Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ook niet om je nagels mee bij te vijlen...
hagelslag schreef:friendly schreef:Ik denk dat jullie vast wel kunnen raden als ik het volgende woord typ: kaasschaaf….
Dat ding is ook niet geschikt om je benen te scheren
Flowery schreef:Esaqar schreef:Het leed dat een geschikte bank vinden heet.
Man man bij meer dan de helft van de modellen denk ik echt... Wie koopt dit überhaupt?!
Heel herkenbaar, wij zijn heel Noord Holland afgegaan voor een bank... Uiteindelijk bij Montel voor een tijdloos model geslaagdWel boven budget maargoed, we waren allang blij dat we een bank hadden gevonden
MarlindeRooz schreef:Deuren gingen niet open bij mijn treinstation en de trein reed doodleuk verder dus ik sta zometeen in fiets Klarenbeek.
Niet. Mijn. Dag.
chanicha schreef:friendly schreef:Ik denk dat jullie vast wel kunnen raden als ik het volgende woord typ: kaasschaaf….
Och vreselijk!
Mijn schoonzoon kon toen naar het ziekenhuis en moest gehecht wordendat hoort hij nu nog natuurlijk
![]()
Hoop dat het snel geneest.
mellen95 schreef:MarlindeRooz schreef:Deuren gingen niet open bij mijn treinstation en de trein reed doodleuk verder dus ik sta zometeen in fiets Klarenbeek.
Niet. Mijn. Dag.
Ik herken dit , is mij ook een paar keer in Klarenbeek overkomen. Erg vervelend als je dan in Zutphen staat en er gaan geen treinen meer.
Maar verder is het een leuk dorp om in te wonen hoor
Niobe schreef:Ik moet zo naar de bedrijfsarts en voor de zoveelste keer mijn verhaal vertellen, maar nu ben ik bang voor minder begrip, omdat ze me natuurlijk weer aan het werk willen hebben. Ben gewoon misselijk van de zenuwen
Kookaburra schreef:Niobe schreef:Ik moet zo naar de bedrijfsarts en voor de zoveelste keer mijn verhaal vertellen, maar nu ben ik bang voor minder begrip, omdat ze me natuurlijk weer aan het werk willen hebben. Ben gewoon misselijk van de zenuwen
Bij mij wouden ze mij ook weer aan het werk... Maar wel op mijn eigen tempoen inmiddels werk ik weer volledig!