_Dribbel schreef:Ik snap niet waarom er moeilijk wordt gedaan over die verzendkosten van de blender. Jij wilde het toch opgestuurd hebben, of ze het dan komen brengen of opsturen maakt toch niet uit. Jij had de afstand er blijkbaar niet voor over.
Dat ze het buiten neer zetten en niet melden is daarintegen niet netjes en zou ik ook melden.
Ze had het moeten overleggen, ik betaal verzendkosten zodat een pakketje veilig en droog aankomt, niet om een pakketje zonder mededeling vooraf op een tuinstoel tegen te komen terwijl het en niet droog was vandaag en het hier niet zo is dat alles wat buiten in de tuin staat ook netjes blijft staan. Zo is er hier al eens een tafel verdwenen en zijn er bij anderen ook wel eens spullen verdwenen.
Als ze netjes gemeld had dat ze toch in de buurt moest zijn of het voor de verzendkosten wel wilde brengen dan was het geen probleem geweest, dan hadden we een afspraak kunnen maken of ik had aan de buren kunnen vragen of zij het voor me aan wilden nemen als ze wel in de ochtend geweest is.
Hier twijfel ik echter aan want het is me niet opgevallen toen we terug kwamen en ik ben daarna nog een paar keer heen en weer gelopen dus ik had het toen eigenlijk wel moeten zien.. En omdat ze zo vaag is met haar het komt zo snel mogelijk jou kant op en niet heeft gemeld dat ze het zelf kwam brengen heb ik het gevoel dat ze het er gewoon neergezet heeft en weer weg gegaan is.. Ik zal de buren morgen even vragen of zij toevallig iets gezien hebben.
Mijn gevoel is nu dat ze bewust verzwegen heeft dat het pakketje niet verzonden zou worden en dat vind ik gewoon niet netjes.
Ik vind het niet zo keurig aan huis bezorgd hoor, als er s'middags niemand meer door de voortuin heen gehoeven had of we veel later thuis gekomen waren dan was ik het of s'avonds of morgenochtend pas tegengekomen (als het er dan überhaupt nog gestaan had) en ik denk niet dat het goed is voor een blender om in de regen buiten te staan.