Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 15:13

Raineri schreef:
Om deze reden had ik een tijd in m'n profiel staan dat ik alleen plezier zocht. Je ziet meteen hoe mannen je behandelen als vrouw en wat hun ware intentie is. Scheelt weer tijd, is het maar direct duidelik
Oh dat kan je aanpassen hè <<)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 17:43

Raineri schreef:
Ja en het is helemaal oké als mensen om wat voor reden dan ook geen relatie zoeken. Maar wat ik wel vervelend vind is als mensen er niet eerlijk over zijn en in feite m'n tijd verspillen. Ik snap ook nooit dat mannen mij liken terwijl ik duidelijk in m'n profiel heb staan dat ik geen nageslacht wil. En dan toch berichten: "wat zoek je hier?"

Staat gewoon in m'n profiel pikkie, ff lezen.

Dat dus, hoeveel mannen met een kinderwens mij toch liken, echt, ga weg.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 18:48

Dat zie je zelfs.met huizenverkoop. Wij hebben een zwembad en hebben een visite gehad waarbij de vrouw een fobie voor zwembaden heeft. Ze werd er gewoon niet goed van. Dan denk ik, je kijkt toch naar de foto's en je leest toch de tekst? Dus dat is niet enkel met datingprofielen dat men slecht leest als het om essentiële informatie gaat.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 19:19

Raineri schreef:
Om deze reden had ik een tijd in m'n profiel staan dat ik alleen plezier zocht. Je ziet meteen hoe mannen je behandelen als vrouw en wat hun ware intentie is. Scheelt weer tijd, is het maar direct duidelik

Ik had er dus in staan dat ik wel serieus op zoek was en niet naar bijvoorbeeld een fwb. Helaas lazen veel mannen mijn profiel niet zo goed. Maar ach, uiteindelijk is het goed gekomen <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 19:21

Ik ben benieuwd hoeveel reacties je krijgt als je als vrouw neerzet dat je geen seks wilt. Ben benieuwd hoeveel mannen er dan nog geïnteresseerd in je zijn. Zou het bijna doen als experiment.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 19:35

Suzanne F. schreef:
Ik ben benieuwd hoeveel reacties je krijgt als je als vrouw neerzet dat je geen seks wilt. Ben benieuwd hoeveel mannen er dan nog geïnteresseerd in je zijn. Zou het bijna doen als experiment.

_O- _O- nul reacties verwacht ik. Tja testeron werkt nu eenmaal anders als oestrogeen _O- Het een is niet beter of slechter als het ander maar het werkt anders....

Goof

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 19:59

Dan krijg je vast juist veel reacties, voornamelijk van mannen die dan komen vermelden 'dat je dan nog nooit een goede man in bed getroffen hebt, anders zou je wel willen'.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 20:36

Goof schreef:
Dan krijg je vast juist veel reacties, voornamelijk van mannen die dan komen vermelden 'dat je dan nog nooit een goede man in bed getroffen hebt, anders zou je wel willen'.

Oh ja dat slag mannen. Die denken je wel te kunnen fiksen ofzo.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 21:04

En vaak die met de grootste mond zijn waardeloos in bed. Vooraf grote praatjes en dan valt het vaak tegen :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 21:23

Ik zie de laatste tijd steeds vaker 'korte relatie' staan bij de 'ik ben hier voor'. Ik vind dat een beetje een aparte categorie. Is dat sex met de geborgenheid van de relatie totdat de smaak eraf is? Of zet je er een tijd op?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 21:40

F_Orumster schreef:
Ik zie de laatste tijd steeds vaker 'korte relatie' staan bij de 'ik ben hier voor'. Ik vind dat een beetje een aparte categorie. Is dat sex met de geborgenheid van de relatie totdat de smaak eraf is? Of zet je er een tijd op?

Dat is meer een seriële monogamie dan. Dus een monogame relatie voor korte duur. En dan weer door.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 21:58

Maar stoppen als het net nog allemaal leuk is, is niet zo eenvoudig? Als het niet meer leuk is, is het een ander verhaal natuurlijk

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-25 22:20

F_Orumster schreef:
Maar stoppen als het net nog allemaal leuk is, is niet zo eenvoudig? Als het niet meer leuk is, is het een ander verhaal natuurlijk

Ik heb het wel vaker gehoord. Mensen die wel monogaam willen zijn maar voor korte duur. Zolang het leuk is inderdaad.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 05:05

Suzanne F. schreef:
F_Orumster schreef:

Ik heb het wel vaker gehoord. Mensen die wel monogaam willen zijn maar voor korte duur. Zolang het leuk is inderdaad.
Zolang het leuk is inderdaad :')

Waar gaat het heen met de wereld. Ik ben nu midden 30 maar soms, heel soms, vraag ik me weleens af of het vroeger niet beter was.

