Oftewel een 1 jarige hond..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Kan ook zijn dat iemand je gemeld heeft
Of ze denken dat je minderjarig bent kan ook
Siggislief schreef:Ze gaan best ver voor bij TikTok, zag gisteren of vandaag dat er een account iets kreeg omdat er minderjarige op de filmpjes aanwezig waren..
Furst schreef:Dat ik me ondertussen al voor de 3e keer heb laten oplichten door een vriendin. Ben geblokkeerd vandaag terwijl de persoon mij nog 450 euro moest van stalling en schade
Ik erger me dus aan de mensheid vandaag
Polarize schreef:Morgen en donderdag van 7:45 tot 17:30 werken, wat betekent dat er een grote kans is dat ik op werk ben als ik hoor of ik door de online auditie van de kunstacademie ben, en als ik er wel of niet door ben maakt niet uit, ik ga janken
Rennie89 schreef:fjordjes schreef:Kan ook zijn dat iemand je gemeld heeft
Of ze denken dat je minderjarig bent kan ook
Ben 34
Siggislief schreef:Ze gaan best ver voor bij TikTok, zag gisteren of vandaag dat er een account iets kreeg omdat er minderjarige op de filmpjes aanwezig waren..
Oké dat is ook echt te bizar voor woordenDus het komt vaker voor dat er filmpjes zomaar worden verwijderd en waarschuwingen worden gegeven als ik het zo lees?
Furst schreef:Dat ik me ondertussen al voor de 3e keer heb laten oplichten door een vriendin. Ben geblokkeerd vandaag terwijl de persoon mij nog 450 euro moest van stalling en schade
Pffff die is wel echt vervelend en eerlijk niet het woord vriendin waard… hopelijk krijg je alsnog alles terug!Polarize schreef:Morgen en donderdag van 7:45 tot 17:30 werken, wat betekent dat er een grote kans is dat ik op werk ben als ik hoor of ik door de online auditie van de kunstacademie ben, en als ik er wel of niet door ben maakt niet uit, ik ga janken
Succes! Ik duim dat de tranen van geluk over je wangen morgen stromen op werk
PotjeMayo schreef:Die groeipijn wat je had als kind ( bij mij altijd mn bovenbeen...) datzelfde gevoel heb ik weer. Maar nu ben ik volwassen. En ik weet niet wat het is. Een soort spierpijn ofzo? Als ik t weer eens heb is het ook altijd s'avonds vlak voor ik naar bed ga. Niet vaak gelukkig. Maar nog steeds vreselijk irritant
PotjeMayo schreef:Die groeipijn wat je had als kind ( bij mij altijd mn bovenbeen...) datzelfde gevoel heb ik weer. Maar nu ben ik volwassen. En ik weet niet wat het is. Een soort spierpijn ofzo? Als ik t weer eens heb is het ook altijd s'avonds vlak voor ik naar bed ga. Niet vaak gelukkig. Maar nog steeds vreselijk irritant
juval schreef:dat het me niet lukt een draad door een naald te krijgen.
JudithGigi schreef:PotjeMayo schreef:Die groeipijn wat je had als kind ( bij mij altijd mn bovenbeen...) datzelfde gevoel heb ik weer. Maar nu ben ik volwassen. En ik weet niet wat het is. Een soort spierpijn ofzo? Als ik t weer eens heb is het ook altijd s'avonds vlak voor ik naar bed ga. Niet vaak gelukkig. Maar nog steeds vreselijk irritant
Vocht tekort misschien? Dan krijg ik altijd zo'n nare pijn in mijn benen
Alja schreef:juval schreef:dat het me niet lukt een draad door een naald te krijgen.
Dat moet je als teken zien….
Niet dat je een bril nodig hebt maar dat je niet moet gaan naaien wat je wil.