Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:MarlindeRooz schreef:Je eigen kind als voorbeeld aanhalen in een kindvrij topic vind ik best raar ja.
Sorry maar wat is jouw probleem nou eigenlijk, als het je niet zint zet je haar toch op de foei lijst ?
hahahatsjoe schreef:Snap wat jullie zeggen maar voor mij persoonlijk geld dat ik Pien altijd fijn vind om te lezen en een tegengeluid maakt het net iets sappiger. Maar dat ben ik.
Roosch schreef:Zullen we de discussie over een bepaald persoon stoppen?
Dit blijft te lang doorgaan als je het mij vraagt en ik vind het ook niet netjes.
Disneyland of andere pretparken: no way dat ik daar vrijwillig naartoe zou gaan.dat is alsof je allergisch bent voor bijen en je hoofd in zo een bijenhuis steekt.
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:En het zijn daar natuurlijk koters van alle landen.
De nederlandse zijn de grootse schreeuwers. Dus ga je niet in een Nederlandse vakantie za het wellicht ook mee vallen met de kinderen daar
Mwa, de Britten en Fransozen kunnen er ook wat van.
prompter schreef:Ik heb een abonnement op diergaarde Blijdorp. Ik ga er heen op doordeweekse dagen buiten de schoolvakanties. Dan heb je nog wel dat hele kleine grut, vaak met opa en oma, maar die zijn toch vaak minder luidruchtig dan de schoolgaande kinderen. Zal in een pretpark ook wel zo zijn