Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 22:36

Ze gaan best ver voor bij TikTok, zag gisteren of vandaag dat er een account iets kreeg omdat er minderjarige op de filmpjes aanwezig waren..
Oftewel een 1 jarige hond.. :x

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 22:37

Morgen en donderdag van 7:45 tot 17:30 werken, wat betekent dat er een grote kans is dat ik op werk ben als ik hoor of ik door de online auditie van de kunstacademie ben, en als ik er wel of niet door ben maakt niet uit, ik ga janken :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 22:52

fjordjes schreef:
Kan ook zijn dat iemand je gemeld heeft
Of ze denken dat je minderjarig bent kan ook

Ben 34 :')
Siggislief schreef:
Ze gaan best ver voor bij TikTok, zag gisteren of vandaag dat er een account iets kreeg omdat er minderjarige op de filmpjes aanwezig waren..

Oké dat is ook echt te bizar voor woorden :+ Dus het komt vaker voor dat er filmpjes zomaar worden verwijderd en waarschuwingen worden gegeven als ik het zo lees?

Furst schreef:
Dat ik me ondertussen al voor de 3e keer heb laten oplichten door een vriendin. Ben geblokkeerd vandaag terwijl de persoon mij nog 450 euro moest van stalling en schade -O-

Ik erger me dus aan de mensheid vandaag }:)

Pffff die is wel echt vervelend en eerlijk niet het woord vriendin waard… hopelijk krijg je alsnog alles terug!

Polarize schreef:
Morgen en donderdag van 7:45 tot 17:30 werken, wat betekent dat er een grote kans is dat ik op werk ben als ik hoor of ik door de online auditie van de kunstacademie ben, en als ik er wel of niet door ben maakt niet uit, ik ga janken :')

Succes! Ik duim dat de tranen van geluk over je wangen morgen stromen op werk *\o/*

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 23:19

Rennie89 schreef:
fjordjes schreef:
Kan ook zijn dat iemand je gemeld heeft
Of ze denken dat je minderjarig bent kan ook

Ben 34 :')
Siggislief schreef:

Oké dat is ook echt te bizar voor woorden :+ Dus het komt vaker voor dat er filmpjes zomaar worden verwijderd en waarschuwingen worden gegeven als ik het zo lees?

Furst schreef:
Dat ik me ondertussen al voor de 3e keer heb laten oplichten door een vriendin. Ben geblokkeerd vandaag terwijl de persoon mij nog 450 euro moest van stalling en schade -O-

Pffff die is wel echt vervelend en eerlijk niet het woord vriendin waard… hopelijk krijg je alsnog alles terug!

Polarize schreef:

Succes! Ik duim dat de tranen van geluk over je wangen morgen stromen op werk *\o/*

Ja dat zegt niks. Ze halen alles door een AI ding die de foto's bekijkt en aan de hand van een aantal punten/kaders die ze hebben kunnen ze beoordelen dat je jonger bent/lijkt. Is vaker gebeurd, deze mensen moesten dan een kopie van hun ID kaart laten zien om hun account te behouden.

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 01:35

mijn collega die vanmorgen dj aan het spelen was op het werk... maar echt met de foutste muziek heel fijn om je dan op je werk te proberen concentreren

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 01:54

Die groeipijn wat je had als kind ( bij mij altijd mn bovenbeen...) datzelfde gevoel heb ik weer. Maar nu ben ik volwassen. En ik weet niet wat het is. Een soort spierpijn ofzo? Als ik t weer eens heb is het ook altijd s'avonds vlak voor ik naar bed ga. Niet vaak gelukkig. Maar nog steeds vreselijk irritant

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 02:29

PotjeMayo schreef:
Die groeipijn wat je had als kind ( bij mij altijd mn bovenbeen...) datzelfde gevoel heb ik weer. Maar nu ben ik volwassen. En ik weet niet wat het is. Een soort spierpijn ofzo? Als ik t weer eens heb is het ook altijd s'avonds vlak voor ik naar bed ga. Niet vaak gelukkig. Maar nog steeds vreselijk irritant

Ik heb het ook heel vaak. Meestal is het bij mij als m'n benen of armen koud zijn, ik kan bijvoorbeeld als het koud is niet een broek aan waardoor m'n enkels bloot zijn want dan krijg ik het heel erg.