#LevenEnLatenLeven

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:26

Maar dat is toch ook het idee van een relatie? Dat het leuk is?
Wij zijn bijna 10 jaar samen en hebben het nogsteeds leuk

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:37

fleurtjeuh schreef:
Hier idem dito met 20 jaar samen zijn. Mijn man is echt mijn maatje, mijn vriendje. En ik zeg express vriendje omdat het gevoel zo diep zit dat ik anders het niet droog houd, vandaar dat ik het klein houd.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:40

fleurtjeuh schreef:

Nou het kan niet altijd alleen maar leuk zijn natuurlijk, wss lopen deze mensen gewoon weg als het wat moeilijker wordt. Een relatie is nooit alleen maar "leuk" soms zit je in fases in je leven dat het even wat minder is.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 08:48

Het is hoe je erin staat. Ik snap hem wel. Hier was een relatie niet de bedoeling, maar klikte het zo leuk dat dit het toch werd. Maar wel afgesproken: ‘zolang het leuk is’.

En of dat een jaar is, of tien jaar? Geen idee. Maar we zijn wel realistisch hierin dat we echt onze eigen levens hebben en dat de kans klein s dat die echt gaan samenvoegen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 11:56

Yonker schreef:
fleurtjeuh schreef:

Nou het kan niet altijd alleen maar leuk zijn natuurlijk, wss lopen deze mensen gewoon weg als het wat moeilijker wordt. Een relatie is nooit alleen maar "leuk" soms zit je in fases in je leven dat het even wat minder is.

Herkenbaar en dat even minder gaan is niet erg zolang je voelt dat het houden van er wel is. En dat is iets anders als verliefdheid.
Of mensen "gewoon weg lopen" is een oordeel. Dat weet ik niet. Wel weet ik dat ik in mijn eerste huwelijk nog nooit zoveel in therapie ben geweest en vreselijk mijn best heb gedaan voor die relatie vanwege de kinderen,en het te weinig leuk was. En deze relatie wordt er totaal niet gewerkt. Af en toe knettert het ,dan daarna gesprek en door...Gaat allemaal zo soepel. Terugkijkend heb ik respect voor mezelf dat ik zo hard voor mijn huwelijk gewerkt heb en eraan getrokken. Maar daar heb je toch echt wel twee mensen voor nodig.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 14:58

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:

Zolang het leuk is inderdaad :')

Waar gaat het heen met de wereld. Ik ben nu midden 30 maar soms, heel soms, vraag ik me weleens af of het vroeger niet beter was.

#LevenEnLatenLeven

Ja, ieder z'n eigen reis. Heb ook tijd alleen maar voor korte duur gedate met geheel persoonlijke redenen. Ik vond het fijn maar 1 iemand in m'n leven te hebben zonder teveel verplichtingen. Die kon ik niet waarmaken immers.

Ik zou iemand die enkel iets voor de korte termijn zoekt echt niet zo snel daten voor serieus. Denk dat het vaak een sterk signaal is dat iemand emotioneel er niet is. Hoor wel eens dames die hoopgevend zijn dat het kan veranderen of hopen dat de vonk toch overslaat.
Kan altijd, maar kans is klein.

Ben meer veroordelend naar mensen die zeggen: we zien wel waar het heen gaat. Dat is namelijk altijd, ook als je wel serieus date. Het klinkt vooral als een poging de zoekpool te vergroten naar mensen die een lange relatie zoeken en ze een tijdje aan het lijntje te houden terwijl ze zelf diep van binnen weten dat ze zich niet kunnen committeren

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 15:04

Mooie post Raineri!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 15:23

Ik kan het daar dcht niet meer dan mee eens zijn. Daarom ben ik ook op een gegeven moment gestopt met mensen daten die zeggen "ik zie het wel" of "go with the flow". Ik ben niet jouw oefenmeisje.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 17:13

9 foto's op je profiel. 7 met zonnebril, 1 skibril en de laatste aan het duiken _O- _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 19:38

Ik heb er vandaag nog even over nagedacht en schoot het me te binnen dat het eigenlijk gewoon een fwb is met een zwaardere nadruk op de 'friend' en verbinding. Dan klinkt het best wel goed. Eigenlijk mis ik soms dat stukje in een fwb.

Het stukje emotionele verbinden vind ik nogal groot en kostbaar om voor tijdelijk te doen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-25 19:50

Ik date voor niks minder dan het doel uiteindelijk te willen trouwen met iemand.
Ik heb echt de energie niet meer voor, we zien wel hoe het loopt, zolang het maar leuk is. Nee rot op, koop een knuffeldier en klim daarop. Ik ga echt niet meer energie, tijd en liefde steken in iemand die niet ook serieus is. Het kan altijd nog uitgaan maar als je al met zo'n instelling erin stapt blijf ik liever alleen.