Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianneke schreef:NaomiJouke schreef:zucht bieding op me bit 10 cent wat zal ik terugsturen?
Bod verwijderen en anders niks laten horen. Zoiets neem ik echt niet serieus!romyloverrr schreef:dat ga ik ook doen !
hij heeft de eskadron flexisoft peesbeschermers
en strijklappen maat full verkocht , en heeft
mij nu een paar hh's maat cob , die helemaal
versleten zijn opgestuurt ipv de flexisoft
waar haalt hij het lef vandaan !
Idd waar haalt ie het lef vandaan! Hij kan toch niet denken dat het dan goed is?!
Wij hadden vorig weekend iets aparts... Mailde iemand voor mijn ponyveulen. Vraagprijs doorgemaild en ze waren helemaal enthousiast. De vraag was of ze em dan wel de volgende dag op konden komen halen want ze gingen hun eigen veulen spenen. En ze vroeg om mijn telefoonnummer terwijl die ook bij de advertentie stond. Ik netjes terug gemaild dat ze hem dan de volgende dag op konden halen, want dat was geen probleem. Toen kreeg ik savonds terug dat ze me de volgende dag zou bellen om alles te regelen. En daarna hoorde ik niks meerGeen mail, geen telefoontje helemaal niks!
NaomiJouke schreef:zucht bieding op me bit 10 cent wat zal ik terugsturen?
Jadeleigh263 schreef:Ach meestal ben ik zo onpartijdig als het kan, maar bij dit soort dingen kan ik me voorstellen dat je je opgelicht voelt.
& wacthen op een reactie kan altijd nog eh
zou raar zijn als je eerst aangfite & melding doet zonder dat je al antwoord hebt gehad op je mail of uberhaupt iets aan hem hebt gevraad
upendo schreef:Jadeleigh263 schreef:Ach meestal ben ik zo onpartijdig als het kan, maar bij dit soort dingen kan ik me voorstellen dat je je opgelicht voelt.
& wacthen op een reactie kan altijd nog eh
zou raar zijn als je eerst aangfite & melding doet zonder dat je al antwoord hebt gehad op je mail of uberhaupt iets aan hem hebt gevraad
Je spreekt jezelf nu wel tegen.
Je zegt dat wachten op een reactie altijd nog kan, dus jij zou eerst actie ondernemen?
Ik ga me hier verder niet over uiten, want ik heb sowieso een andere mening over het geheel en dan word ik weer beschuldigd van persoonlijke aanvallen.
Jadeleigh263 schreef:Daarom zei ik ook, als hij niet wilt meewerken....
& romy, als hij het niet wilt terug nemen en je vind aangifte enzo to much (wat ik kan begrijpen, veel papier/leeswerk)
Dan zou ik proberen misschien de peesjes door te verkopen of misschien kun je ze nog ruilen met iemand anders....
Tyrcanol schreef:Deborah.
Is natuurlijk schandalig. Praat t ook absoluut niet goed.
Maar ik vind dat je van de maat niks mag zeggen.
Want ik zit hier ook nog altijd opgescheept met beschermers in een andere maat dan ik besteld heb ...