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 08:26

Bah, nadenken over een verjaardagscadeau voor mezelf, veel te lastig

Eigenlijk wil ik mijn hele kamer verbouwen, maar als mijn broer uit huis gaat gaan we sowieso verbouwen, en de kans is groot dat hij dit jaar een plek vindt, dus dan wacht ik daar liever op dat we alles in één keer doen. Maar wat ik verder moet vragen...

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 09:25

PotjeMayo schreef:

Vocht tekort misschien? Dan krijg ik altijd zo'n nare pijn in mijn benen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:33

dat het me niet lukt een draad door een naald te krijgen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:42

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:52

juval schreef:

Dat moet je als teken zien….
Niet dat je een bril nodig hebt maar dat je niet moet gaan naaien wat je wil.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:57

Furst schreef:

Zo, dat is wel heel erg veel geld... Maar, al drie keer? Dacht je bij de eerste keer al niet dat dat gelijk de laatste keer was?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 10:59

PotjeMayo schreef:

Ik kan me geen groeipijnen meer herinneren, maar zou het ook restless legs kunnen zijn?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:12

Mensen die voor elke wissewasje naar de huisarts gaan. Geen wonder dat de praktijken overbelast zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:13

Moe en mijn studie roept. :z

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:35

ppfff vloerkleed zou gisteren bezorgd worden, dus ochtend vrij genomen, middag nog iemand anders gevraagd in mijn huis te zijn om het in ontvangst te nemen. Komen ze niet opdagen.
vraag je het bedrijf om een nieuwe afspraak, krijg je dat het met de vervoerder mee is en dat het zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd.
Maar ik moet een week van tevoren vrij vragen anders is er niemand thuis.
Hoop niet dat het bij buren of pakketpunt gedropt wordt want buren hebben we geen goede band mee en vanaf het pakketpunt krijg ik het niet mee naar huis gesleept (Past ook niet in mijn auto)
Lekker dan, ben al een maand mijn geld kwijt, maar leveren ho maar en er kon nog geen excuus af....

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:45

PotjeMayo schreef:

Bekend had het alleen bij mijn knieën.

Maar misschien even langs huisarts. Kan zoveel zijn vocht te kort, maar ook iets in vitaminen te kort.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:47

JudithGigi schreef:
PotjeMayo schreef:

Vocht tekort misschien? Dan krijg ik altijd zo'n nare pijn in mijn benen

Bij mij helpt magnesium altijd goed tegen dat gevoel.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:49

Wakker geworden met pijn in mijn nek.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:54

Aan de goede bloeduitslag. Ik had ergens gehoopt dat de oorzaak van mn klachten daar vandaar kwamen...

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 11:58

Dochter van de verhuurder die me net een sms stuurt om dagen en uren door te geven wanneer ze kan langs komen met aannemers.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 12:17

Alja schreef:
juval schreef:

Dat moet je als teken zien….
Niet dat je een bril nodig hebt maar dat je niet moet gaan naaien wat je wil.

haha.. dat van die bril wist ik al 8-) en broeken met scheuren zijn weer in toch? of alweer uit? ik hou het niet zo bij

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 12:20

Dat ik zo bang ben om Alzheimer te krijgen.Mijn moeder was zwaar dement en had een onmenselijk leven.Als ik een keer iets vergeet denk ik gelijk,daar komt het.Mijn vader is 90 en je houd hem niet voor de gek,dus waarom die angst.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 12:24

Juval heb je dit wel eens gezien? Ik ben fan van blinde naalden, niet omdat ik het niet goed zien maar omdat ik het stom en vervelend vind om te pielen met een draadje

Dit soort heb ik altijd
https://www.fourniturenzakelijk.nl/prod ... oog-124429

Gewoon met grof geweld die draad erdoorheen jassen, yey