Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:54

2 minuten op kantoor en al zo enorm klaar met de dag..... Bosmongolen op de weg (ik was aan het inhalen met 80 waar je 70 mag en dan komt zo'n opgefokt poppetje in een BMW aankarren met 110 die in de verte al gaat seinen dat ik weg moet wezen. Ga weg idioot. Ik ben op de rem gaan staan, mijn achteruitkijkspiegel weggeklapt, en ben met 71 verder gaan inhalen. Dat gaat langzaam als de rest ook 70 rijdt. Moet je niet zo achterlijk doen, dan was ik gewoon 80 blijven rijden), kou op kantoor, en we moeten binnenkort van kantoorplek verhuizen. Want het is leuk om intern te verhuizen, en de verdiepingen om te wisselen die al jaren zo zitten. Degene die open kantoortuinen gewend zijn mogen naar onze kamertjes, en wij mogen gezellig naar de open kantoortuinen. Oh. En wel met de mededeling 'er zijn wel minder plekken en niet genoeg voor iedereen, dus je moet maar op andere dagen komen'. Ik snap het ergens. Maar ook weer niet. Geef mij mijn eigen warme thuisplek met dekentje en goede warme kop thee maar :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:30

JudithGigi schreef:
Het is nog vroeg zullen we maar zeggen _O-

Ja :')
Succes met tellen!

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:39

Ik moet gaan douchen maar ik voel m’n oren wat suizen en dan val ik soms flauw. :+

Maar ik wil graag naar werk. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:46

Weer zo'n dag waarop ik alles met 1 hand moet doen, liever ben ik dan gewoon een dag lang een coach potato maar ik heb 3 afspraken staan vandaag.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

Telpeva schreef:
Weer zo'n dag waarop ik alles met 1 hand moet doen, liever ben ik dan gewoon een dag lang een coach potato maar ik heb 3 afspraken staan vandaag.

Ik wil ook een potato als coach. ;(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:35

Ken je dat? Dat je gewoon chagrijnig wakker wordt? Ik heb gewoon geen zin om m'n bed uit te gaan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:40

denisesilver schreef:
Ken je dat? Dat je gewoon chagrijnig wakker wordt? Ik heb gewoon geen zin om m'n bed uit te gaan.

Dat noemen ze met het verkeerde been uit bed stappen.

Ik zeg terug je bed in :))

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:01

Tocht...als de deur weer eens niet dicht gedaan wordt komt er kou mijn kantoor binnen. :brr:

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:03

Gisteravond grote brand in een opslag vlakbij mijn ouders, waardoor alle zonnepanelen op dat dak zijn verwoest. In de hele omgeving liggen nu glasdeeltjes. Wat een rommel zijn die stomme panelen toch _-:(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:12

Vorig jaar mochten we alles voor black month live zetten vanaf een uur of 19. Al best irritant na een hele werkdag maar prima voor een dagje.

Dit jaar moeten we het om middernacht live zetten en gaan sommige mensen serieus de hele nacht doorhalen op kantoor >;)

Stelletje mafkezen. Net alsof iemand tot middernacht gaat wachten om een kussen te kopen

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:28

Dat mijn vriend echt rete sacherijnig is de laatste dagen. We zijn op surf vakantie en gaan dagelijks met een groepje van het Surfinn surfen. Maar meine gute, elke keer bot uit de hoek komen, onlogische dingen willen doen, natte wetsuits op de achterbank leggen ipv in de kofferbak. Boos worden als ik ergens iets van zeg of een tip geef. Hij denkt namelijk dat hij nu al pro surfer is.

Zouden mannen ook ongesteld kunnen worden? _O-

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:58

Sintara schreef:
Vorig jaar mochten we alles voor black month live zetten vanaf een uur of 19. Al best irritant na een hele werkdag maar prima voor een dagje.

Dit jaar moeten we het om middernacht live zetten en gaan sommige mensen serieus de hele nacht doorhalen op kantoor >;)

Stelletje mafkezen. Net alsof iemand tot middernacht gaat wachten om een kussen te kopen

Ik krijg me toch ook zo'n schijt van BF bij mij op werk _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:02

Mijn afspraak maken verwarming douche is tot nader order uitgesteld. Wegens een aantal flats zonder verwarming.

