iirrssjjee schreef:Is het niet andersom? Kastje €105,50 en verzending €29,- ?
Nee echt niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyoming schreef:iirrssjjee schreef:Is het niet andersom? Kastje €105,50 en verzending €29,- ?
Nee echt niet
[ Afbeelding ]
wyoming schreef:iirrssjjee schreef:Is het niet andersom? Kastje €105,50 en verzending €29,- ?
Nee echt niet
[ Afbeelding ]
Nee echt niet
[ Afbeelding ]
Hutcherson schreef:@wyoming [ Afbeelding ]
Dacht ik zoek even op hornbach.de
Ben overigens niet ingelogd wellicht maakt dat nog verschil
wyoming schreef:Hutcherson schreef:@wyoming [ Afbeelding ]
Dacht ik zoek even op hornbach.de
Ben overigens niet ingelogd wellicht maakt dat nog verschil
Ik dacht dat is de oplossing. Kan er ook wel bestellen maar dan moet het afleveradres wel weer in Duitsland zijn. Maar ik zie dat je daar wel gratis kan laten leveren bij een filiaal dus dat is dan nog misschien een optie als ik het dan bij de (Duitse) hornbach bij mijn vader in de buurt kan laten bezorgen.
DuoPenotti schreef:Kun je niet een naar een filiaal in de buurt gaan?
Denk echt dat het uit het magazijn uit Duitsland direct naar jou word geleverd en daarom die kosten, zoals bij mij bij Jisk (zie eerder bericht)
Laat dit even zien bij een filiaal bij jou in de buurt met de vraag of het niet bij hen geleverd kan worden.
Dikke kans van wel, zonder die hoge kosten..
wyoming schreef:DuoPenotti schreef:Kun je niet een naar een filiaal in de buurt gaan?
Denk echt dat het uit het magazijn uit Duitsland direct naar jou word geleverd en daarom die kosten, zoals bij mij bij Jisk (zie eerder bericht)
Laat dit even zien bij een filiaal bij jou in de buurt met de vraag of het niet bij hen geleverd kan worden.
Dikke kans van wel, zonder die hoge kosten..
Ik heb geen hornbach in de buurt. Online kan ik er voor kiezen om het in een filiaal te laten bezorgen maar dat kost ook €105,50. Maandag ga ik er wel even een telefoontje aan wagen maar ben bang dat het niet mogelijk is.