Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-17 13:05

Dizzy505 schreef:
eenitraM schreef:
Ook hier hard opzoek naar een winterjas. Ik vertrek oktober naar Denema voor lange tijd. Niet dat het daar anders is vwb temperatuur maar toch...

Zojuist 3 Nikkie jurken besteld. 1 maat 38, 2 maar 40. Ben benieuwd. Vind ze echt prachtig en volgens mij is het een echte investering :j

Nikkie jurkjes zijn echt prachtig! Echt ontzettend mooie kwaliteit, en enorm fijn om te dragen.

Ik heb laatst deze gekocht ben er echt heel blij mee.
[ [url=m/sxeCvI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die wordt de volgende op mijn lijstje.

Ik heb ze binnen en ze zijn prachtig en ik hou ze ook allemaal. Heb een rode kol, een zwart groene met kol en een blauw zwarte met kol.

Afbeelding

Dizzy505

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 20:50

Heel mooi!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 10:54

Wow staat je goed!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:12

Mooi! Hoe voelt de stof?

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 21:52

Zijn er eigenlijk ook mensen die iets van de Heidi Klum collectie voor de Lidl hebben gekocht? Ik ben heel benieuwd hoe de kwaliteit daarvan is.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 16:01

Ik kom weer even onder m'n meeleesmodus vandaan, ik ben ook heel erg fan van Nikki jurkjes! Überhaupt van het hele merk. Wil ook de Lady Boss trui.

Weten jullie toevallig ergens een vrij simpele maar mooie shopper te koop? Ik twijfel nu om er 1 van Guess te kopen maar eigenlijk hoop ik dat het goedkoper kan. :') Het is eigenlijk alleen voor naar school/werk..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-17 16:36

Nann__ schreef:
Ik kom weer even onder m'n meeleesmodus vandaan, ik ben ook heel erg fan van Nikki jurkjes! Überhaupt van het hele merk. Wil ook de Lady Boss trui.

Weten jullie toevallig ergens een vrij simpele maar mooie shopper te koop? Ik twijfel nu om er 1 van Guess te kopen maar eigenlijk hoop ik dat het goedkoper kan. :') Het is eigenlijk alleen voor naar school/werk..

Guess vind ik een MK lijn. Persoonlijk niet mijn stijl, dus kan je niet verder helpen. Maar miss op Zalando? Daar hebben ze verscheidene tassen.

Zag zojuist een mooie van Kipling. Echt prachtig en totaal geen Kipling stijl maar heb hem ook laten hangen want dat prijskaartje :=

Afbeelding

Afbeelding

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 23:54

Die tweede vind ik wel mooi! Ik ga morgen even zalando afspeuren. Thanks voor de tip!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:24

Nog maar eens een vraag na een voormiddag winkelfrustratie.
Ik ben op goed naar een goede jeansbroek.. Wat na jaren zoeken nog altijd geen succes heeft.

Tegenwoordig heb ik maat 42, forse bovenbenen maar smalle kuiten en enkels (rijlaarzen hebben kuitmaat 36,5, volgens de verkoper aardig smal voor mijn lengte). Ojja daarbij ben ik ook nog lang en heb ik zeker lengtemaat 34/36 nodig.

Op zich geen probleem zou je denken, maar zo goed als iedere broek die van boven goed past is van onder te wijd. Ze lijken bij mij dan eerder op een straight broek als op een skinny jeans.
Doorheen de jaren wel eens geslaagd voor een broek, maar telkens als die aan vervanging toe is, is dat model dus nergens meer te krijgen en begint het spelletje weer van voor af aan.

Ook heb ik graag een iets hogere taille, geen heupbroeken dan sta ik de hele dag de hijsen om het spaarpotje weg te werken.

Budget... njah tot een 100 euro wil ik wel gaan als ik hiermee echt de perfecte broek scoor.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 13:25

Hm shapingjeans. Der zijn verschillende modellen. Goud :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:28

Dank je, ik ga eens kijken. Hoe vallen die? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet bestellen met maat 42? Is dat dan maat 32 in jeans?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-17 13:30

_mexx_lady_ schreef:
Dank je, ik ga eens kijken. Hoe vallen die? Ik weet niet zo goed welke maat ik moet bestellen met maat 42? Is dat dan maat 32 in jeans?

