Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:17

Ik vind die Roshe Runs-trend echt verschrikkelijk := Maar Nike is sowieso niet echt mijn merk.
Wel een leuke jas en leuk jurkje hierboven! Ik vind 'm niet te kort hoor.

Macyy

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:22

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:27

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:29

Gave sneakers! Die fluxjes kwam ik toevallig vandaag nog tegen, ik vind het persoonlijk wel meevallen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:30

Sneakers zijn inderdaad ook niet mijn ding. Die rosh run zullen denk ik heerlijk lopen, maar die trend snap ik oprecht niet. Ik vind dat echt geen gzicht. Maar dat is net zoals met Uggs, ik vind ze heerlijk lopen en heb 2 paar, maar echt mooi zijn ze niet. Vele vinden dat vreselijke schoenen.

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:36

Ik vond de air max en roshe runs eerder altijd verschrikkelijk, maar heb nu van allebei een paar :+
En dinsdag zijn m'n nike air ultra moire binnen gekomen. Superblij mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:53

Ik zei eerst ook dat ik nooit Roshe's zou halen maar nu had ik een paar voor m'n vriendin gekocht in New York en nu baal ik dat ik ze voor mezelf niet ook heb. ;(

Ik heb vandaag m'n bestelling van de Forever 21, is echt leuk. Zal eens een fotootje plaatsen zo. <3

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 16:53

Omg.. Niet leuuukkk ik heb net 2 bonnen van zlando gekregen bij mijn pak maandverband :') kan ik toch niet laten schieten :p

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:27

Ik vond Roshe's ook niet echt wat, begin ze steeds leuker te vinden. Kan iemand me vertellen hoe ze vallen? Of ook gewoon een maatje groter nemen zoals normaal?

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:38

_mexx_lady_ schreef:
Omg.. Niet leuuukkk ik heb net 2 bonnen van zlando gekregen bij mijn pak maandverband :') kan ik toch niet laten schieten :p

Waar/welk merk? :o Ik wilde eigenlijk geen schoenen gaan kopen, maar ik zag gisteren weer iemand lopen met zwarte Vans met een zwarte zool en ik wil ze nu al zo lang..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:39

Always en hier in de delhaize in België :p

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:40

Macy, mooie voorbeeldjes van Roshes! :D het punt alleen is wel dat Nike een soort print of kleurcombi vaak maar 1 keer maakt en niet weer bijvult. Op=op. Dus vaak zie ik ook mooie en blijken ze van een oude collectie ze zijn en dan helaas nergens meer te krijgen :(

CCCC, toevallig heb ik een maat 38,5 een maat 39 en een maat 40 :+ de 38,5 en 40 waren beide limited editions (de blauwe en beige/blauw) en mijn eigen maat was nergens meer te koop. Maar ze passen alle drie prima, toch zitten de 39 gewoon het fijnste. Zou je eigen maat doen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:49

Ik heb die compleet zwarte vans gehad en ze worden echt heel slecht lelijk, echt zonde.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 17:51

Ik doe gemiddeld zo'n 2 jaar met Vans, vooral technofeestjes en festivals. Daarna zitten de gaten er ook wel echt in. Ik heb met kersjes en panterprint.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:07

xRoosss schreef:
Macy, mooie voorbeeldjes van Roshes! :D het punt alleen is wel dat Nike een soort print of kleurcombi vaak maar 1 keer maakt en niet weer bijvult. Op=op. Dus vaak zie ik ook mooie en blijken ze van een oude collectie ze zijn en dan helaas nergens meer te krijgen :(

CCCC, toevallig heb ik een maat 38,5 een maat 39 en een maat 40 :+ de 38,5 en 40 waren beide limited editions (de blauwe en beige/blauw) en mijn eigen maat was nergens meer te koop. Maar ze passen alle drie prima, toch zitten de 39 gewoon het fijnste. Zou je eigen maat doen :j

Helaas wel, ja! Ik ga de sites gewoon goed in de gaten houden, vind ze stiekem toch wel super leuk.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:09

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:45

Rebeccaa schreef:
Ik heb die compleet zwarte vans gehad en ze worden echt heel slecht lelijk, echt zonde.

Oh.. -O- Ik ben wel altijd heel voorzichtig met mijn dure schoenen, ik weet niet of dat scheelt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:47

Oh, weet ik niet. Vans vallen bij mij niet in de categorie zuinig aandoen/dure schoenen, maar juist in de categorie lekker aandoen als het regent en naar feestjes. :+ Maar ze worden heel snel vaal van kleur, maar omdat die onderkant heel zwart is, valt dat heel erg op. Bij de gewone, met witte onderkant, valt dat veel minder op. Verder weet ik niet of die totaal zwarte ook te krijgen zijn in het Era model, maar het authentic model is sowieso gewoon drama eigenlijk. (En toch blijf ik ze maar kopen :'))

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:50

Ik val even binnen, ik lees normaal alleen mee.

Maar bij het outlet in Roermond hebben ze nu tall uggs voor de helft van de prijs, voor wie nog op zoek is.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:52

Neeeeeeee had je niet moeten zeggen! Nonono

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:53

xRoosss schreef:
Oja, wat betreft de Roshe runs. Een vriend van mij heeft ze ook en zijn tenen staan wat scheef en bij hem valt het idd op. Bij mijzelf dan weer niet. Heb geen kromme tenen hehe :')

Mijn collectie inmiddels: :D

[ [url=m/KJKrLm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die zijn echt heeeel leuk zeg!
Mag ik vragen waar je het eerste paar en het derde paar hebt gekocht?

Ik heb me ooit al eens gemeld hier, maar ik zal proberen wat actiever te praten hier. :')
Mijn naam is Nikki trouwens. :j

Kennen jullie LA SISTERS ook? Hele leuke kleding.
http://lasisters.com/

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 18:57

_mexx_lady_ schreef:
Neeeeeeee had je niet moeten zeggen! Nonono

En mijn timberlands heb ik ook met 50% gescoord *\o/*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:00

Hihi daar krijg je me niet klein meer mee :') Timberlands zijn te breed voor mijn voetjes en ben nu overgelukkig met mijn Bronx <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:01

Timberlands lijken me ook wel leuk maar ik denk niet dat dat echt bij me past.. :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 19:02

Rebeccaa schreef:
Oh, weet ik niet. Vans vallen bij mij niet in de categorie zuinig aandoen/dure schoenen, maar juist in de categorie lekker aandoen als het regent en naar feestjes. :+ Maar ze worden heel snel vaal van kleur, maar omdat die onderkant heel zwart is, valt dat heel erg op. Bij de gewone, met witte onderkant, valt dat veel minder op. Verder weet ik niet of die totaal zwarte ook te krijgen zijn in het Era model, maar het authentic model is sowieso gewoon drama eigenlijk. (En toch blijf ik ze maar kopen :'))

Era hebben ze wel maar vind ik minder mooi :o Ik heb nu ook authentic Vans en die draag ik al een paar maanden vrijwel elke dag en die zijn nog steeds heel mooi vind ik.. ik ga er nog over nadenken. Bedankt voor je reactie want anders had ik ze gewoon besteld zonder erover na te denken :P