Irritant, maar ook wel begrip voor.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:04

Jolliegirl schreef:
denisesilver schreef:

Dat noemen ze met het verkeerde been uit bed stappen.

Ik zeg terug je bed in :))

:')
Moest toch echt de paarden eten geven. Had de hooileverancier geappt dat als hij vandaag niet kon, dat hij het moest laten weten, omdat het hooi nu echt op is. Drie keer raden. Dus net met mijn autootje weer drie pakken gepropt :+

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:09

Iemand wie ik had gehoopt nooit meer tegen te komen is hier 2 deuren verderop aan het werk.. mijn lichaam reageert daar op door compleet in de stress te schieten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

Captain schreef:
Telpeva schreef:

Ik wil ook een potato als coach. ;(

Dankje, nu heb ik toch weer een grijns op mijn gezicht, ik dacht niet dat die er vandaag nog op zou komen :')
Dat was een autocorrect foutje uiteraard

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:02

Ik zoek een mail, maar kan hem niet terugvinden :+ Ik heb er zover ik weet op geantwoord en daarna de mail verwijderd, maar kan hem ook in mijn prullenbak niet terugvinden -O-

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:02

Britta heel veel sterkte :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

Sterkte Britta! :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:15

Teveel inspanning gedaan en nu ben ik boos op mijzelf en angstig dat mijn lijf dit niet aan kan.

Mijn paard moest nog van hoefsmid naar de wei, ze heeft een veulen dus ik snap haar hysterisch gedrag. Maar ik stond echt bijna te huilen op straat omdat ik haar niet kon houden. Dit was echt teveel en ik weet ook niet waarom ik hiervoor koos om te denken ik kan het wel alleen.

Gelukkig kwam er een stalgenoot voorbij en heeft mij geholpen. Alles in mijn lijf doet zeer maar dan ook echt alles.... en weer angstig om mijn hart waardoor ik nu als een trillend rietje op de bank zit.

En ben ook zeer geïrriteerd door de hormonen.

Maar goed de betablokkers heeft nu echt even goed geholpen. Maar ik zit er nu niet relaxt bij. Maar hoefsmid voor 2 paarden op verschillende locatie's , een wild paard kon ik even niet hebben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:20

Eigenlijk wil ik eten koken, maar dan wordt het alsnog koud eten omdat ik maar maximaal 30 minuten kan staan/zitten.

Doe ook al ruim 30 minuten over peer slachten. :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 54 min geleden

Marcella schreef:
Eigenlijk wil ik eten koken, maar dan wordt het alsnog koud eten omdat ik maar maximaal 30 minuten kan staan/zitten.

Doe ook al ruim 30 minuten over peer slachten. :=

Kun je niet voorbereidend koken?

Ik doe heel vaak zittend aan tafel alles vast snijden.
Enkele uren eerder.

En doe dat in bakjes zoals het daarna toegevoegd gaat worden. Dus bakje met bijvoorbeeld ui en knoflook samen. In een ander bakje champignons omdat die er later bij moeten.

Paar uur later ga ik pas echt koken.
Ik heb een kruk bij de aanrecht staan.
Zodat ik ook dan veel kan zitten.

Op deze manier voorbereiden en later pas koken maakt voor mij veel verschil.

Misschien voor jou ook?
:knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Heb een trippel stoel.

En is gewoon simpel aardappelen, groente en wat vlees. Vlees kan ik klaar uit de vriezer trekken nog.

Doe vaak wel gelijk voor meerdere dagen aardappelen.

Leef nu van brood en yoghurt, want dat geeft ook relatief weinig klachten met mijn maag.

Heb nog een paar kant en klare zakjes stamppot liggen. Maar dat begin ook op te raken.

Ga straks wel aardappelen koken en trek blik met witte bonen in tomatensaus open heb daar ineens zo'n trek in.