Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn1989

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 11:41

Wat vervelend mirthe! Allemaal zinloze stress. Maar wel heel leuk, uiteten samen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 13:37

mirthheee schreef:
@Doubtless

Nouja, bij de eerste weet ik het niet, ben altijd heel vriendelijk. Bij de tweede was het dat hun gezin ze heel weinig echt samen waren en wij zijn dat wel. Dus ik ben bijvoorbeeld een keer niet blijven eten, omdat mijn broertjes alleen thuis waren. Vond zijn moeder geen goede reden. Of we zaten met z'n alle film te kijken (was nog erg in het begin van de relatie) dus ik vroeg aan m'n vriend of ik wat drinken mocht. Staat moeders op, gooit de tv uit en loopt scheldend weg dat er zoveel gepraat word tijdens de film? :+ Heel raar allemaal.

Jezus. Ik zou me daar dan echt niet meer comfortabel voelen. :=

Mijn ex had ook zo'n vader. Die zat gelijk te schelden als er een reclame ofzo op z'n telefoon kwam, en was op de tafel aan het bonken met vuisten als iets niet volgens zijn plan ging. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje aso als schoonouders zo doen in het bijzij van jou. :n

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 13:49

De moeder van m'n ex ging vreemd met de beste vriend van haar man :'). De sfeer was daar ook altijd heel gezellig ja :n . Zaterdag ga ik de ouders van ts fan ontmoeten, ik ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:03

Klinkt als mijn ex :')

Het is hier wel echt heel grappig om te lezen terwijl je in de appgroep meer info hebt _O-
Enneh, je had z'n vader toch al ontmoet? ;)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:41

Hahah ja, paps heeft al een goed beeld van me :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 14:52

_O-

Geweldig dit haha.

Ik heb echt een geniaal onzin gesprek. Kan ik me echt uren mee vermaken.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:01

Robijntjah schreef:
Klinkt als mijn ex :')

Het is hier wel echt heel grappig om te lezen terwijl je in de appgroep meer info hebt _O-
Enneh, je had z'n vader toch al ontmoet? ;)

Precies dat ja Hahaha ik heb dan al hele conversaties hoe het dan gaat
In mijn hoofd dan he :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:12

Hahahaha ja precies dat!

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 16:52

Mis ik iets? :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:01

Nathalie18x schreef:

Binnenpretje. :')
maar niets om het "hoofd bij te laten hangen" :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:16

Mirthe: dan heb je dus gewoon 2x pech gehad! Je moet wel een echte pechvogel zijn als het elke keer mis is.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:17

Thenexttry schreef:
Nathalie18x schreef:

:')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:25

Resistance schreef:
mirthheee schreef:
@Doubtless

Nouja, bij de eerste weet ik het niet, ben altijd heel vriendelijk. Bij de tweede was het dat hun gezin ze heel weinig echt samen waren en wij zijn dat wel. Dus ik ben bijvoorbeeld een keer niet blijven eten, omdat mijn broertjes alleen thuis waren. Vond zijn moeder geen goede reden. Of we zaten met z'n alle film te kijken (was nog erg in het begin van de relatie) dus ik vroeg aan m'n vriend of ik wat drinken mocht. Staat moeders op, gooit de tv uit en loopt scheldend weg dat er zoveel gepraat word tijdens de film? :+ Heel raar allemaal.

Jezus. Ik zou me daar dan echt niet meer comfortabel voelen. :=

Mijn ex had ook zo'n vader. Die zat gelijk te schelden als er een reclame ofzo op z'n telefoon kwam, en was op de tafel aan het bonken met vuisten als iets niet volgens zijn plan ging. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje aso als schoonouders zo doen in het bijzij van jou. :n

Ja idd, maar ze gaf mij nog de schuld want ze keek me toen pissed aan. -O- Dus ja. Relaties zijn dood eng. :') Thanks to my exes.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 18:57

Thenexttry schreef:
Nathalie18x schreef:

Ik denk dat ik voortaan m'n mond maar hou in de app :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:07

zou ik ook doen :+

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:29

Ik ben niet altijd even positief geweest over ts fan, maar om nou dit soort dingen hier neer te zetten vind ik ook redelijk kinderachtig. Ik zal wel geen humor hebben.. :+

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:32

Sowieso kan dit topic wel opgeheven worden als we hier inside app jokes gaan vertellen. Hebben mensen die niet in de app zitten zo weinig aan. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:39

Ook zo weinig behoefte aan ook... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:43

Oh ik dacht echt iets anders :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:44

Topic waar mijn zus en ik in zaten is door apps ook helemaal kapot gegaan. Zonde. En uiteindelijk is die appgroep ook weggegaan en toen is het contact verwaterd.
En daarom is het ook niet leuk voor de mensen hier om die grapjes hier neer te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 19:57

Kunnen we misschien nu weer ontopic gaan? :) Is niet zo leuk als de rest er hier niets van begrijpt.

Anyway, we hebben nog maar 3 dates gehad. Wel hele leuke 3 dates, maar toch nog maar 3. Ik ben meestal degene die heel hard van stapel loopt maar ik probeer me nu echt in te houden en niet te veel te hopen.

Maar. :') We kwamen opeens terecht in "het" gesprek (ik begon er niet over, ik maakte een grapje over mijn hoge libido en toen koppelde hij dat aan anderen daten enzo), En het kwam er op neer dat hij mij écht ziet zitten en geen anderen meer date. Hij kwam zelfs best een beetje onzeker over en was héél blij om te horen dat ik er hetzelfde in stond! :D Ik had het zo niet gepland, ik wilde juist me inhouden om niet clingy over te komen en vooral alles eerst heel luchtig te laten. Toch vond ik hem wel heel leuk en was ik toch ergens bang van "wat als". Dat heeft zichzelf dus opgelost. :j

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 20:05

Nathalie18x schreef:
Ik ben niet altijd even positief geweest over ts fan, maar om nou dit soort dingen hier neer te zetten vind ik ook redelijk kinderachtig. Ik zal wel geen humor hebben.. :+

Uhm.. het ging niet over TSfan :(:)

Ik doelde meer op sommige gesprekken van Tinder die ik krijg en het ontmoeten van schoon ouders

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 20:43

Oke... Ik had wel het gevoel omdat het een reactie op mij was. Dat dacht ik tenminste.

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 11:50

Resistance schreef:
Anyway, we hebben nog maar 3 dates gehad. Wel hele leuke 3 dates, maar toch nog maar 3. Ik ben meestal degene die heel hard van stapel loopt maar ik probeer me nu echt in te houden en niet te veel te hopen.

Maar. :') We kwamen opeens terecht in "het" gesprek (ik begon er niet over, ik maakte een grapje over mijn hoge libido en toen koppelde hij dat aan anderen daten enzo), En het kwam er op neer dat hij mij écht ziet zitten en geen anderen meer date. Hij kwam zelfs best een beetje onzeker over en was héél blij om te horen dat ik er hetzelfde in stond! :D Ik had het zo niet gepland, ik wilde juist me inhouden om niet clingy over te komen en vooral alles eerst heel luchtig te laten. Toch vond ik hem wel heel leuk en was ik toch ergens bang van "wat als". Dat heeft zichzelf dus opgelost. :j

Problemen die zichzelf oplossen zijn de beste problemen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 13:24

Jasmijn1989 schreef:
Resistance schreef:

Problemen die zichzelf oplossen zijn de beste problemen :D

Zeker! :D We praten echt heel veel. Heel leuk! :j