Raineri schreef:Oh dat kan je aanpassen hèOm deze reden had ik een tijd in m'n profiel staan dat ik alleen plezier zocht. Je ziet meteen hoe mannen je behandelen als vrouw en wat hun ware intentie is. Scheelt weer tijd, is het maar direct duidelik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raineri schreef:Ja en het is helemaal oké als mensen om wat voor reden dan ook geen relatie zoeken. Maar wat ik wel vervelend vind is als mensen er niet eerlijk over zijn en in feite m'n tijd verspillen. Ik snap ook nooit dat mannen mij liken terwijl ik duidelijk in m'n profiel heb staan dat ik geen nageslacht wil. En dan toch berichten: "wat zoek je hier?"
Staat gewoon in m'n profiel pikkie, ff lezen.
Raineri schreef:Om deze reden had ik een tijd in m'n profiel staan dat ik alleen plezier zocht. Je ziet meteen hoe mannen je behandelen als vrouw en wat hun ware intentie is. Scheelt weer tijd, is het maar direct duidelik
Suzanne F. schreef:Ik ben benieuwd hoeveel reacties je krijgt als je als vrouw neerzet dat je geen seks wilt. Ben benieuwd hoeveel mannen er dan nog geïnteresseerd in je zijn. Zou het bijna doen als experiment.
F_Orumster schreef:Ik zie de laatste tijd steeds vaker 'korte relatie' staan bij de 'ik ben hier voor'. Ik vind dat een beetje een aparte categorie. Is dat sex met de geborgenheid van de relatie totdat de smaak eraf is? Of zet je er een tijd op?
Suzanne F. schreef:Zolang het leuk is inderdaadF_Orumster schreef:Maar stoppen als het net nog allemaal leuk is, is niet zo eenvoudig? Als het niet meer leuk is, is het een ander verhaal natuurlijk
Ik heb het wel vaker gehoord. Mensen die wel monogaam willen zijn maar voor korte duur. Zolang het leuk is inderdaad.
fleurtjeuh schreef:Hier idem dito met 20 jaar samen zijn. Mijn man is echt mijn maatje, mijn vriendje. En ik zeg express vriendje omdat het gevoel zo diep zit dat ik anders het niet droog houd, vandaar dat ik het klein houd.Maar dat is toch ook het idee van een relatie? Dat het leuk is?
Wij zijn bijna 10 jaar samen en hebben het nogsteeds leuk
fleurtjeuh schreef:Maar dat is toch ook het idee van een relatie? Dat het leuk is?
Yonker schreef:fleurtjeuh schreef:Maar dat is toch ook het idee van een relatie? Dat het leuk is?
Nou het kan niet altijd alleen maar leuk zijn natuurlijk, wss lopen deze mensen gewoon weg als het wat moeilijker wordt. Een relatie is nooit alleen maar "leuk" soms zit je in fases in je leven dat het even wat minder is.
Ailill schreef:Suzanne F. schreef:Zolang het leuk is inderdaad
Ik heb het wel vaker gehoord. Mensen die wel monogaam willen zijn maar voor korte duur. Zolang het leuk is inderdaad.
Waar gaat het heen met de wereld. Ik ben nu midden 30 maar soms, heel soms, vraag ik me weleens af of het vroeger niet beter was.
#LevenEnLatenLeven