat van scentsy gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ik heb hier 'geheel spontaan' de wax pumpkin souffle opstaan. Oke niet echt heel spontaan, moest er ineens aan denken door het bericht van WME op Facebook, en had er toen zoveel zin in haha.
Stiekem vind ik het wel fijn dat het nu vroeger donker wordt. Wax branden is voor mij toch echt een najaar/winter dingetje, en zeker als het dan 's avonds donker is vind ik het heel gezellig en knus, alhoewel ik op het moment zelfs overdag wel af en toe brand. Pak ik toch hele andere geuren dan 's avonds. Had vanmiddag de blueberry cheesecake van Scentsy op. Wel lekker, maar haalt het niet bij de (helaas nooit meer terugkerende) blueberry cheesecake die WME ooit had.
Annet_Dottie schreef:Ik kom even binnen vallen
Heb vanavond voor het eerst waxmelts aan hier
Bij de kruidvat gekocht voor 3 euro ofzo met 6 melts heb nu 3 samen voor soort een fruitig aroma, zo fijn
[ [url=m/UyS1NP.jpg]Afbeelding[/url] ]
laurabe schreef:Ik heb laatst een bestelling YC tarts ontvangen. Maar moet eerst nog een paar zomergeuren
branden.
Ook heb ik van mijn zusje 3 BBW kaarsen gekregen die ze zelf te sterk vind. Ze krijgt nogal snel
migraine. Ik heb inmiddels Apple Pumpkin Pancakes al gebrand in mijn keuken. Heerlijk.