Wel een leuke jas en leuk jurkje hierboven! Ik vind 'm niet te kort hoor.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_mexx_lady_ schreef:Omg.. Niet leuuukkk ik heb net 2 bonnen van zlando gekregen bij mijn pak maandverbandkan ik toch niet laten schieten :p
xRoosss schreef:Macy, mooie voorbeeldjes van Roshes!het punt alleen is wel dat Nike een soort print of kleurcombi vaak maar 1 keer maakt en niet weer bijvult. Op=op. Dus vaak zie ik ook mooie en blijken ze van een oude collectie ze zijn en dan helaas nergens meer te krijgen
![]()
CCCC, toevallig heb ik een maat 38,5 een maat 39 en een maat 40de 38,5 en 40 waren beide limited editions (de blauwe en beige/blauw) en mijn eigen maat was nergens meer te koop. Maar ze passen alle drie prima, toch zitten de 39 gewoon het fijnste. Zou je eigen maat doen
xRoosss schreef:Oja, wat betreft de Roshe runs. Een vriend van mij heeft ze ook en zijn tenen staan wat scheef en bij hem valt het idd op. Bij mijzelf dan weer niet. Heb geen kromme tenen hehe
Mijn collectie inmiddels:
[ [url=m/KJKrLm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rebeccaa schreef:Oh, weet ik niet. Vans vallen bij mij niet in de categorie zuinig aandoen/dure schoenen, maar juist in de categorie lekker aandoen als het regent en naar feestjes.Maar ze worden heel snel vaal van kleur, maar omdat die onderkant heel zwart is, valt dat heel erg op. Bij de gewone, met witte onderkant, valt dat veel minder op. Verder weet ik niet of die totaal zwarte ook te krijgen zijn in het Era model, maar het authentic model is sowieso gewoon drama eigenlijk. (En toch blijf ik ze maar kopen
)