Weet ik zo niet. Ik heb 38 en draag 27.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:19

Stille meelezer meld zich! Vandaag toch maar een uitzonderig gemaakt en eens een rokje aan gedaan. Bevalt tot nu toe goed, misschien toch maar eens vaker aan durven doen :o
Zag hem liggen voor maar €2,95 dus durfde het wel aan om hem voor dat geld mee te nemen haha

Afbeelding
Let niet op de rommel, druk bezig met verbouwen etc.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:19

_mexx_lady_ schreef:
Ik ben op goed naar een goede jeansbroek.. Wat na jaren zoeken nog altijd geen succes heeft.

Tegenwoordig heb ik maat 42, forse bovenbenen maar smalle kuiten en enkels (rijlaarzen hebben kuitmaat 36,5, volgens de verkoper aardig smal voor mijn lengte). Ojja daarbij ben ik ook nog lang en heb ik zeker lengtemaat 34/36 nodig.

Op zich geen probleem zou je denken, maar zo goed als iedere broek die van boven goed past is van onder te wijd. Ze lijken bij mij dan eerder op een straight broek als op een skinny jeans.
Doorheen de jaren wel eens geslaagd voor een broek, maar telkens als die aan vervanging toe is, is dat model dus nergens meer te krijgen en begint het spelletje weer van voor af aan.

Ook heb ik graag een iets hogere taille, geen heupbroeken dan sta ik de hele dag de hijsen om het spaarpotje weg te werken.

Budget... njah tot een 100 euro wil ik wel gaan als ik hiermee echt de perfecte broek scoor.

Ik ben zelf klein maar ik vind de river island broeken echt een aanrader. Ze hebben een short versie, normaal en tall. Een vriendin van mij is best heel erg lang met denk ik dezelfde bouw als jij hebt en die zweert erbij.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 08:56

Nann__ schreef:

Als je niet per se een leren tas wilt, is de Hennes ook prima.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:08

Nann__ schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Ik ben zelf klein maar ik vind de river island broeken echt een aanrader. Ze hebben een short versie, normaal en tall. Een vriendin van mij is best heel erg lang met denk ik dezelfde bouw als jij hebt en die zweert erbij.

Dank je ik ga eens kijken!
Ik heb ook naar Levi's gekeken maar iedere review zegt dat ze na een wasbeurt al vervagen. Zonde van zulke dure broeken.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:09

Broeken van de WE zijn ook fijn <3

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 09:28

_mexx_lady_ schreef:

Ik heb een hele fijne skinny in lengtemaat 36 van Dr. Denim! Hij blijft heel mooi na het wassen, heeft flink veel stretch en is high waist. :)

De Hm shape jeans ben ik geen fan van. Mijn billen passen daar nooit in en als ze er in passen is de broek op alle andere plaatsen veel te groot :(

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:25

Frummels, waar koop jij je dr. Denim broeken?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:27

Zalando!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:29

Oke dank je! Daar maar eens een bulk bestellen

YellowLeaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 23:26

Ik kom hier binnen vallen in de hoop dat het mag! Wie helpt mij? Ik ben hopeloos gevallen voor de onderstaande schoenen van het Italiaanse merk Manas. Zoek ze in het blauw of rood, maar kan ze nergens meer vinden in maat 40 of 41.

Afbeelding
De andere zijde is precies hetzelfde, zit geen rits in.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 13:57

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 14:02

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 14:53

Anne_bento, je zou ook een zwarte blouse met sequin rok kunnen proberen. Dan heb je misschien iets meer mogelijk om zoiets te vinden?

Ik kom ook gelijk binnen vallen met een vraag... Ik zoek een army groene top van 'ribstof' met een hoge hals. Deze eigenlijk: http://www.coolcat.nl/dames/shirts-en-t ... _color=153 Helaas is deze uitverkocht... Ik zoek ook eentje die niet te duur is, de bedoeling was om er wat mee om te knutselen :P