Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Nayomie schreef:Van de snelweg afgereden zijn door een vrachtwagen die zijn truck naar links gooide waar ik reed. Behoorlijk geschrokken.
Hè tochjij nog heel? Auto?
Nayomie schreef:Nayomie schreef:Van de snelweg afgereden zijn door een vrachtwagen die zijn truck naar links gooide waar ik reed. Behoorlijk geschrokken.
De banden hebben een behoorlijke klap gehad, maar geen schade vooralsnog. Ik heb nog flink getoeterd maar mocht niet baten en hij sorteerde hem zo naar links. Kon ook niet remmen want had verkeer achter mij zitten. Behoorlijk beangstigend. En uitgerekend dat moment deed mijn dashcam het ook niet.
Ik rij op zich best veel en maak regelmatig van die geinjurken mee, maar dat ik nu daadwerkelijk ook de weg af gedrukt ben omdat ik anders mijn medepassagier onder een vrachtwagenband had kunnen hebben, doet me wel wat. Ik heb terugreis ook niet meer zo fijn gereden.
[***] schreef:Ik ben een nachtje in mijn appartement geweest, nu een kwartiertje thuis en ik kan al niet meer wachten tot mijn verhuizing. Ik doe alles fout en ik voel me nu alweer zo klein en mislukt en waardeloos. Ik heb gisteravond keihard opgeruimd en schoongemaakt om het puppyproof te maken en hij ziet het weer als dat ik alleen maar geluierd heb
Marcella schreef:Mevrouw die met 2 kinderen bij de lift in wil. Waarop ik zeg maximaal 2 personen kijk ze mij stom aan. Tja ik ga niet meer risico nemen dan nodig is om met 4 personen in de lift te staan. Daarbij hangt er bij de lift netjes een formulier over maximaal 2 personen.
Moestuin schreef:Marcella schreef:Mevrouw die met 2 kinderen bij de lift in wil. Waarop ik zeg maximaal 2 personen kijk ze mij stom aan. Tja ik ga niet meer risico nemen dan nodig is om met 4 personen in de lift te staan. Daarbij hangt er bij de lift netjes een formulier over maximaal 2 personen.
Kinderen tellen toch niet mee?